Promocja usług i produktów. Marketing bezpośredni.
Promocja usług i produktów. Marketing bezpośredni.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy działu sprzedaży, obsługi klienta, osoby mające bezpośredni kontakt z klientami. Szkolenie dedykowane do osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji, pracowników realizujących odgórnie wytyczone cele, managerów i specjalistów, których codzienna praca związana jest ze sprzedażą, prezentacją produktów i usług, marketingiem. Pracownicy zawodowo są związani z prowadzeniem sprzedaży, promowaniem produktów oraz stosowaniem marketingu bezpośredniego i chcą podnieść swoje kwalifikacje w tym zakresie.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji10-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa pn. "Promocja usług i produktów. Marketing bezpośredni." przygotowuje do samodzielnego promowania i reklamowania swoich produktów i usług w kontakcie bezpośrednim z klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W zakresie wiedzy:- charakteryzuje czynniki kształtujące sprzedaż w odniesieniu do działań marketingowych - -definiuje pojęcia marketingu, promocji i reklamy - charakteryzuje cele, funkcje i rodzaje promocji - rozróżnia sposoby komunikacji W zakresie umiejętności: - stosuje zasady autoprezentacji i marketingu bezpośredniego - ustala działania z użyciem czynników wpływu społecznego - tworzy relacje w marketingu bezpośrednim - opowiada o swojej organizacji, produktach i usługach wykorzystując storytelling -dostosowuje oferty handlowe do potrzeb klientów. W zakresie kompetencji społecznych: - buduje trwałe relacje z klientami - identyfikuje się ze swoim przedsiębiorstwem - dba o dobry wizerunek w kontakcie bezpośrednim | Kryteria weryfikacji Walidacja usługi: W zakresie spełnienia celu edukacyjnego będzie przeprowadzony na początku pre-test, a na końcu post-test sprawdzający wiedze uczestnika. Absolwent szkolenia otrzymuje po pozytywnie zdanym post-teście (min.70 % punktów) zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Forma zajęć:
wykłady,warsztaty,prezentacje multimedialne ,zajęcia praktyczne.
Szkolenie rozpoczyna się walidacją usługi w formie pre-test'u.
Moduł I. Promocja.
- Główne trendy kształtujące marketing
- Definicja promocji
- Cele, funkcje, rodzaje promocji
- Tworzenie wyróżniającej się marki
- Budowanie trwałej wartości marki. Oznakowanie tożsamości.
Moduł 2. Reklama, networking
- Język sprzedaży i reklamy
- Archetyp marki
- Storytelling opowieść twojej marki, produktu, usługi
- Psychologia wyboru i jak ją wykorzystać.
- Działania z użyciem czynników wpływu społecznego.
- Moc networkingu i budowanie sieci kontaktów.
- Autoprezentacja -pierwsze wrażenie. Elewator pitch- konstruowanie szybkiej oferty
Moduł 3. Strategiczne podejście do sprzedaży produktu i usługi.
- Proces sprzedaży: etapy, strategie, warunki efektywności
- Oferty handlowe a potrzeby klientów
- Organizacja procesu sprzedaży w firmie
- Marketing przyszłości. Najnowsze trendy i rozwiązania. Optymalizacja procesu sprzedaży.
- Tworzenie wizerunku firmy w relacjach z klientami.
- Zarządzanie i współpraca w zespole handlowym.
Moduł 4. Zaangażowanie w działanie.
- Identyfikacjea pracowników z firmą w teorii i w praktyce
- Postawa a talent sprzedawcy
- Kształtowanie relacji w marketingu bezpośrednim
- Konwersacje -mentalność globalna strategia i etykieta
- Techniki prezentacji
- Obiekcje, Reklamacje i pretensje
Szkolenie kończy się walidacją w formie post-test'u.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 940,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 940,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto198,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto198,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Sękowska
Ekspert z ponad 13 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu: Technik sprzedaży, Negocjacji, Zarządzania zespołami ludzkimi, Wprowadzania nowych produktów na rynek, Strategii działań marketingowych, Budowanie zespołów sprzedażowych. Budowania relacji biznesowych, Komunikacji w zespole, Motywacji.
Od 10 lat wspiera rozwój zespołów sprzedażowych, ucząc jak budować skuteczne i efektywne relacje biznesowe. Współpracuje z dużymi organizacjami, mniejszymi firmami oraz z indywidualnymi przedsiębiorcami. W ciągu swojej kariery zawodowej rozwinęła cztery przedsiębiorstwa handlowe. Ostatnie 5 lat obejmowała stanowisko trenera wewnętrznego w jednej z największych światowych korporacji L’Oréal Polska Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za rozwój biznesowy partnerów handlowych firmy. Prelegentka na wielu konferencjach oraz autorka publikacji w prasie branżowej.
Małgorzata Jazgara
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma skrypt z materiałami szkolenia w formie elektronicznej do pobrania na platformie WebToLearn na , której będą odbywać się zajęcia online.
Zgodnie z zakresem tematycznym usługi uczestnik będzie posiadał:
dostęp do literatury fachowej ( skrypty, strony internetowe)
zapewniony dostęp do ćwiczeń publikacji branżowych witryny internetowe.
Zajęcia będą prowadzone metodami:
Metody oparte na słowie: wykład, opowiadanie, opis
Metody aktywizujące: burza mózgów, obserwacja
Metody interaktywne: nauczanie oparte o problem, mapę myśli
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z Funduszy Europejskich , warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych , zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora, udzielającego dofinansowanie
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie przeprowadzone na platformie WebToLearn. Jest to platforma webinarowa do prezentacji szkoleń, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Szkolenie kończy się walidacją w formie post- test'u na platformie WebToLearn.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki wbudowana lub zewnętrzna klawiatura
mysz lub wbudowany touchpan
dostęp do szybkiego łącza internetowego
Minimalne wymagania sprzętowe: tablet, komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome .
Dostęp do internetu minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego): Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2 Mbps, zaktualizowana przeglądarka internetowa.