Akademia Trenera - kurs
Akademia Trenera - kurs
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby zainteresowane tematem prowadzenia szkoleń oraz bycia trenerem, chcących przekazywać wiedzę i inspirować inne osoby.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji16-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi70
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnego prowadzenia szkoleń fryzjerskich w oparciu o elementy wiedzy z zakresu psychologii i zarządzania wiedzą. Uczestnik po szkoleniu nauczy się efektywnego projektowania, prowadzenia i ewaluacji szkoleń fryzjerskich oraz radzenia sobie z sytuacjami trudnymi podczas szkoleń.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zarządza stresem i emocjami | Kryteria weryfikacji definiuje co to jest stres, identyfikuje objawy stresu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji identyfikuje fizyczne, emocjonalne i behawioralne objawy stresu u siebie oraz współpracowników, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje techniki radzenia sobie ze stresem, opracowuje osobisty plan zarządzania stresem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji podejmuje świadome działania mające na celu zmniejszenie stresu w codziennym życiu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Buduje markę własną w social media | Kryteria weryfikacji definiuje cel, identyfikuje grupę docelową oraz przygotowuje profil odbiorcy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji wybiera media społecznościowe, tworzy persony, tworzy komunikaty | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji definiuje rolę multimediów, tworzy prezentacje:canva powerpoint | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się charakteryzuje rolę trenera w grupie i procesie rozwojowym | Kryteria weryfikacji Precyzyjnie określa cele ogólne i szczegółowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji wzmacnia zasoby automotywacyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji buduje wartościowe relacje w grupie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje potencjalne bariery (np. interpersonalne, komunikacyjne) w procesie szkoleniowym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się definiuje style myślenia i działania | Kryteria weryfikacji reaguje na: stres, sytuacje nieprzewidziane, trudne zachowania uczestników, proces grupowy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje styl myślenia jako świadomy zasób do wykorzystania na sali szkoleniowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji obiera styl działania, czyli obszary największej skuteczności - w odniesieniu do procesu szkoleniowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się prawidłowo przekazuje wiedzę | Kryteria weryfikacji rozróżnia przekazywanie wiedzy od pokazywania swoich umiejętności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji identyfikuje instruktora jako lider a nie "gwiazdę" | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji przeprowadza pokaz - jako część teoretyczną szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji demonstrujepokaz strzyżenia, pokaz upięcia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się prawidłowo przygotowuje szkolenie | Kryteria weryfikacji przygotowuje: research,temat szkolenia, scenariusz szkolenia, feedback | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji projektuje szkolenie,definiuje co musi się znaleźć w prezentacji, co pokazywać, zademonstrować | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji przedstawia się, rozpoczyna szkolenie, przekazuje wiedzę | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się przeprowadza indywidualną prezentację | Kryteria weryfikacji prezentuje - slajdy oraz pokaz fryzjerski - demonstruje fryzury | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji określa grupy docelowe i założenia szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W trakcie usługi szkoleniowej zostaną podjete następujące zagadnienia
1 dzień
- Zarządzanie stresem i emocjami, co to jest stres
- fizyczne, emocjonalne i behawioralne objawy stresu u siebie oraz współpracowników
- techniki radzenia sobie ze stresem, osobisty plan zarządzania stresem
- świadome działania mające na celu zmniejszenie stresu w codziennym życiu
2 dzień
- marka własna w social media
- cel, grupa docelowa oraz profil odbiorcy
- media społecznościowe, tworzenie persony, tworzenie komunikatów
- rola multimediów, prezentacje canva, powerpoint
3 dzień
- rola trenera w grupie i procesie rozwojowym
- cele ogólne i szczegółowe
- zasoby automotywacyjne
- wartościowe relacje w grupie
- potencjalne bariery (np. interpersonalne, komunikacyjne) w procesie szkoleniowym
4 dzień
- style myślenia i działania
- stres, sytuacje nieprzewidziane, trudne zachowania uczestników, proces grupowy
- styl myślenia jako świadomy zasób do wykorzystania na sali szkoleniowej
- styl działania, czyli obszary największej skuteczności - w odniesieniu do procesu szkoleniowego
5 dzień
- prawidłowy przekaz wiedzy
- przekaz wiedzy a pokazywanie swoich umiejętności
- instruktor jako lider a nie "gwiazda"
- pokaz - jako część teoretyczna szkolenia
- pokaz strzyżenia, pokaz upięcia - jako częśc praktyczna
6 dzień
- przygotowanie szkolenia
- research, temat szkolenia, scenariusz szkolenia, feedback
- projekt szkolenia, co pokazywać, zademonstrować
- przedstawienie się, rozpoczęcie szkolenia, przekaz wiedzy
7 dzień
- indywidualna prezentacja
- slajdy oraz pokaz fryzjerski
- grupy docelowe i założenia szkolenia
- Formy pracy podczas szkolenia:
- prezentacje na forum wypracowanych wyników.
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych (1 godzina szkolenia = 45 minut)
Podczas szkolenia jest wyznaczona osoba odpowiedzialna za walidację.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 30 Zarządzanie stresem i emocjami, co to jest stres | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 30 fizyczne, emocjonalne i behawioralne objawy stresu u siebie oraz współpracowników | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 30 techniki radzenia sobie ze stresem, osobisty plan zarządzania stresem | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 30 świadome działania mające na celu zmniejszenie stresu w codziennym życiu | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 30 marka własna w social media | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 30 cel, grupa docelowa oraz profil odbiorcy | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 30 media społecznościowe, tworzenie persony, tworzenie komunikatów | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 30 rola multimediów, prezentacje canva, powerpoint | Prowadzący Beata Hanuszek | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 30 rola trenera w grupie i procesie rozwojowym | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 30 cele ogólne i szczegółowe | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 30 zasoby automotywacyjne | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 30 wartościowe relacje w grupie | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 30 potencjalne bariery (np. interpersonalne, komunikacyjne) w procesie szkoleniowym | Prowadzący Marta Szarogroder | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 30 style myślenia i działania | Prowadzący Joanna Fabisiak | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 30 stres, sytuacje nieprzewidziane, trudne zachowania uczestników, proces grupowy | Prowadzący Joanna Fabisiak | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 30 styl myślenia jako świadomy zasób do wykorzystania na sali szkoleniowej | Prowadzący Joanna Fabisiak | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 30 styl działania, czyli obszary największej skuteczności - w odniesieniu do procesu szkoleniowego | Prowadzący Joanna Fabisiak | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 30 prawidłowy przekaz wiedzy | Prowadzący Joanna Zaremba-Wanczura | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 30 przekaz wiedzy a pokazywanie swoich umiejętności | Prowadzący Joanna Zaremba-Wanczura | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 30 instruktor jako lider a nie "gwiazda" | Prowadzący Joanna Zaremba-Wanczura | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 30 pokaz - jako część teoretyczna szkolenia | Prowadzący Joanna Zaremba-Wanczura | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 30 pokaz strzyżenia, pokaz upięcia - jako częśc praktyczna | Prowadzący Joanna Zaremba-Wanczura | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 30 przygotowanie szkolenia | Prowadzący Joanna Zaremba-Wanczura | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 30 research, temat szkolenia, scenariusz szkolenia, feedback | Prowadzący Joanna Zaremba-Wanczura | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 30 projekt szkolenia, co pokazywać, zademonstrować | Prowadzący Joanna Zaremba-Wanczura | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 30 przedstawienie się, rozpoczęcie szkolenia, przekaz wiedzy | Prowadzący Joanna Zaremba-Wanczura | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 30 indywidualna prezentacja | Prowadzący Joanna Zaremba-Wanczura | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 30 slajdy oraz pokaz fryzjerski | Prowadzący Joanna Zaremba-Wanczura | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 30 grupy docelowe i założenia szkolenia | Prowadzący Joanna Zaremba-Wanczura | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 30 Walidacja i rozdanie certyfikatów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto12 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto12 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto171,43 PLN
- Koszt osobogodziny netto171,43 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Fabisiak
Od ponad 12 lat związana z branżą szkoleniową i rozwoju osobistego.
Posiada doświadczenie zawodowe w sektorze biznesowym (obszar PR, kontakty z mediami) oraz w administracji publicznej.
Współpracuje z uczelniami wyższymi – Wyższe Szkoły Bankowe, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Prowadzę zajęcia na studiach podyplomowych Coaching na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Autorka warsztatów i programów rozwojowych, nastawionych ma wzmacnianie wewnętrznego potencjału, sprawstwa i proaktywności. Realizuje projekty rozwojowe dla kadry menedżerskiej i zespołów. Pomaga szefom skutecznie kierować swoim zespołem zarówno podczas codziennej, rutynowej pracy, jak w momentach kryzysowych. Wspiera w osiąganiu celów zgodnych ze strategią firmy, jak i osobistymi wartościami. Prowadzi sesje life coachingu. Towarzyszy klientom w inspirującej drodze zmian, przekraczaniu ograniczających blokad, odkrywaniu wewnętrznego potencjału i zwiększania swojej osobistej efektywności. Współautorka programu studiów podyplomowych Coaching na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, na których prowadzi zajęcia.
j.fabisiak@sagres.pl
Michał Hanuszek
Beata Hanuszek
ludźmi, w tym wiele lat w edukacji, sprzedaży i coachingu. Ostatnie lata związana ze szkoleniem i coachingiem. Pracuje jako wykładowca na studiach podyplomowych, szkoleniowiec, akredytowany coach i mediator. Jest właścicielem firmy Idea Hanuszek Centrum rozwoju i mediacji. Jako menedżer do spraw zarzadzania kierunkami studiów podyplomowych dla biznesu współpracuje oraz trener z firmą Pasja Grupą Dobrych Trenerów. Posiada certyfikat coach ACCICF. Była członkiem zespołu pracującym nad strategią rozwoju kultury miasta Bydgoszczy przy Urzędzie Miasta. Jest członkiem ICF Global i członkiem zarządu i dyrektorem regionalnym ICFPolska. Pracuje jako certyfikowany konsultant metody Insights Discovery. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytetu Śląskim w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany coach ACC ICF, konsultant metody Insights Discovery oraz trener biznesu.
Posiada doświadczenie w przeprowadzaniu diagnoz rozwojowych przedsiębiorstw.
Marta Szarogroder
Ukończyłatakże wiele kursów z marketingu, social mediów, marketingu
internetowegoDoświadczenie zawodowe:Przez blisko 10 lat pracowała w największej w kujawskopomorskim organizacji zrzeszającejprzedsiębiorców- „Pracodawcy Pomorza i Kujaw”- m.in. na
stanowiskach Specjalista ds. Reklamyoraz Koordynator ds. Public Relations. Od 4 lat prowadzi własną agencję marketingową i PR, którazajmuje się prowadzeniem marketingu internetowego,
zarządzaniem oraz doradztwem w zakresiebrandingu dla firm głównie z branży medycznej i beauty. Ważnym elementem pracy Marty sąszkolenia obejmujące internet marketing, social media marketing, sprzedaż, obsługę klienta,branding, employers branding, zarządzanie kryzysowe,
personal branding. Posiada doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu zarządzania firmą oraz wykorzystywaniu technologii (około 130h przez ostatnie 2 lata). Specjalizacja: Specjalizuje się w budowaniu marek (w tym w social mediach), personal brandingu, employersbrandingu. Swoją uwagę poświęca także takim zagadnieniom jak CSR (SpołecznaOdpowiedzialność Biznesu), traktowany w kategoriach elementu brandingu i employers brandingu,a nie jedynie jako działalność charytatywna.
Joanna Zaremba-Wanczura
22 letnie doświadczenie zawodowe 2016 uhonorowana przez INTERCOIFFURE MONDIAL nagrodą CREATEUR DE MODE –Paryż
2016 2016 Pokaz Sinister Ocean – show jako zaproszony gość- Targi Hair Forum Warszawa 2015 Pokaz CATCHY LOOK jako zaproszony gość
podczas Targów Hair Forum Warszawa 2014 Odznaczenie Kawalerskiego Orderu w stopniu Knight za wybitne działania na rzecz Intercoiffure sekcja Polska - Paryż 2014 2014 Prezydencki brązowy medal za długoletnią służbę 2014 Główny trener damskiej sekcji Kadry Narodowej na Mistrzostwach Świata Frankfurt 2014 2014 Pokazy Fryzjerskie - Poznań, Wrocław, Kalisz 2013 Prezentacja najnowszych trendów przez Zaremba International Academy podczas
Akademii Mistrzów Hair Trendy w Poznaniu na targach LOOK 2012 Medal Komisji Edukacji Narodowej za szczególne zasługi dla oświaty i
wychowania 2011 „ The Best Juror” prestiżowa nagroda dla najlepszego sędziego wręczona na Mistrzostwach Świata w Paryżu 2010 Sędzia na
Mistrzostwach Norwegii 2010 Prowadzenie szkolenia i przygotowanie pokazu specjalnego w Danii jako członek OMC Artistic Team 2009
, Nowa Zelandia 2009 Sędzia na Mistrzostwach Danii 2008 Tytuł
„Personality of the Year 2008” podczas XX Intercoiffure World
Congress –Brazylia 2008 r. 2008 Główny trener Kadry Narodowej na Mistrzostwach Świata w Chicago 2007 Prowadzenie szkolenia OMC na
Tajwanie 200 2378 godzin przeprowadzonych szkoleń o takiej tamatyce
zaremba.academy@gmail.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów w formie pdf dla każdego z uczestników szkolenia.
Uczestnicy otrzymaja skoroszyt, ołówek, teczkę.
Informacje dodatkowe
W przypadku finansowania ze środków publicznych w przynajmniej 70% - cena netto=brutto. Stawka vat zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy o vat.W przypadku finansowania poniżej 70% ze środków publicznych, doliczony zostanie vat 23% do ceny netto. Po uzyskaniu minimum 70% poprawnych odpowiedzi , zostanie wystawione zaświadczenie o ukończeniu kursu. Jako Dostawca Usugi Rozwojowej posiadamy dostęp do wszystkich niezbędnych urządzeń.Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.W celu ukończenia usługi frekwencja nie może być niższa niż 80%.
Adres
Adres
Lokal w którym będzie odbywało się szkolenie, posiada cztery duże sale z klimatyzacją oraz wentylacją. Sale są dezynfekowane oraz wietrzone.
Akademia posiada własną jadalnie oraz trzy łazienki.
Szkolenie będzie się odbywało w sali numer 1.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi