Terapia FAP i ACT w budowaniu wartościowego życia
Terapia FAP i ACT w budowaniu wartościowego życia
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Zdrowie publiczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest dla psychoterapeutów, psychologów, studentów kierunków, psychologicznych, teoretyków pragnących rozpocząć praktykę, pedagogów, coachów, którzy chcą zapoznać się z tematyką terapii psychologicznej.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji13-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z kontekstem biofizjologicznym człowieka oraz budowaniem lepszych relacji z klientem. Uczestnicy zapoznają się z empatycznym budowaniem relacji ze sobą oraz z klientem, które będziemy omawiać w różnych kontekstach, między innymi w podejściu do ciała i żywienia. Obszary pracy, którymi się zajmiemy to: jedzenie emocjonalne (impulsywne jedzenie), budowanie zdrowych nawyków żywieniowych, obraz ciała czy wpływ jedzenia na psychikę. PrzyjrzymyEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy rozumieją założenia modelu GROM i poznają jego zastosowanie w pracy terapeutycznej oraz analizie zachowań klienta. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy poznają i wyjaśniają, jak kontekst biofizjologiczny wpływa na samopoczucie i zachowanie klienta oraz jak może wspierać proces terapeutyczny. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie wpływ diety na nastrój oraz funkcjonowanie psychiczne klienta, a także zna podstawy żywieniowe wspierające zdrowie psychiczne. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik poznaje zasady kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych i psychologicznych oraz wie, jak je wprowadzać w procesie terapeutycznym. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik poznaje i rozumie zasady Terapii Skoncentrowanej na Relacji (FAP), a także jej kluczowe założenia i narzędzia w pracy z klientami. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik poznaje i rozumie metody analizy funkcji zachowania, co pomaga w identyfikacji mechanizmów, które wpływają na postępowanie klienta. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik umie opracować spersonalizowany skrypt terapeutyczny dostosowany do indywidualnych potrzeb klienta, uwzględniając model GROM i inne narzędzia terapeutyczne. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje narzędzie GROM w praktyce terapeutycznej do analizy zachowań klienta i wprowadza odpowiednie interwencje terapeutyczne. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje metody Terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT) w pracy nad emocjonalnymi aspektami jedzenia, wspierając klienta w budowaniu zdrowszych nawyków. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki Terapii Skoncentrowanej na Relacji (FAP) w budowaniu głębszej relacji terapeutycznej z klientem, wspierając jego rozwój. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża zasady zdrowego odżywiania, wspólnie z klientem opracowując plan zmiany nawyków żywieniowych w kontekście psychologicznym. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje funkcje zachowań klienta oraz wdraża odpowiednie techniki interwencyjne w celu modyfikacji niekorzystnych nawyków. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozwija umiejętność budowania empatycznych relacji z klientami, co wzmacnia proces terapeutyczny. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zdobywa umiejętność patrzenia na życie i doświadczenia klienta z różnych perspektyw, wspierając jego rozwój osobisty i psychologiczny. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje nowe, efektywne metody komunikacji z klientami, co poprawia jakość relacji terapeutycznej. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozwija postawę akceptacji i współczucia wobec klienta, wspierając jego proces terapeutyczny w oparciu o bezwarunkową akceptację. | Kryteria weryfikacji Poprawne odpowiedzi na zadawanepytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 Joann Gawrońska
1 – FAPowe CRB1 i CBR2
2 – Analiza funkcji zachowania
3 – Wzmocnienia
4 – ACL
5 – Trudne pytania
Dzień 2 Joanna Gawrońska, Bartosz Chyra
1 – Poziom biofizjologiczny terapeuty i klienta
2 – Narzędzie GROM w kontekście odżywiania
3 – Jedzenie i jego znaczenie
4 – Nawyki żywieniowe
5 – Troska o zdrowie jako najwyższa wartość
6 -TEST
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 FAPowe CRB1 i CBR2 | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Analiza funkcji zachowania | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Wzmocnienia | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:50 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 ACL | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Trudne pytania | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Poziom biofizjologiczny terapeuty i klienta | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Narzędzie GROM w kontekście odżywiania | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Jedzenie i jego znaczenie | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:50 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Nawyki żywieniowe | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przerwa | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Troska o zdrowie jako największa wartość | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 042,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 042,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto169,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto169,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Gawrońska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne zostaną przekazane uczestnikowi szkolenia w formie elektronicznej. Materiały zostaną
przesłane e-mailem na podany adres skrzynki elektronicznej uczestnika szkolenia.
Dostęp do materiałów - prezentacji ze szkolenia, dysku z ćwiczeniami, filmikami itp.
Informacje dodatkowe
- Szkolenie prowadzone jest na platformie clickmeeting.
- W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
- 1 godziny usługi rozwojowej = 60 minut.
- Uczestnictwo w szkoleniu, będzie weryfikowane na podstawie raportu z logowań wygenerowanego z systemu. Konieczne jest uzyskanie przez uczestnika minimum 80% frekwencji.
- Usługa prowadzona będzie za pomocą następujących metod interaktywnych i aktywizujących:
- Prezentacja
- Za i przeciw
- Burza mózgów
- Dyskusja
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa jest stworzenie przez uczestnika szkolenia konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz wywiązanie się z warunków, które są przedstawione przez konkretnego Operatora, do którego przekazywane są dokumenty o dofinansowanie do danej usługi rozwojowej.
Przedsiębiorca jest zobowiązany do założenia konta uczestnika instytucjonalnego w BUR. Pracownik przewidziany do udziału w Projekcie jest zobowiązany do założenia konta uczestnika indywidualnego w BUR, na stronie www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl oraz przypisania się do profilu instytucjonalnego przedsiębiorcy. Przedsiębiorcy powinni spełniać warunki przedstawione przez danego Operatora, do którego zostały złożone dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostęp do materiałów - prezentacji ze szkolenia, dysku z ćwiczeniami, filmikami itp.
Informacje dodatkowe
- Szkolenie prowadzone jest na platformie clickmeeting.
- W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
- 1 godziny usługi rozwojowej = 60 minut.
- Uczestnictwo w szkoleniu, będzie weryfikowane na podstawie raportu z logowań wygenerowanego z systemu. Konieczne jest uzyskanie przez uczestnika minimum 80% frekwencji.
- Usługa prowadzona będzie za pomocą następujących metod interaktywnych i aktywizujących:
- Prezentacja
- Za i przeciw
- Burza mózgów
- Dyskusja
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymaganie sprzętowe:
komputer wyposażony w kamerę i głośnik z aktualnym systemem operacyjnym (Windows, macOS lub Linux) i co najmniej 2 GB pamięci RAM
Parametry łącza sieciowego:
szybkość pobierania i wysyłania co najmniej 5Mb/s.
Minimalne parametry potrzebne do obsługi komunikatora dla:
a) Systemu Windows 10 w wersji 1507 lub nowszej Systemu Windows 8 Systemu Windows 7 Systemu Windows 32 (obsługiwane są wersje 64- i 64-bitowe) 1. Procesor Co najmniej 1 GHz 2. Pamięć RAM Co najmniej 512 MB 3. Dodatkowe oprogramowanie DirectX w wersji 9.0 lub nowszej b) komputery Mac Program Skype na komputer Mac wymaga systemu Mac OS X 10.10 lub nowszego 1. Procesor co najmniej Intel 1 GHz (Core 2 Duo) 2. Pamięć RAM Co najmniej 1 GB 3. Dodatkowe oprogramowanie Najnowsza wersja programu QuickTime Łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc).