,,Biznesowo - produktowe możliwości zwiększenia efektywności sprzedaży" - szkolenie podstawowe
,,Biznesowo - produktowe możliwości zwiększenia efektywności sprzedaży" - szkolenie podstawowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
- Szkolenie skierowane jestdo osób indywidualnych , którzy w najblizszym czasie zamierzaja podjąc pracę w instytucjach bankowych , placówkach posrednictwa kredytowego , firmach ubezpieczenowych , jak rownież osób ktore zamierzaja podjąc zatrudnienie w marketach sprzedaży w których jest realizowana sprzedaż ratalna .
- Szkolenie również przeznaczone jest dla osób indywidualnych , które chcą zaznajomić się z technikami sprzedaży jak równiez sprzedaży wiązanej.
Uczestnicy na etapie rejestracji na usługę nie muszą posiadać kompetencji i umiejętności w tym zakresie
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji09-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do nabycia wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznej i profesjonalnej sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych.Usługa przygotowuje uczestników do pracy w placówkach pośrednictwa kredytowego, bankach , firmach ubezpieczeniowych , marketach sprzedaży w których realizowana jest sprzedaż ratalna .
Uczestnik po ukończeniu usługi będzie przygotowany samodzielnej sprzedaży kredytów ze szczególnym uwzględnieniem procesów kredytowych .
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawy sprzedaży | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje sprzedawcę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia rolę sprzedawcy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe umiejętnościsprzedażowe i określa kiedy powinny zostać wykorzystane | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zyskanie orientacji w procedurach związanych z ubieganiem się o kredyt i kompletowanie wymaganych dokumentów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Ocena potrzeb kredytowych klienta z uwzględnieniem obowiązujących przepisów | Kryteria weryfikacji Doskonalenie umiejętności doradztwa kredytowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiowanie i przestrzeganie prawnego i etycznego kontekstu pośrednictwa kredytowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Skuteczna komunikacja z klientem oraz analiza jego potrzeb kredytowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opanowanie podstaw prawnych udzielania finansowania kredytów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia stosuje nowoczesnetechniki obsługi klienta online, korzystając z różnych kanałów cyfrowych do efektywnej komunikacji. Posiada także kompetencje w zakresie zarządzania relacjami z klientami (CRM). | Kryteria weryfikacji Określa znaczenie różnych kanałówcyfrowych w obsłudze klienta i jest w stanie zidentyfikować, które z nich są najbardziej skuteczne w zależności od celu komunikacji i profilu klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia specyfikę różnych platformmediów społecznościowych i ich wpływ na efektywność treści sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje i publikuje treścisprzedażowe w mediach społecznościowych. Stosuje narzędzia analityczne do doskonalenia strategii contentowej. | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki tworzenia treści, któresą dostosowane do preferencji i zachowań odbiorców na różnych platformach, uwzględniając również aktualne trendy wpływające na zaangażowanie użytkowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje różnorodne narzędzia cyfrowe itechniki komunikacyjne, które znajdują zastosowanie w różnych kontekstach online, w tym czat na żywo, e-mail, media społecznościowe oraz platformy do obsługi klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Prezentuje ofertę zgodną zoczekiwaniami klienta | Kryteria weryfikacji Dobiera towar lub usługę i sposób ichprezentacji do zidentyfikowanych oczekiwań klienta | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia cenę towaru lub usługi,odwołując się do właściwości towaru lub usługi oraz realiów rynku | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Formułuje propozycję poszerzeniazakupu, posługując się językiem korzyści i uwzględniając potrzeby klienta | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
- procesy prowadzone są przez dwie różne osoby
Program
Program
- Szkolenie skierowane do osób dorosłych, z wyłączeniem osób prowadzących działalność gospodarczą, które chcą z własnej inicjatywy podnieść swoje kompetencje poprzez zdobycie wiedzy teoretycznej, praktycznej i umiejętności posrednictwa kredtowego oraz ubezpieczeniowego
- Usługa przygotowuje uczestników do pracy w placówkach pośrednictwa kredytowego, bankach , firmach ubezpieczeniowych , marketach sprzedaży w których realizowana jest sprzedaż ratalna
- Dla osób zainteresowanych zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży łaczonej z elementami pozyskiwania kapitału.
- Szkolenie ma na celu zapewnić uczestnikowi solidne podstawy w dziedzinie pośrednictwa kredytowego, ubezpieczeniowego umożliwiające skuteczne i odpowiedzialne zarządzanie kredytami oraz świadczenie profesjonalnych usług sprzedaży produktów kredytowych i ubezpieczeniowych dla klientów.
- Uczestnicy na etapie rejestracji na usługę nie muszą posiadać kompetencji i umiejętności w tym zakresie
- Uczestnik po ukończeniu usługi będzie przygotowany samodzielnej sprzedaży kredytów , ubezpieczeń :produktów bankowych ze szczególnym uwzględnieniem procesów kredytowych - sprzedażowych
- Szkolenie odbywa się w formie stacjonarnej w grupie max 20 osób,
- Zajęcia są formą integracji połacząnej z nauką .
- Uczestnicy szkolenia pracują w grupie
- 1h szkolenia = 45 min
- W trakcie usługi zaplanowane zostały przerwy wliczone do godzin usługi.
- Techniki aktywne podczas zajęć: dyskusja, warsztat, praca własna, pogadanka, case study, symulacje, praca na zasobach, praca na materiałach
- Forma: rozmowa na żywo, praca na dokumentacji
-
- Uczestnik ma obowiązek zapisania się na usługę przez BUR co najmniej jeden przed rozpoczęciem realizacji usługi.
-
- Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa z dofinansowaniem może być poddana monitoringowi z ramiena Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
-
Podstawa zwolnienia z VAT:
- 1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
- 2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
-
- W przypadku braku dofinansowania do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
-
- W trakcie szkolenia organizator zapewnia poczęstunek oraz napoje , kawa, herbata
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień I
Kredyt/produkt/usługa -sprzedaż
1. Wprowadzenie do pośrednictwa kredytowego - PRODUKTY KREDYTOWE
- - Wyjaśnienie roli i znaczenia pośrednika kredytowego
- - Omówienie różnych rodzajów kredytów i ich zastosowań
- - Przedstawienie podstawowych terminów i pojęć związanych z pośrednictwem kredytowym
- - Omówienie roli sprzedawcy i znaczenia sprzedaży w bankowości
- - Znaczenie zadawania odpowiednich pytań.
2. Proces ubiegania się o kredyt
- - Przeanalizowanie etapów procesu ubiegania się o kredyt
- - Wyjaśnienie dokumentów i informacji wymaganych przez banki
- - Omówienie procedur oceny zdolności kredytowej i scoringowej
3. Przygotowanie oferty:
- - Jak opracować atrakcyjną ofertę sprzedażową.
- - Znaczenie budowania wartości produktu dla klienta.
- - Analiza konkurencji i tworzenie unikalnej oferty
4. Wybór najlepszej oferty kredytowej
- - Przedstawienie różnych czynników, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze oferty kredytowej
- - Omówienie kosztów kredytu, takich jak oprocentowanie, prowizje i opłaty dodatkowe
- - Przedstawienie narzędzi i strategii, które pomogą w analizie i porównaniu ofert kredytowych
Dzień II
Klient / Bank
1.Struktura procesu sprzedaży produktów bankowych
- - Otwarcie i budowanie relacji w sprzedaży produktów bankowych
- - Komunikacja z klientem
- - Aktywne słuchanie i badanie potrzeb klienta
- - Język korzyści w sprzedaży produktów bankowych
- - Zamknięcie sprzedaży
2. Techniki negocjacji:
- - Omówienie podstawowych zasad negocjacji.
- - Sposoby radzenia sobie z różnymi typami klientów.
- - Praktyczne ćwiczenia negocjacyjne.
2. Aspekty prawne i regulacje dotyczące produktów kredytowych
- - Przeanalizowanie obowiązujących przepisów prawnych i regulacji dotyczących pośrednictwa kredytowego
- - Wyjaśnienie odpowiedzialności pośrednika kredytowego i zasad etyki zawodowej
3. Zarządzanie finansami i doradztwo kredytowe
- - Omówienie podstawowych zasad zarządzania finansami osobistymi i budżetowaniem
- - Przedstawienie strategii oszczędzania i inwestowania
- - Wyjaśnienie roli doradcy kredytowego i umiejętności doradztwa finansowego
Dzień III
RELACJE
1. Nowoczesne techniki obsługi klienta on-line korzystając z róznych kanałów cyfrowych
- - Telemarketing
- - Aktywność pro-sprzedażowa w kontakcie telefonicznym
- - Media społecznościowe
2. Rozwijanie umiejętności sprzedażowych:
- Jak stale doskonalić umiejętności sprzedażowe.
- Znaczenie ciągłego rozwoju osobistego.
- Omówienie dostępnych narzędzi i szkoleń dla sprzedawców.
3. Podsumowanie i plany na przyszłość:
- Dyskusja na temat efektywności szkolenia.
- Ustalenie celów sprzedażowych na przyszłość.
- Motywacja i wsparcie dla uczestników.
4.- Walidacja zdobytej wiedzy i umiejetnosci uczestnika , test zamknięty
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Wprowadzenie do pośrednictwa kredytowego | Prowadzący Sandra Piórkowska | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Przerwa | Prowadzący Sandra Piórkowska | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Proces ubiegania się o kredy | Prowadzący Sandra Piórkowska | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Przygotowanie oferty | Prowadzący Sandra Piórkowska | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Wybór najlepszej oferty kredytowej | Prowadzący Sandra Piórkowska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Przerwa | Prowadzący Sandra Piórkowska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Struktura procesu sprzedaży produktów bankowych | Prowadzący Sandra Piórkowska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Przerwa | Prowadzący Sandra Piórkowska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Techniki negocjacji | Prowadzący Sandra Piórkowska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Aspekty prawn | Prowadzący Sandra Piórkowska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Nowoczesne techniki obsługi klienta on-line korzystając z różnych kanałów cyfrowych | Prowadzący Elżbieta Zaród | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Zaród | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Rozwijanie umiejętności sprzedażowycg | Prowadzący Elżbieta Zaród | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Zaród | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Podsumowanie i plany na przyszłoś | Prowadzący Elżbieta Zaród | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 przerwa | Prowadzący Elżbieta Zaród | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Podsumowanie/ zadania | Prowadzący Elżbieta Zaród | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 010,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 010,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,93 PLN
- Koszt osobogodziny netto178,93 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sandra Piórkowska
Zdobywała wiedzę i umiejętności w pracy w bankach komercyjnych jak również firmach pośrednictwa kredytowego m.in
- Doradztwo klientom w zakresie różnych rodzajów kredytów, takich jak hipoteczne, konsumenckie i firmowe.
- Analiza sytuacji finansowej klientów i ocena ich zdolności kredytowej.
- Przygotowywanie dokumentów kredytowych i wspieranie klientów w procesie wnioskowania o kredyt.
- Monitorowanie rynku finansowego i aktualizowanie wiedzy dotyczącej produktów i usług kredytowych.
- sprzedaż Cross selling
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla innych konsultantów ds. pośrednictwa kredytowego jak i doradców klienta w celu podnoszenia ich kompetencji.
W okresie 2014 rok - do chwili obecnej prowadzi działalność w zakresie pośrednictwa kredytowego.
W 2020 rok - 2022 r prowadzenie oraz koordynowanie placówki bankowej.
Od 2022 rok do chwili obecnej pracuje na stanowisku eksperta ds. produktów bankowych w banku komercyjnym.
Posiada czynny wpis na listę KNF pośredników kredytowych dział I i II
Elżbieta Zaród
Od 2019 roku aktywnie wykonuje czynności związane ze sprzedażą ubezpieczeń , odnosi sukcesy w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych. Jest specjalistą w branży ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń kredytowych – ubezpieczenia majątkowe związane ze kredytem hipotecznym.
Od 2019 roku do chwili obecnej pracuje na stanowisku agenta ubezpieczeniowego cechując się bardzo wysoka kultura sprzedażową
2023r odbyte szkolenia –
-Standardy etyki zawodowej w biznesie
-Podstawowe zagadnienia finansowe
-Badanie potrzeb klienta
-Ustawa o dystrybucji produktów finansowych, obowiązki wobec klienta
- Obsługa skarg i reklamacji
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostawca usług zapewnia materiały i pomoce niezbędne do realizacji usługi w postaci:
- wydrukowanego skryptu szkoleniowego będącego autorskim podręcznikiem wykładowcy oraz materiałów piśmienniczych (notatnik i długopis).
Warunki uczestnictwa
Uczestnikami szkolenia mogą być osoby fizyczne które najpózniej trzy dni przed rozpoczeciem usługi dokonają zapisu na usługę.
Informacje dodatkowe
Uczestnik ma obowiązek zapisania się na usługę przez BUR co najmniej jeden przed rozpoczęciem realizacji usługi.
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa z dofinansowaniem może być poddana monitoringowi z ramiena Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
W przypadku braku dofinansowania do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Adres
Adres
Hotel Górecki
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Sala spełnia bezpieczne i higieniczne warunki pracy dla trenera i uczestników.