UX Designer + Projekt (Kierunek Rozwój) - PAŹDZIERNIK 2024
UX Designer + Projekt (Kierunek Rozwój) - PAŹDZIERNIK 2024
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs UX Designer skierowany jest do każdego poszukującego nowych możliwości kariery w dziedzinie tworzenia aplikacji i projektowania doświadczeń użytkowników.
Przeznaczony dla przyszłych UX Designerów, IT Project Managerów, deweloperów, testerów, a także właścicieli biznesów internetowych. Kurs ten kładzie szczególny nacisk na udoskonalanie produktów interaktywnych jako klucz do rozwoju działalności.Uczestnicy kursu nie muszą mieć wcześniejszego doświadczenia w zakresie projektowania, czy też programowania.
Usługa adresowana również do uczestników projektu Kierunek Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji27-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi68
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs UX Designer ma na celu przybliżenie uczestnikom roli i codziennej pracy UX Designera. Założeniem jest wstępne i podstawowe przygotowanie do projektowania przyjaznych użytkownikom aplikacji oraz stron internetowych, z wykorzystaniem podejścia Design Thinking, a także z wykorzystaniem narzędzi do prototypowania - tj. Figma Dodatkowo, program szkolenia obejmuje elementy sztucznej inteligencji (AI), co umożliwia uczestnikom zdobycie wiedzy na temat integracji AI w procesie projektowania UX.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Samodzielnie projektuje interfejsy aplikacji i stron internetowych | Kryteria weryfikacji - omawia i wykorzystuje w praktyce techniki DesignThinking, MVP, Mobile First- tworzy scenariusze użycia i Persony - współpracuje z innymi członkami zespołu za pośrednictwem w Miro - wykorzystuje narzędzie Figma do prototypowania - przeprowadza testy użyteczności - tworzy Journey Maps - projektuje Architekturę Informacji - implementuje w tworzonych projektach rozwiązania z zakresu zrównoważonego rozwoju; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs UX Designer jest dedykowany osobom zainteresowanym tworzeniem nowoczesnych aplikacji i stron internetowych, wykorzystując metody UX oraz Design Thinking. Rozwój kariery w tej dziedzinie oferuje obecnie znaczące możliwości i zapewnia mocną pozycję na rynku pracy. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu elementów sztucznej inteligencji (AI) w procesie projektowania, uczestnicy kursu będą mogli zgłębić wiedzę na temat automatyzacji testów użyteczności, personalizacji doświadczeń użytkowników oraz tworzenia bardziej intuicyjnych i interaktywnych rozwiązań, co jeszcze bardziej zwiększa ich wartość na rynku pracy i pozwala na projektowanie produktów na najwyższym poziomie innowacyjności.
Uczestnicy kursu nie muszą mieć żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie User Experience. W szkoleniu mogą wziąć udział zarówno osoby, które myślą o przyszłej pracy jaku UX Designer, jak również IT Project Managerowie, developerzy oraz testerzy, czy nawet właściciele biznesów internetowych, dla których udoskonalanie produktów interaktywnych jest kluczem dla rozwoju bieżacej działąlności.
Szkolenie obejmuje 51h zegarowych (tj. w przeliczeniu 68h lekcyjne (45 min)) zajęć na żywo w formie praktycznych warsztatów oraz inspirujących wykładów - przez cały czas z trenerem, w tym:
- usługa zdalna w czasie rzeczywistym trwa 51h zegarowych;
- 2 x w tygodniu online (pn/śr lub wt/czw) oraz wybrane soboty.
Grupy liczą maksymalnie 8 - 14 osób i są jednymi z najmniejszych grup na rynku.
Zakres szkolenia obejmuje:
1. Wprowadzenie do User Experience
Zrozumienie, czym jest proces projektowy oraz jego ogólne założenia, jak również zapoznanie się z podsatwowymi pojęciami zwiąanymi z UX Design.
2. Proces projektowy i zbieranie wymagań biznesowych
Zagadnienia i narzędzia zwiazane z analizą biznesową, m.in.:
- czym jest i o co należy pytań szeroko rozumiany "biznes";
- techniki prowadzenia wywiadu z klientem;
- Business Model Canvas;
- jak w praktyce założenia biznesowe wpływają na finalny kształt projektu;
3. Badania Użytkowników
Znaczenie badań jako kluczowego elementu leżącego u podsatw projektowania, m.in.:
- grupy fokusowe
- card sorting
- analizy eksperckie
- eyetracking
- badania laboratoryjne
- testy A/B
- clicktracking
- zdalne badania z użytkownikami
4. Zasady dobrego projektowania
Jak w praktyce projektować spójne oprogramowanie - oparte o przejrzystej strukturze i nawigacji:
- znaczenie architektury informacji oraz sposoby jej definiowania
- top 5 błedów nawigacyjnych, których musisz unikać
5. Prototypowanie i testowanie
Tworzenie projektów oraz efektywnych "wireframów" w Figmie - jednym z najpopularniejszych programów do prototypowania, w tym m.in.:
- mobile-first design
- bainstorming
- szkicowanie makiet
- tworzenie interaktywnych prototypów
6. Warsztaty Design Thinking
Wykorzystanie całej zdobytej wiedzy podczas praktycznych warsztatów, w ramch których zaprojektujesz własną aplikację. Przejdź samemu przez cały proces projektowy i dokładnie przeanalizuj etapy na knkretnym przykładzie.
7. Projekt końcowy
Wdrożenie zdobytej wiedzy podczas projektu końcowego.
Całość zajęć prowadzona jest na żywo online.
Uczestnicy otrzymują dodatkowe zadania do pracy w domu, z możliwością kontaktu z prowdzącym również poza zajęciami (na platformie Slack).
51h zegarowych (60 min) = w przeliczeniu 68h lekcyjne (45 min)
Aby osiagnąć zakładany cel realizacji usługi, uczestnik powinien być obecny w trakcie zajęć zdalnych w czasie rzeczywistym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Wstęp do UX oraz praca koncepcyjna nad projektem (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Modelowanie biznesowe i desk research (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Badania ilościowe + jakościowe (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Warsztaty UX (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Narzędzia AI w procesie UX (chat GTP, dovetail.com)(on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Strategia i definiowanie produktu, customer journey, persony (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Architektura informacji i flow produktu (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Narzędzia AI w prototypowaniu + Figma prototypowanie (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Narzędzia AI w prototypowaniu + Figma prototypowanie (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Figma prototypowanie (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Figma prototypowanie (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Przygotowanie i prowadzenie badań użyteczności + Przygotowanie do testów użyteczności / pisanie scenariusza (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Przygotowanie do testów użyteczności / pisanie scenariusza (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przygotowanie makiet do testów (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Poprawki produktu na podstawie badań (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Ilościowe i jakościowe sposoby optymalizacji produktu (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Prezentacja wyników pracy oraz praca z klientem, praca z zespołem wdrożeniowym + Podsumowanie (on-line, na żywo, wykład + ćwiczenia) | Prowadzący Lidia Aksiuk | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Egzamin - walidacja umiejętności | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 100,00 PLN
- Koszt usługi netto5 100,00 PLN
- Koszt godziny brutto75,00 PLN
- Koszt godziny netto75,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Jamróz
Lidia Aksiuk
Współpracowała z takimi markami jak Volkswagen, Škoda, Das WeltAuto, Amica, Teva, Olx, Shuum Boutique Wellness Hotel, Bonprix.
Ukończyła dziennikarstwo w Ukraińskiej Akademii Druku a następnie komunikację europejską na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła także studia podyplomowe na kierunku UX designer w SWPS oraz Data Driven Digital Marketing w Wyższej Szkoły Bankowej.
Po godzinach pracy prowadzi zajęcia na Collegium Da Vinci, współtworzę UX Mastermind. Udzielam się jako mentor w Tech Leaders i Youth Business Poland.
Działa w nurcie abstrakcyjnego minimalizmu. W 2022 roku byłam autorką wystawy malarstwa “Człowiek doświadcza” (aksiuklidia.eu)
Magdalena Kamińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia uczestnik otrzymuje:
- dostęp do prezentacji z zajęć, materiałów oraz ćwiczeń podsumowujących zdobytą wiedzę (materiały on-line w formie pdf)
- bezpłatną licencję edukacyjną na wybrane IDE Jetbrains;
- dostęp do kanałów Slack dedykowanych szkoleniu;
- dostęp do nagrań z odbytych zajęć.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy kursu nie muszą mieć żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie User Experience. W szkoleniu mogą wziąć udział m.in. osoby, które myślą o przyszłej pracy w roli UX Designera, jak rownież project managerowie, eksperci z sektora zielonej gospodarki zainteresowani tworzeniem bardziej ergonomicznych i zrównowazonych środowiskowo interfejsów użytkownika, developerzy czy testerzy.
W przypadku korzystania z dofinansowania, warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się przez BUR wraz z podaniem aktualnego ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek Rozwój.
Zdobyte podczas szkolenia kompetencje dotyczą cyfrowej transformacji.
Usługi szkoleniowe w ramach projektu realizowane są w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.)
Zapisanie się na wybraną usługę poprzez BUR nie jest jednoznaczne z zarezerwowaniem miejsca na kursie. Prosimy o dodatkowy kontakt telefoniczny / mailowo / messenger lub poprzez stronę www.codebrainers.pl.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia prowadzone są w czasie rzeczywistym na platformie Zoom, wraz z dostępem do kanałów grupowych na platformie Slack.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- komputer / laptop / lub inne urządzenie ze stałym dostępem do internetu, wyposażone w kamerę internetową;
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
- szybkość pobierania / przesyłania: minimalna 2 Mb/s / 128 kb/s, zalecana: 4 Mb/s / 512 kb/s;
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do zajęć oraz materiałów:
- przeglądarka internetowa;
- Zoom w wersji bezpłatnej dla użytkownika;
Uczestnicy otrzymują linki do spotkań przed każdymi zajęciami. Link umożliwiający uczestnictwo w szkoleniu jest aktywny w godzinach wskazanych na karcie usługi.