Naprawa elektroniki / Etap I / Szkolenie elementarne z zakresu diagnostyki usterek komponentów bazowych.
Naprawa elektroniki / Etap I / Szkolenie elementarne z zakresu diagnostyki usterek komponentów bazowych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Elektronika i elektrotechnika
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców i ich pracowników pracujących w branży elektronicznej i IT, którzy chcą nabyć wiedzę i umiejętności serwisowania elektroniki, i wykorzystać je w ramach prowadzonej działalności gospodarczej i etatu.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Naprawa elektroniki / Etap I / Szkolenie elementarne z zakresu diagnostyki usterek komponentów bazowych.", prowadzi do nabycia specjalistycznych kompetencji w obszarze tematycznym szkolenia (w tym do rozwoju umiejętności w obszarze TIK (ITC)) oraz przygotowuje do samodzielnego i prawidłowego serwisowania elektroniki z przeznaczeniem ich podstawowej diagnostyki i naprawy prostych usterek z wykorzystaniem technik lutowania i programowania układów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje poprawnie elementy elektroniczne znajdujące się na płycie głównej. | Kryteria weryfikacji Poprawnie nazywa elementy elektroniczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje funkcje elementów na płycie głównej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje stanowisko pracy zgodnie z obowiązującymi normami ESD. | Kryteria weryfikacji Wymienia kluczowe procedury zabezpieczające przed elektrostatycznymi uszkodzeniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wie czym jest strefa EPA. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozkłada i składa przenośne urządzenia elektroniczne. | Kryteria weryfikacji Wymienia poszczególne kroki demontażu i montażu przenośnych urządzeń elektronicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje cechy skutecznego montażu przenośnych urządzeń elektronicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje każdą część składową urządzeń elektronicznych. | Kryteria weryfikacji Opisuje funkcje i właściwości poszczególnych części składowych urządzeń elektronicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zastosowania i znaczenie różnych elementów w kontekście całego urządzenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje płyty ze względu na architektury. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia architektury płyt głównych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje zakres programów diagnostycznych przy usterkach software'owych. | Kryteria weryfikacji Wybiera poprawne programy diagnostyczne do konkretnych usterek software'owych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje działanie poszczególnych programów diagnostycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Programuje kości SPI typu 25 oraz układy scalone KBC. | Kryteria weryfikacji Wymienia poszczególne kroki programowania układów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Weryfikuje poprawność wgranego oprogramowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Lutuje komponenty montowane w technologii SMD, THT. | Kryteria weryfikacji Wybiera poprawne techniki lutowania do konkretnych elementów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Znajduje i usuwa podstawowe usterki występujące na płycie głównej. | Kryteria weryfikacji Wybiera poprawne procedury znajdowania i usuwania podstawowych usterek. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje różne rodzaje usterek i efektywnie je eliminuje w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa poziom uszkodzeń. | Kryteria weryfikacji Wybiera poprawne narzędzia do określania uszkodzeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje i ocenia stopień trudności naprawy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykonuje naprawę sprzętu elektronicznego klienta oraz doradza w zakresie opłacalności naprawy sprzętu lub zakupu nowego. | Kryteria weryfikacji Ocenia opłacalność naprawy w porównaniu z zakupem nowego sprzętu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców i ich pracowników, chcących zwiększyć zakres wiedzy i własnych umiejętności. Udział w usłudze umożliwi uczestnikowi uzupełnienie i uporządkowanie dotychczasowej wiedzy z obszaru serwisowania elektroniki.
Ramowy plan kształcenia:
I. Podstawowe pojęcia i związane z nimi zagadnienia.
II. Elektrostatyka - potencjalne zagrożenia wynikające z ignorowania zjawiska.
III. Organizacja stanowiska pracy.
- Ergonomia obszaru wykonywania napraw.
- Sprzęt serwisowy.
- Chemia serwisowa.
IV.Budowa urządzeń elektronicznych na przykładzie komputerów przenośnych.
- Podzespoły składowe - ich funkcje i wpływ na działanie urządzenia.
- Płyta główna - budowa, założenia konstrukcyjne, zmiany w miarę rozwoju technologii.
V. Płyty główne laptopów w praktyce.
- Sposoby pracy z zasilaczem laboratoryjnym oraz interpretacja widocznych danych.
- Podstawowe możliwości pomiarowe multimetru cyfrowego.
- Rozpoznawanie architektur i kluczowych komponentów.
- Oznaczenia na soldermasce - sposoby identyfikacji większości komponentów.
- Sterowanie przepływem prądu na płycie głównej - najważniejsze układy, gałęzie zasilania oraz sygnały.
- Elementarne informacje na temat dokumentacji technicznej - diagram blokowy, dokument boardview.
VI. Bazowa ścieżka diagnostyki uszkodzonego laptopa.
- Dział obsługi klienta.
- Pierwsze kroki diagnostyczne.
- Uszkodzenia na płycie głównej .
VII. Softwarowe sposoby diagnostyki urządzeń.
- Przydatne zestawy aplikacji.
- Niezbędne adresy w przestrzeni internetowej.
VIII. Praktyczne umiejętności naprawcze - lutowanie komponentów na płytkach wielowarstwowych.
- Konfiguracja oraz wykorzystanie dostępnego sprzętu.
- Wymiana komponentów montowanych powierzchniowo.
- Wymiana komponentów montowanych w technologii przewlekanej.
IX. Znaczenie oprogramowania BIOS/EFI dla poprawnej pracy współczesnego komputera.
- Rozpoznawanie kości programowalnych.
- Przykłady urządzeń pracujących z najpopularniejszymi układami.
- Odczyt/zapis danych z najczęściej występujących kości SPI FLASH.
- Przedstawienie sposobu odczytu/zapisu danych z układu EC.
X. Skrótowe omówienie budowy logiki wyświetlaczy.
Szkolenie trwa 40 godzin dydaktycznych i realizowane jest w kameralnych grupach, maksymalnie 8-osobowych. Każdy uczestnik stacjonarny ma do dyspozycji indywidualne stanowisko szkoleniowe Każdy uczestnik realizujący szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym ma możliwość otrzymania od nas (za pośrednictwem kuriera) wyposażenie stanowiska szkoleniowego (po ukończeniu szkolenia sprzęt zostaje odebrany przez kuriera).
Na czas trwania usługi składa się 15 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych.
Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi .
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 Organizacja stanowiska pracy. Wprowadzenie elementarnych zagadnień z zakresu elektroniki, omówienie ich przydatności w praktyce. (Wykłady, dyskusja, testy.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 Zarys założeń ochrony przed zjawiskiem elektrostatyczności - przykłady możliwych uszkodzeń oraz ich konsekwencje. (Wykłady, dyskusja.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Strefa EPA - konieczność czy wymysł EOS/ESD Association?. (Wykłady, dyskusja.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Wprowadzenie nazw oraz metod pomiaru bazowych podzespołów elektronicznych płytki drukowanej - praktyczne wykorzystanie multimetra. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 Podzespoły składowe urządzeń elektronicznych, zasada działania oraz ich wzajemna zależność. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 Podział płyt głównych na architektury – współczesne oraz minione założenia producenckie. Holistyczne podejście do demontażu oraz montażu urządzeń elektronicznych. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 Wzajemna relacyjność układów logicznych na płytce PCB - ćwiczenia z użyciem urządzeń pomiarowych. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Usterki software’owe oraz sposoby ich identyfikacji - otwarty panel dyskusyjny. Zestawy aplikacji diagnostycznych - czego warto używać, a czego unikać. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 Oględziny wizualne sprzętu - fundament skutecznej naprawy. Diagnostyka podstawowych komponentów za pomocą testerów. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 Szybki i skuteczny sposób naprawy podstawowych usterek. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 Szybki i skuteczny sposób naprawy podstawowych usterek - kontynuacja. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 Identyfikacja podstawowych linii zasilających na przykładzie różnorodnych konstrukcji sprzętowych. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 Identyfikacja podstawowych linii zasilających na przykładzie różnorodnych konstrukcji sprzętowych - kontynuacja. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 Programowanie kości SPI - możliwe warianty uszkodzeń oraz rodzaje wsadów setupu. Zasada programowania mikrokontrolera KBC - niezbędny sprzęt oraz warunki. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 Naprawy panelu LCD - kiedy możemy je wykonać niewielkim nakładem czasu oraz kosztów. Oględziny płyty oraz przygotowanie do procesu wymiany elementów. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Wymiana drobnych elementów SMD. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 Wymiana drobnych elementów SMD - kontynuacja. Wymiana średnich i małych układów IC. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Wymiana średnich i małych układów IC - kontynuacja. Wymiana dużych układów IC. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Wymiana dużych układów IC - kontynuajca. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 Przerwa. | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Wymiana elementów przewlekanych. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia, testy.) | Prowadzący Maciej Piela | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 289,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto132,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto107,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Piela
Kurs specjalisty IPC-7711/IPC-7721, trener, 10-cio letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie technik serwisant sprzętu komputerowego, od 2010 roku kierownik IT serwisu Notebook Master. Średnie. Liceum ogólnokształcące.
Łączna ilość godzin przeprowadzonych szkoleń wynosi ponad 8500 godzin.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Całość opracowanych materiałów składa się z: opisów, wykresów, schematów, zdjęć i filmów. Po zakończeniu kształcenia wszyscy uczestnicy otrzymują materiały w formie skryptu dotyczące całości przekazywanej wiedzy.
Każdy uczestnik stacjonarny ma do dyspozycji indywidualne stanowisko szkoleniowe, biurka wyposażone w niezbędne urządzenia tj. lutownica na gorące powietrze, lutownica grotowa, zasilacz serwisowy, multimetr, programator oraz narzędzia manualne tj. śrubokręty, pęsety, otwieraki, odsysak spoiwa, adaptery zasilania, topnik, izopropanol, ściereczki bezpyłowe.
Każdy uczestnik realizujący szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym ma możliwość otrzymania od nas wyposażenie stanowiska szkoleniowego:
- lutownica na gorące powietrze, lutownica grotowa, lutownica BGA na podczerwień, zasilacz serwisowy, multimetr, programator oraz narzędzia manualne tj. śrubokręty, pęsety, otwieraki, odsysak spoiwa, adaptery zasilania topik, izopropanol, ściereczki bezpyłowe.
W/w wyposażenie stanowiska szkoleniowego jest przesłane i następnie odebrane od uczestnika "zdalnego w czasie rzeczywistym" po ukończeniu szkolenia za pośrednictwem kuriera.
Informacje dodatkowe
Faktura za usługę rozwojową podlega zwolnieniu z VAT dla osób korzystających z dofinansowania powyżej 70%.
Szkolenie jest bardzo szczegółowe, ponieważ zależy nam na przekazaniu jak największej ilości informacji. Łącznie trwa 40 godzin dydaktycznych i prowadzone jest przez tydzień od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:45 do 16:00.
Harmonogram uwzględnia łączną liczbę godzin szkolenia, jako 36:15 godzin zegarowych, ponieważ uwzględnia również przerwy pomiędzy poszczególnymi blokami zajęć
Pierwsza przerwa zaczyna się 10:15 i kończy 10:30.
Druga przerwa zaczyna się 12:00 i kończy 12:45.
Trzecia przerwa zaczyna się 14:15 i kończy 14:30.
Szkolenie rozpoczyna się pre-testem weryfikującym początkową wiedzę uczestnika usługi rozwojowej i zakończone jest wewnętrznym egzaminem (post-test) weryfikującym i potwierdzającym pozyskaną wiedzę, pozytywne jego zaliczenie honorowane jest certyfikatem potwierdzającym jego ukończenie i uzyskane efekty kształcenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- Do połączenia zdalnego w czasie rzeczywistym pomiędzy uczestnikami, a trenerem służy program “Zoom Client for Meetings” (do pobrania ze strony https://zoom.us/download).
- Komputer/laptop z kamerką internetową z zainstalowanym klientem Zoom, minimum dwurdzeniowy CPU o taktowaniu 2 GHz.
- Mikrofon i słuchawki (ewentualnie głośniki).
- System operacyjny MacOS 10.7 lub nowszy, Windows 7, 8, 10, Linux: Mint, Fedora, Ubuntu, RedHat.
- Przeglądarkę internetowa: Chrome 30 lub nowszy, Firefox 27 lub nowszy, Edge 12 lub nowszy, Safari 7 lub nowsze.
- Dostęp do internetu. Zalecane parametry przepustowości łącza: min. 5 Mbps - upload oraz min. 10 Mbps - download, zarezerwowane w danym momencie na pracę zdalną w czasie rzeczywistym. Umożliwi to komfortową komunikację pomiędzy uczestnikami, a trenerem. Link umożliwiający dostęp do szkolenia jest aktywny przez cały czas jego trwania, do końca zakończenia danego etapu szkolenia. Każdy uczestnik będzie mógł użyć go w dowolnym momencie trwania szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe