NARZĘDZIA E-MARKETINGU W PRAKTYCE
Możliwość dofinansowania
NARZĘDZIA E-MARKETINGU W PRAKTYCE
Numer usługi 2024/09/18/160374/2315867
3 400,00 PLN
brutto
3 400,00 PLNnetto
170,00 PLNbrutto/h
170,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zarządzający i Pracownicy zajmujący się w ramach swoich obowiązków sprzedażą, obsługą klientów i administracją i obsługą mmediów społecznośiwych w MIW GROUP Tomasz Kogut sp.k.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotuje Uczestników do prowadzenia zaawansowanych działań marketingu internetowego. Szkolenie przygotuje do samodzielnego optymalizowania strony internetowej, pozycjonowania, analizowania danych za pomocą narzędzi Google Analitics, Google Search Console, definiowania celów i grup docelowych kampanii oraz mierzenia jej skuteczność. Szkolenie przygotuje do wykorzystywania mediów społecznościowych w prowadzeniu skutecznej strategii promocyjnej firmy z uwzględnieniem aktualnych trendów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Samodzielnie prowadzi zaawansowane działania marketingu internetowego, samodzielnie optymalizuje strony internetowe, pozycjonuje analizuje dane za pomocą narzędzi Google Analitics, Google Search Console, definiuje cele i grupy docelowe kampanii oraz mierzy jej skuteczność. Wykorzystuje media społecznościowe w prowadzeniu skutecznej strategii promocyjnej firmy z uwzględnieniem aktualnych trendów. | Kryteria weryfikacji Samodzielnie rozwiązuje problemy, planuje działania marketingowe w Miary i Wagi.Wykorzystuje metody SEO (Search Engine Optimization) celem zwiększenia pozycji strony www w darmowych (naturalnych, organicznych) wynikach wyszukiwania, Planuje kampanie reklamowe lub inne działania z zakresu marketingu online, Wykorzystuje zaawansowane narzędzia, analizuje dane, definiuje cele i grupy docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność, Konfiguruje oprogramowanie Calendly w celu zapisów online, Konfiguruje program MailerLite w celu uruchomienia działań email-marketingowych w firmie, Buduje społeczność w mediach społecznościowych zgodnie z najnowszymi trendami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument zawiera informację o nabyciu przez uczestników umiejętności samodzielnej, profesjonalnej obsługi klientów
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o wskazane poniżej w karcie kryteria weryfikacji wykorzystując podaną metodę walidacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
W ramach jednej firmy zapewniamy inną osobę do przeprowadzenia walidacji niż do procesu kształcenia.
Program
Program
Dzień 1. //
Rozpoczęcie szkolenia, cele szkoleniowe i oczekiwania. Pre test
1. Search Engine Optimization i optymalizacja strony internetowej
- Pozycjonowanie on site i off site,
- Narzędzia do audytu strony www,
- Narzędzia do mierzenia szybkości witryny,
- Optymalizacja treści i grafik pod kątem SEO,
- Zasady linkowania, pozyskiwanie linków.
2. Google Ads
- Platforma reklamowa Google Ads - zaawansowane funkcjonalności,
- Dobór słów kluczowych,
- Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych,
- Zasady redagowania tekstów i reklam,
- Wybór grupy docelowej,
- Sposoby mierzenia celów kampanii,
Dzień 2. //
Prowadzenie kampanii reklamowych
- Określanie celów kampanii reklamowej,
- Strategia prowadzenia kampanii w wyszukiwarce,
- Analityka dotychczasowych działań za pomocą Google Search Console i Google Analitics,
- Dobór budżetu do określonego celu kampanii,
- Planowanie celów pod kątem targetu, doboru słów kluczowych, ceny za kliknięcie i planowanej sprzedaży oraz zyskowności,
- Koordynacja kampanii z oprogramowaniami: do tworzenia Landing Page, do zapisów na szkolenia online,
- Konfiguracja oprogramowania Calendly w celu zapisów online na szkolenia i konsultacje,
- Konfiguracja programu MailerLite w celu uruchomienia działań email-marketingowych w firmie,
Media społecznościowe w strategii promocyjnej firmy - aktualne trendy
- Typologia social media – portale – mikroblogi – blogi – fora internetowe – aplikacje mobilne
- Strategia social media: rodzaje strategii, elementy składowe
- Potencjał mediów społecznościowych w strategii promocyjnej firmy
- Wybrane kanały social media, najnowsze trendy:
- YouTube
- Potencjał mediów obrazkowych: Instagram, Pinterest
Zakończenie i podsumowanie. Post test
1 godzina zajęć została policzona jako godzina dydaktyczna = 45 min.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 11
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 1. Search Engine Optimization i optymalizacja strony internetowej. Pozycjonowanie | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Narzędzia do mierzenia szybkości witryny, Optymalizacja treści i grafik pod kątem SEO, | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Zasady linkowania, pozyskiwanie linków. | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Platforma reklamowa Google Ads - zaawansowane funkcjonalności, Dobór słów kluczowych, | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych, Zasady redagowania tekstów i reklam. Ocena skuteczności. | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Prowadzenie kampanii reklamowych Określanie celów kampanii reklamowej, | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Strategia prowadzenia kampanii w wyszukiwarce, Analityka działań za pomocą Google Search Console i Google Analitics, | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Dobór budżetu do określonego celu kampanii, Planowanie celów, koordynowanie działań | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Media społecznościowe w strategii promocyjnej firmy - aktualne trendy | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Typologia social media – portale – mikroblogi – blogi – fora internetowe – aplikacje mobilne | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Wybrane kanały social media, najnowsze trendy: YouTube Facebook Potencjał mediów obrazkowych: Instagram, Pinterest | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Jakub Nagórski
Obszar specjalizacji: Od kilkunastu lat w marketingu
internetowym. Specjalizacja - media społecznościowe, personal
branding.
Doświadczenie zawodowe: Od ponad 10 lat zarządza agencją
marketingu zintegrowanego i agencją emarketingu, współpracował z ponad 500 klientami na terenie Polski i poza granicami naszego kraju.
Tworzył kampanie o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Posiada certyfikat trenerski na
poziomie 5EQF. W ciągu 10 lat przeprowadził ponad 3500 godzin szkoleniowych dla firm, instytucji
publicznych, organizacji pozarządowych i w ramach projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Szkolił z zakresu marketingu internetowego, social media, strategii marketingowych i personal brandingu.
Head of venture building w co.brick i Prezes Silesian Startup Fundation, w ramach których jest
odpowiedzialny za tworzenie, aktywizację i rozwój śląskiego ekosystemu startupowego.
Mentor od lat wspierający startupy na różnych etapach rozwoju. Co-founder i CEO w grupie Spindigital.pro.
Co-founder i członek Rady Nadzorczej w Abyss Glass, start-upie rozwijającym technologię smart mirrors.
Jako współwłaściciel agencji kreatywnej, od ponad 14 lat tworzy kampanie marketingowe, personal
brandingowe i employer brandingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych,
przez samorządy po międzynarodowe korporacje.
Regularnie występuje jako prelegent na eventach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym
o zasięgu ogólnopolski.
internetowym. Specjalizacja - media społecznościowe, personal
branding.
Doświadczenie zawodowe: Od ponad 10 lat zarządza agencją
marketingu zintegrowanego i agencją emarketingu, współpracował z ponad 500 klientami na terenie Polski i poza granicami naszego kraju.
Tworzył kampanie o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Posiada certyfikat trenerski na
poziomie 5EQF. W ciągu 10 lat przeprowadził ponad 3500 godzin szkoleniowych dla firm, instytucji
publicznych, organizacji pozarządowych i w ramach projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Szkolił z zakresu marketingu internetowego, social media, strategii marketingowych i personal brandingu.
Head of venture building w co.brick i Prezes Silesian Startup Fundation, w ramach których jest
odpowiedzialny za tworzenie, aktywizację i rozwój śląskiego ekosystemu startupowego.
Mentor od lat wspierający startupy na różnych etapach rozwoju. Co-founder i CEO w grupie Spindigital.pro.
Co-founder i członek Rady Nadzorczej w Abyss Glass, start-upie rozwijającym technologię smart mirrors.
Jako współwłaściciel agencji kreatywnej, od ponad 14 lat tworzy kampanie marketingowe, personal
brandingowe i employer brandingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych,
przez samorządy po międzynarodowe korporacje.
Regularnie występuje jako prelegent na eventach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym
o zasięgu ogólnopolski.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały:
- Podręcznik w wersji papierowej opracowany przez trenera z obszaru obsługi klienta, przyjmowania reklamacji, radzenia sobie z trudnym klientem,
- Opracowane przez trenera testy oraz ćwiczenia,
- Prezentacja powerpoint z obszaru obsługi klienta,
- Skrypty dotyczące obsługi klienta opracowane przez trenera.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
- Godzina zajęć jest rozumiana jako 45 minut (godzina dydaktyczna).
- Podstawa zwolnienia z podatku VAT: Art. 43 ust 1 pkt 29 lit. a Ustawy o VAT oraz paragraf 3 ust 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra finansów z dnia 20 grudnia 2013 w sprawie zwolnień od podatku.
Adres
Adres
ul. Smaków 9
49-300 Skarbimierz-Osiedle
woj. opolskie
Siedziba MiW GROUP, Sala konferencyjna na 1p.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Marek Bogacz
E-mail
marek.bogacz@ghrd.pl
Telefon
(+48) 502 235 910