Program Executive MBA
Program Executive MBA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Managerowie, dyrektorzy, przedsiębiorcy, każdy poszukujący drogi rozwoju w zakresie zarządzania zespołem i firmą.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników28
- Data zakończenia rekrutacji09-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi306
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest dostarczenie uczestnikom wiedzy z szeroko rozumianej dziedziny zarządzania, która stanowi podstawę dorozwoju praktycznych umiejętności menedżerskich: analizy i opracowania metod rozwiązywania problemów firmy, formułowania strategii rozwojowych, sprawnego podejmowania decyzji, skutecznego negocjowania, komunikowania się
oraz współdziałania z innymi.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Krytyczne myślenie. Umiejętnośćorganizowania i prowadzenia przedsiębiorstwa. | Kryteria weryfikacji Tworzenie strategii i bussines planuprzedsiebiorstwa wraz z prezentowaniem strategii i rozumieniem drogi do realizacji założonych celów. | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Dlaczego MBA? Jak skorzystać z Programu? Zasady i metody rozwoju menedżerskiego.
Przywództwo – doświadczenia, potrzeby, styl, rozwój.
Autorefleksja i zarządzanie swoim życiem i karierą. Jak przygotować się na wyzwania zmieniającego się rynku pracy?
Zarządzanie zmianą – Jak skutecznie wdrożyć zmianę, w jaki sposób przygotować i wdrażać, aby osiągnąć cele biznesowe pomimo
spodziewanego oporu?
Motywacja i motywowanie. Satysfakcja a motywacja. Czy lepsza płaca gwarantuje lepszą pracę? Jak motywować swoich
współpracowników?
Szkolenia i rozwój pracowników - jak sprawić, by nasza organizacja na czas posiadła kompetencje niezbędne do osiągnięcia celu.
Kultura organizacyjna czyli o tym, co z pozoru nieuchwytne, a kluczowe dla sukcesu lub porażki organizacji. Jak diagnozować, budować i rozwijać kulturę zespołu i firmy, by odpowiadała oczekiwaniom interesariuszy i Efekty uczenia się Kryteria weryfikacji Metoda walidacji.
Krytyczne myślenie. Umiejętność organizowania i prowadzenia przedsiębiorstwa.
Tworzenie strategii i bussines planu przedsiębiorstwa wraz z prezentowaniem strategii i rozumieniem drogi do realizacji założonych celów.
Prezentacja wspierała osiąganie zakładanych celów? Czynniki kształtujące kulturę organizacji, wybrane modele. Narzędzia służące ocenie obecnej
kultury, zmiany kultury w czasie, wpływ kultury na losy firmy. Jaką kulturę organizacji stworzyć?
Prawo pracy a zarządzanie zasobami ludzkimi: co menedżerowie powinni bezwzględnie wiedzieć o zatrudnianiu – umowach, kontraktach,zwalnianiu i rozwiązywaniu sporów.
Zarządzanie marketingowe
Rynek. Analiza rynku, budowanie produktów w oparciu o analizy. Konsumenci. Sposoby dotarcia do konsumentów. Budowanie przewagi konkurencyjnej i tzw. product-market fit, czyli dopasowanie produktu do rynku.
Decyzje. Proces podejmowania decyzji i jak to się przekłada na kampanie reklamowe.
Strategie wzrostu. Jak budować markę w ekosystemie mass mediów i mediów społecznościowych, jak mierzyć skuteczność strategii i pracować na KPI.
Komunikacja i autoprezentacja przed kamerą
Komunikacja: jak buduje się plan komunikacji czyli perception management w pigułce. Force field analysis – jak realnie określić cele i od czego najlepiej rozpocząć działania. Dlaczego media relations to nie to samo co PR. Istota dobrej definicji grupy docelowej. Strategia vs shopping list. Key Messages Crisis preparedness planning vs crisis communication. Rodzaje kryzysów. Dlaczego komunikacja w kryzysie
różni się od komunikacji bieżącej. Kryzys – główne kryteria sukcesu.
Autoprezentacja przed kamerą – warsztaty prowadzone przez jednego z dziennikarzy telewizyjnych.
Zarządzanie finansowe
Wyrażenie transakcji gospodarczych za pomocą liczb oraz prezentacja w sprawozdaniu finansowym czyli zrozumienie w jaki sposób
podejmowane decyzje biznesowe wpływają na najważniejsze elementy sprawozdania finansowego spółki.
· Podstawowe zasady rachunkowości
· Bilans
· Rachunek zysków i strat
Król sprawozdania finansowego czyli rachunek przepływów pieniężnych oraz jak czytać sprawozdanie finansowe, aby zauważyć istotne
informacje wyrażone liczbami.
Czy firma może zbankrutować wykazując zyski w rachunku zysków i strat? Czy zawsze można ufać liczbom? Czy wynik to gotówka?
Zyskowność czy płynność?
Z punktu widzenia inwestora – ocena atrakcyjności projektu. Podstawowe wskaźniki, które mogą zainteresować inwestorów, zarząd i
pomóc odpowiedzieć na pytanie przy jakim poziomie przychodów osiągniemy oczekiwany zysk?
· EBIT, EBITDA
· Marża
· ROI, ROCE
· i inne…
Biegłość finansowa a wyniki finansowe
Zarządzanie kapitałem obrotowym. Czy można zrozumieć firmę na podstawie wskaźników. Budżetowanie, analiza kosztów. Review zmian podatkowych.
Sprzedaż
Sprzedaż i generowanie przychodów – dlaczego sprzedaż często jest w centrum uwagi firm. Zarządzanie sprzedażą i wyzwania w dobie
rozwoju nowych kanałów dystrybucyjnych oraz cyfryzacji procesów sprzedażowych. Modele dystrybucyjne w punktu widzenia budowania omni channel w organizacjach. Konstrukcje warunków handlowych jako przewaga konkurencyjna na rynku. Najnowsze trendy sprzedażowo-dystrybucyjne.
Transformacja cyfrowa i nowe trendy
Transformacja cyfrowa. Trendy społeczne, technologiczne i biznesowe kształtujące 2 dekadę XXI w. Co się zmieni, a co zostanie takie
samo? Ewolucja czy rewolucja? Zajrzymy do świata za 3-5 lat i omówimy:
wykorzystanie potencjału technologii do skutecznej komunikacji w nowych mediach, budowanie konkurencyjnej strategii firmy opartej o
zrozumienie trendów społecznych, prezentację produktów, które zmienią świat i analizę przyszłych zmian na rynku pracy.
Zarządzanie cenami
Zarządzanie cenami: proces ustalania cen (od strategii po wdrożenie), strategia cenowa, optymalny poziom cen: interaktywne
przedstawienie narzędzi, różnicowanie cen: potencjał w różnicowaniu cen / ograniczenia, model cenowy: w jaki sposób pobierać opłaty, wdrożenie.
Strategia, wycena przedsiębiorstwa, mechanizmy rynku giełdowego
Czym jest (a czym nie jest) strategia. Podstawowe metody i spojrzenia na kwestie strategii. Kontekst historyczny i kontekst współczesny.
Budowa scenariuszy i inne narzędzia wspomagające budowę i egzekucję strategii – identyfikacja zmiennych różnicujących możliwe
„stany świata”, ograniczeń operacyjnych, czynników zależnych od działań własnych i otoczenia rynkowego. Modelowanie operacyjne i
finansowe z perspektywy rynku kapitałowego. Kontrola wewnętrzna – Key Performance Indicators.
Planowanie strategiczne metodą jednostronicowego planu strategicznego: trendy rynkowe, wartości, misja, unikalne kompetencje,
obietnica marki, cele i inicjatywy strategiczne, krytyczne miary efektywności, komunikacja strategii w firmie, kaskadowanie
odpowiedzialności, analiza silnych i słabych stron strategii.
Perspektywa rynku kapitałowego i mechanizmy rynku giełdowego: wycena spółek notowanych na giełdzie – wycena bezpośrednia i
porównawcza (wskaźnikowa), podstawowe modele i parametry wyceny. Punkt widzenia rynku kapitałowego: Co to jest wartość. Różnice
w wycenie ‘growth stocks’ i ‘value stocks’, konglomeratów i spółek skupionych na pojedynczym biznesie itp. Pozyskiwanie kapitału
(emisje, prospekty, komunikacja z rynkiem, percepcja inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych). Rozmaite formy funduszy
inwestycyjnych i innych uczestników rynku.
Zarządzanie strategiczne – Strategie skalowania
Planowanie i wdrażanie strategii szybkiego wzrostu. Identyfikacja przewag i aktywów firm, na których można oprzeć wzrost firmy.
Definiowanie angażującej wizji rozwoju, celów długoterminowych oraz inicjatyw strategicznych. Powiązanie ich z obietnicą marki, efektywnością operacyjną i sprzedaży.
Operacjonalizacja strategii – przekładanie strategii na cele roczne i plany kwartalne, powiązanie z celami indywidualnymi i określenie kluczowych wskaźników strategii.
Zarządzanie strategiczne – Strategie Błękitnego Oceanu
Definiowanie strategii rynkowych umożliwiających ucieczkę od konkurencji cenowej i tworzenia nowych segmentów rynkowych.
Narzędzia analizy konkurencji (kanwy AS-IS) i doświadczeń klientów (BUM) oraz identyfikacji nowych klientów oraz nowych wyróżników.
Przykłady tworzenia unikalnej oferty wartości dla klientów.
Rozwój produktów – Design Thinking
Naczelne zasady i etapy projektowania nowych produktów i usług wg metodyki Desing Thinking.
Narzędzia poznawania i definiowania problemów klienta (m.in. persony, ścieżka doświadczeń, wywiady kontekstowe).
Narzędzia projektowania i testowania nowych produktów i usług (m.in. prototypy, storyboards, testy podziału, MVP).
Poszukiwanie dopasowania produktu do rynku (product-market-fit) i wykonywanie zwrotów w modelu biznesowym.
Cykl Idea-to-market
Cykl zajęć, w ramach którego zadaniem zespołów studentów jest przekształcenie pomysłu na biznes w kompletny model biznesowy i
finansowy oraz obrona pomysłu przed komisją oceniającą.
Zajęcia obejmują: zdefiniowanie problemu, budowę rozwiązania wraz z jego wyróżnikami rynkowymi, segmentację, model cenowy oraz
mechanizmy pozyskiwania i retencji klientów, model finansowy i przygotowanie prezentacji dla inwestorów.
Harmonogram zjazdów może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od organizatora.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 34 Po co MBA? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 34 Przywództwo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 34 Prawo Pracy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 34 Motywacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 34 Design Thinking+Idea+to+Market 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 34 Zarządzanie karierą /Rozwój osobisty 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 34 Zarządzanie karierą /Rozwój osobisty 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 34 Zarządzanie karierą /Rozwój osobisty 3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 34 Negocjacje | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 34 Zarządzanie marketingowe | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 34 Modele sprzedaży + Idea-to Market | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 34 Autoprezentacja przed kamerą | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 34 Zarządzanie marketingowe | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 34 Social media marketing | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 34 Modele sprzedaży + Idea-to Market | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 34 Zarządzanie sprzedażą | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 34 Zarządzanie finansowe 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 34 Zarządzanie finansowe 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 34 Skalowanie biznesu. Obrony projektów Idea-to Market | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 34 Nowe trendy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 34 Komunikacja kryzysowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 34 Strategia 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 34 Zarządzanie finansowe 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 34 Zarządzanie finansowe 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 34 Zarządzanie finansowe 3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 34 Zarządzanie finansowe 3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 34 Zarządzanie finansowe 4 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 34 Zarządzanie finansowe 4 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 34 Zarządzanie cenami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 34 Zarządzanie cenami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 34 Aspekty międzykulturowe biznesu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 34 Strategia 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 34 Wycena przedsiębiorstwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 34 Kultura organizacyjna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto44 157,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto35 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto144,30 PLN
- Koszt osobogodziny netto117,32 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dariusz Użycki
Wcześniej pracował ponad 14 lat jako Senior Manager w branży rekrutacyjnej koncentrując się na
pozyskiwaniu wyższej kadry zarządzającej w sektorze B2B w regionach CEE i CIS. Posiada
doświadczenie zawodowe związane z rozwojem przywództwa i executive coaching. Autor książki
„Czy jesteś tym, który puka” oraz artykułów w Harvard Business Review Polska oraz Corporate
Governance.
Dariusz Duma
Network Poland. Specjalista w zakresie zmian, zarządzania organizacjami, przywództwa i sprzedaży,
zarządzania karierą liderów, filozofii i psychologii biznesu. Popularyzuje wiedzę, kompetencje i
wartości związane z przedsiębiorczością, otwartością na zmiany, skutecznością i najwyższymi
standardami działania w biznesie. Autor książki „Serce i portfel. Być sobą w pracy".
Paweł Markowski
giełdowych. Jest ekspertem od tworzenia i doskonalenia nowych produktów, modeli biznesowych
oraz strategii skalowania biznesu. Doradca zarządów dużych firm i mentor start-upów. Obecnie
współwłaściciel rodzinnego biznesu, członek rad nadzorczych Unibep S.A. i Polwax S.A. oraz partner
założyciel Shaping Scale – firmy doradczej wyspecjalizowanej w skalowaniu biznesu. W latach
2014-2016 był Członkiem Zarządu Benefit Systems SA, odpowiadającym za rozwój nowych
produktów. Wcześniej był Członkiem Zarządu Centrum Marek Regionalnych w Grupie BSH,
odpowiadającym za rozwój produktów, jakość i zarządzanie siecią zewnętrznych dostawców. W
latach 2008-2013 był związany z Grupą Zelmer, gdzie rozpoczął pracę jako Dyrektor Rozwoju
Strategicznego, a później objął stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za łańcuch dostaw.
W latach 2001-2008 sprawował funkcję Dyrektora Zarządzającego oraz był Członkiem Zarządu BPI
Polska – firmy doradczej specjalizującej się w strategiach rozwoju i transformacjach przedsiębiorstw.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników przekazujemy na bieżąco,
Warunki uczestnictwa
Rozmowa kwalifikacyjna.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi