Relacje z Klientem: Budowanie Zaufania - Maria Tandeck
Relacje z Klientem: Budowanie Zaufania - Maria Tandeck
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa szkolenia z obsługi klienta obejmuje osoby oraz zespoły, które na co dzień mają bezpośredni kontakt z klientami, jak również te, które w sposób pośredni wpływają na jakość doświadczeń klienta.
- Pracownicy działu obsługi klienta
- Sprzedawcy i przedstawiciele handlowi
- Menedżerowie i kierownicy działów obsługi
- Pracownicy działów marketingu i sprzedaży
- Zespoły IT i wsparcia technicznego
- Przedsiębiorcy i właściciele małych firm
Szkolenie z obsługi klienta ma na celu rozwój kompetencji interpersonalnych, umiejętności komunikacyjnych oraz zdolności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w kontaktach z klientami, co przyczynia się do poprawy jakości usług i budowania trwałych relacji z klientami.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji25-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z obsługi klienta koncentruje się na podnoszeniu jakości kontaktu z klientem, co w dłuższej perspektywie prowadzi do zwiększenia lojalności klientów, wzrostu sprzedaży i poprawy wizerunku firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta | Kryteria weryfikacji Zna znaczenie obsługi klienta oraz elementy profesjonalnej obsługi, charakteryzuje typy klientów i zna ich oczekiwania, stosuje psychologiczne aspekty procesu zakupu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji posiada umiejętności pozyskiwania i utrzymania klientów, zarządza bazą klientów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje handlową i marketingową rolę przedstawiciela handlowego, zna zasady autoprezentacji, budowania wizerunku oraz profesjonalnego ubioru | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje komunikację werbalną i niewerbalną, potrafi aktywnie słuchać klienta i efektywnie zadawać pytania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Zna najważniejsze zasady obsługi klienta, umie radzić sobie z obiekcjami klienta, potrafi prowadzić negocjacje | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Dostawca Usług zapewnia inną osobę do przeprowadzenia walidacji niż osobę prowadzącą szkolenie.
Program
Program
Program Szkolenia: Relacje z Klientem: Budowanie Zaufania
Czas Trwania: 8 godzin
I. Standardy profesjonalnej obsługi klienta:
- Savoir-vivre w obsłudze klienta
- Rola pracowników obsługujących klienta
- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w rozmowie z klientem
- Techniki sprzedaży
II. Efektywna komunikacja w obsłudze klienta:
- „Bariery i pomosty” w komunikowaniu się z klientami
- Komunikacja werbalna i niewerbalna z rozmowach obsługowych
- Telefoniczna obsługa klienta
- Czynniki komunikacyjne i wizerunkowe wpływające na poziom satysfakcji klienta
- Komunikacja asertywna, jako skuteczna metoda wychodzenia z trudnych sytuacji Obsługowych
III. Zasady budowania relacji z klientami (w tym także zasady budowania relacji długotrwałych):
- Techniki tworzenia przyjaznej atmosfery w rozmowie z klientem
- Budowanie u pracowników postawy „pro-klienckiej”
- Typologia klientów- umiejętność dostosowania przebiegu rozmowy z klientem, do konkretnego typu osobowości
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 155,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 155,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto165,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto165,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maria Tandeck
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały wykorzystywane do case studies i ćwiczeń podczas usługi rozwojowej zostaną przekazane uczestnikom w formie papierowej.
Warunki uczestnictwa
Aby wziąć udział w szkoleniu należy skontaktować się przed datą zakończenia rekrutacji z organizatorem szkolenia drogą mailową na adres karolina.pawlik@businesswell.com bądź telefonicznie pod numerem +48 577666854.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe