Kurs prawa jazdy Kat. C+E z opłaconym egzaminem państwowym i podstawieniem samochodu na egzamin.
Kurs prawa jazdy Kat. C+E z opłaconym egzaminem państwowym i podstawieniem samochodu na egzamin.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo jazdy / Kurs prawa jazdy kat.C+E
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby ubiegające się o możliwość kierowania pojazdem kat. C+E
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji13-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi25
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 28 ust. 1, ust. 8, art. 31 ust. 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2023 r. poz. 622 z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńAM, A1, A2, A, B1, B, C, B+E, C+E
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Praktyczne przygotowanie do egzaminu państwowego, uprawniającego do uzyskania prawa jazdy kategorii C+EEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Nabycie umiejętności obsługimechanizmów pojazdu i kierowania pojazdem o dmc. powyżej 3,5 tony łącznie z przyczepą. | Kryteria weryfikacji Po skończonym kursie i zdaniuegzaminu w w OSK. Kursant jest dopuszczony do egzaminu Państwowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r.
w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy, Ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie
drogowym wraz z późniejszymi zmianami.
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotóworgan władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęWojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoStarostwo Powiatowe/Urząd Miasta
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Kurs kat. C+E:
1. Postępowanie w sytuacjach nadzwyczajnych - Akcje ratunkowe po wypadku.
2. Plac manewrowy - ćwiczenie umiejętności manewrowania pojazdem. Przygotowywanie się do jazdy, sprawdzanie stanu technicznego podstawowych elementów pojazdu odpowiedzialnych bezpośrednio za bezpieczeństwo jazdy. Sprawdzanie stanu technicznego podstawowych elementów pojazdów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo ruchu drogowego: Efekty uczenia się Kryteria weryfikacji Metoda walidacji Nabycie umiejętności obsługi mechanizmów pojazdu i kierowania pojazdem o dmc. powyżej 3,5 tony łącznie z przyczepą. Po skończonym kursie i zdaniu egzaminu w w OSK. Kursant jest dopuszczony do egzaminu Państwowego. Obserwacja w warunkach rzeczywistych Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotów organ władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidację Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BUR Nie Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującego Starostwo Powiatowe/Urząd Miasta Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BUR Nie
a) poziom oleju w silniku,
b) poziom płynu chłodzącego,
c) poziom płynu hamulcowego,
d) obecność płynu w spryskiwaczach,
e) działanie sygnału dźwiękowego,
f) działanie świateł pozycyjnych/postojowych,
g) działanie świateł mijania,
h) działanie świateł drogowych,
i) działanie świateł hamowania „STOP”,
j) działanie świateł cofania,
k) działanie świateł kierunkowskazów,
l) działanie świateł awaryjnych,
m) działanie świateł przeciwmgłowych tylnych.
Ustawianie fotela, lusterek, zagłówków, zapinanie pasów bezpieczeństwa, upewnianie się, czy drzwi pojazdu są zamknięte. Sprawdzenie mechanizmu sprzęgającego o (w tym przewodów hamulcowych i elektrycznych), elementów przyczepy związanych z jej załadunkiem, sposobu zabezpieczenia ładunku. Sprzęganie i rozprzęganie przyczepy z pojazdem silnikowym. Uruchamianie silnika pojazdu. Włączanie świateł odpowiednich do jazdy w ruchu drogowym. Upewnianie się o możliwości jazdy: wykluczenie prawdopodobieństwa spowodowania zagrożenia w ruchu drogowym, ocena sytuacji wokół pojazdu. Płynne ruszanie. Jazda pasem ruchu do przodu i tyłu. Zatrzymanie pojazdu przed końcem i początkiem pasa ruchu. Parkowanie skośne. Parkowanie prostopadłe. Ruszanie z miejsca do przodu na wzniesieniu.
3. Jazda w ruchu drogowym Wjazd na drogę z obiektu przydrożnego . Jazda drogami dwukierunkowymi jednojezdniowymi o różnej liczbie wyznaczonych i niewyznaczonych pasów ruchu, posiadającymi odcinki proste i łuki, wzniesienia i spadki, obniżone i podwyższone dopuszczalne prędkości. Jazda drogami dwukierunkowymi dwujezdniowymi o różnej liczbie wyznaczonych i niewyznaczonych pasów ruchu, posiadającymi odcinki proste i łuki, wzniesienia i spadki, obniżone i podwyższone dopuszczalne prędkości. Jazda drogami jednokierunkowymi o różnej liczbie wyznaczonych i niewyznaczonych pasów ruchu. Przejazd przez skrzyżowania równorzędne. Przejazd przez skrzyżowania oznakowane znakami ustalającymi pierwszeństwo przejazdu. Przejazd przez skrzyżowania z sygnalizacją świetlną. Przejazd przez skrzyżowania, na których ruch odbywa się wokół wyspy. Przejazd przez skrzyżowania dwupoziomowe. Przejazd przez przejścia dla pieszych. Parkowanie skośne. Parkowanie prostopadłe. Parkowanie równoległe. Przejazd obok przystanku tramwajowego** i autobusowego. Wykonanie manewru wyprzedzania. Wykonanie manewru omijania. Wykonanie manewru wymijania. Wykonanie manewru zmiany pasa ruchu. Wykonanie manewru zmiany kierunku jazdy w lewo. Wykonanie manewru zmiany kierunku jazdy w prawo. Wykonanie manewru zawracania na skrzyżowaniu. Hamowanie od prędkości co najmniej 50 km/h do zatrzymania we wskazanym miejscu. Hamowanie wykonywane w sytuacjach awaryjnych . Zmiana biegów właściwa dla energooszczędnej jazdy. Korzystanie z momentu obrotowego silnika podczas hamowania – stosowanie hamowania silnikiem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Zajęcia organizacyjne | Prowadzący Andrzej Szewczyk | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto158,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto158,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto250,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto250,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Andrzej Szewczyk
kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, kwalifikacji uzupełniającej, kwalifikacji uzupełniającej
przyspieszonej, szkoleń okresowych. Wieloletnie doświadczenie
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
BRAK
Warunki uczestnictwa
Orzeczenie lekarskie i psychologiczne pozytywnie opiniujące możliwość prowadzenia pojazdów kat. C1,C,C1+E,C+E
Wiek 21 lat
Posiadanie prawa jazdy kat. C
Profil Kandydata na Kierowce
Informacje dodatkowe
Koszt egzaminu w WORD Tarnobrzeg: 250 zł ujęty jest w cenie szkolenia.
Egzamin na tym samym pojeździe co szkolenie w cenie usługi.
Szkolenie trwa pełne godziny: praktyka 25 godzin zegarowych + podstawienia naszego auta na egzamin w WORD.
Szkolenie praktyczne realizowane według indywidualnego ustalenia z osoba szkoloną.
Termin zakończenia usługi jest terminem przybliżonym. Termin ten może być skrócony .
Adres
Adres
ul. Przemysłowa
Stale 39-400
Nr: działki 1474/72
https://maps.app.goo.gl/hhcjny2SRwYNGj2U9
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe