Safe Driving I Stopień, 7h z szarpakiem
Safe Driving I Stopień, 7h z szarpakiem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTransport i motoryzacja / Motoryzacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy oraz pracownicy na umowach o pracę i umowach zlecenie z mikro małych i średnich przedsiębiorstw z terenu całego kraju.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nadrzędnym celem szkolenia jest nabycie i rozwój kompetencji związanych z bezpiecznym użytkowaniem samochodów służbowych. Uczestnicy szkolenia przygotowują się do prawidłowej eksploatacji pojazdów firmowych z uwzględnieniem radzenia sobie w trudnych warunkach drogowych. Przekazywana wiedza dotyczyć będzie rodzajów zagrożeń oraz przeciwdziałania im i modelowych sposobów radzenia sobie z nimi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posiada wiedzę o zasadach bezpiecznej eksploatacji samochodów służbowych, | Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje zagrożenia występujące w ruchu drogowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant posiada wiedzę o przepisach ruchu drogowego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant zna zasady odpowiedzialnego uczestnictwa w ruchu drogowym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant zna zasady i metody radzenia sobie w trudnych warunkach drogowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi zajmować prawidłową i bezpieczną pozycję na miejscu kierowcy oraz przygotować samochód do jazdy | Kryteria weryfikacji Kursant potrafi ustawić prawidłową odległość fotela od kierownicy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant zna prawidłowe ułożenie rąk na kierownicy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant umie bezpiecznie ułożyć bagaże w samochodzie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant potrafi prawidłowo ustawić pas bezpieczeństwa | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posiada umiejętność jazdy slalomem | Kryteria weryfikacji Kursant posiada umiejętność prawidłowej pracy rąk na kierownicy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant potrafi prawidłowo obserwować drogę | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant umie dobierać idealny tor jazdy na krętej drodze | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posiada umiejętność hamowania awaryjnego na przyczepnej i śliskiej powierzchni, | Kryteria weryfikacji Kursant potrafi hamować awaryjnie na powierzchni przyczepnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant potrafi hamować awaryjnie na powierzchni przyczepnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Długość drogi hamowania awaryjnego kursanta jest adekwatna do rodzaju nawierzchni, modelu samochodu i prędkości pojazdu w momencie rozpoczynania manewru | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi omijać przeszkody z jednoczesną zmianą pasa ruchu i bezpiecznego powrotu, | Kryteria weryfikacji Kursant potrafi ominąć nagłą przeszkodę pojawiającą się na drodze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant potrafi wyjść z poślizgu podczas omijania przeszkody i wrócić na swój pas ruchu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętność jazdy po okręgu, | Kryteria weryfikacji Kursant potrafi przejechać z zadaną prędkością po śliskim okręgu, bez wypadnięcia poza jezdnię | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant potrafi omijać przeszkodę na śliskim okręgu symulującym rondo drogowe lub ostry zakręt | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętność wychodzenia z poślizgu nadsterownego | Kryteria weryfikacji Kursant potrafi prawidłowo wyprowadzić auto z poślizgu nadsterownego i doprowadzić je do zatrzymania bez wyjeżdżania poza obszar jezdni | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Dokument ten jest wydawany uczestnikom po zakończeniu usługi, pod warunkiem pozytywnej walidacji.
Program
Program
Program szkolenia:
1. Wstęp - powitanie, wprowadzenie, krótka interakcja z uczestnikami. Rejestracja uczestników, wypełnienie oświadczenia i kwestionariusza osobowego
2. Pokaz statyczny - pozycja kierowcy. Pokaz prawidłowej pozycji za kierownicą. Prawidłowe i bezpieczne zapięcie pasów bezpieczeństwa, przewóz dzieci w samochodzie oraz transport bagaży/towarów
3. Slalom - jazda po slalomie imitującym serię zakrętów na przyczepnej oraz zróżnicowanej nawierzchni
4. Hamowanie awaryjne - hamowanie awaryjne na wprost z różnych prędkości jazdy, na przyczepnej oraz śliskiej nawierzchni
5. Omijanie przeszkody i omijanie przeszkody z hamowaniem - omijanie przeszkody na śliskiej (mata poślizgowa) oraz przyczepnej nawierzchni, połączone ze zmianą pasa ruchu oraz z powrotem na swój pas ruchu
6. Okrąg - jazda po okręgu (niekończący się zakręt) częściowo z nawierzchnią przyczepną i śliską (mata poślizgowa)
7. „Szarpak", poślizg nadsterowny (zarzucanie tyłem auta) - jazda przez urządzenie wprowadzające tylną oś pojazdu w poślizg nadsterowny
8. Podsumowanie szkolenia i wydanie certyfikatów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Safe Driving I stopień, 7h z szarpakiem | Prowadzący Robert Szpindor | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 110,69 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto903,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto158,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto129,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Robert Szpindor
Eco Driving
Defensive Driving
Off-road Driving
Szkolenia produktowe nowych modeli samochodów
Trener doskonalenia techniki jazdy.
Wyższe
Trener Skoda Auto Szkoła od 2008 r., od tego czasu przeprowadził ponad tysiąc szkoleń z jazdy bezpiecznej, ekonomicznej, terenowej i defensywnej, certyfikowany trener ADAC, ECODRIVING Finland, ukończył dwustopniowy kurs projektu europejskiego ECOWILL.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
brak materiałów
Warunki uczestnictwa
Należy mieć ukończone 18 lat i posiadać prawo jazdy kat. B. Dofinansowanie nie podlega żadnej promocji, które mogą być aktualnie widoczne i aktywne na stronie internetowej.
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Najpierw należy się z nami skontaktować celem rezerwacji miejsca.
Informacje dodatkowe
Z uwagi na liczną kadrę trenerską w Skoda Auto Szkoła, zajęcia mogą odbywać się z innym prowadzącym, niż wpisany do karty usługi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi