SZKOLENIE NA PILOTA DRONA DO EUROPEJSKICH UPRAWNIEŃ STS-01 DO POMIARÓW TERMOWIZYJNYCH I TECHNICZNYCH
SZKOLENIE NA PILOTA DRONA DO EUROPEJSKICH UPRAWNIEŃ STS-01 DO POMIARÓW TERMOWIZYJNYCH I TECHNICZNYCH
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Inżynieria i metrologia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową usługi jest każda osoba wyrażająca chęć zdobycia wiedzy teoretycznej oraz praktycznej w zakresie wykonywania operacji lotniczych z użyciem systemu bezzałogowego statku powietrznego, a także podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych.
Kurs skierowany jest do osób dorosłych stawiających pierwsze kroki wśród bezzałogowych statków powietrznych, jak i do osób posiadających wiedzę. Uczestnicy kursu powinni ukończyć szkolenie w podkategorii A1/A3.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników60
- Data zakończenia rekrutacji10-01-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "SZKOLENIE NA PILOTA DRONA DO EUROPEJSKICH UPRAWNIEŃ STS-01 DO POMIARÓW TERMOWIZYJNYCH I TECHNICZNYCH" przygotowuje do samodzielnego działania w zakresie wykonywania lotów bezzałogowym statkiem powietrznym w zasięgu wzroku, a także przeprowadzania inspekcji termowizyjnych. Uzyskanie niezbędnej wiedzy pozwoli na bezpieczną realizację operacji BSP oraz wykonywanie badań i analiz obiektów z użyciem kamery termowizyjnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat przepisów lotniczych i procedur operacyjnych | Kryteria weryfikacji rozróżnia przepisy lotnicze dla bezzałogowych statków powietrznych na terenie Unii Europejskiej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia wykonywanie operacji w ramach kategorii otwartej i szczególnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje cechy wykonywania operacji VLOS | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje strukturę przestrzeni powietrznej oraz ograniczenia z nią związane w przypadku wykonywania operacji VLOS | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia procedury normalne oraz procedury mające zastosowanie w sytuacjach niebezpiecznych i awaryjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje wiedzę na temat bezpiecznego wykonania lotu | Kryteria weryfikacji rozróżnia wpływ czynników ograniczających możliwości człowieka przy wykonywaniu operacji VLOS | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji ocenia warunki pogodowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia dobre praktyki pilotowania BSP | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia ryzyko związane z wykorzystywaniem bezzałogowego statku powietrznego w różnych warunkach operacyjnych w lotach VLOS | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji nadzoruje bezpieczne wykonywanie czynności lotniczych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dokonuje analizy przestrzeni powietrznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje i ocenia ryzyko operacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą ogólną na temat BSP | Kryteria weryfikacji rozróżnia typy i zasady działania BSP | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia komponenty z których zbudowany jest BSP | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji potrafi wykonać przegląd przedstartowy bezzałogowego statku powietrznego i ocenia ogólny stan systemu BSP i jego zdatność do lotu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia aplikacje wykorzystywane w lotnictwie bezzałogowym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dobiera odpowiednie parametry lotu w odniesieniu do ograniczeń przestrzeni powietrznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje BSP w inspekcjach termowizyjnych i technicznych | Kryteria weryfikacji stosuje wiedzę na temat zastosowań BSP w inspekcjach termowizyjnych i technicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia rodzaje kamer z zoomem oraz termowizyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia dostępne technologie wykorzystywane przy przeprowadzaniu inspekcji termowizyjnych i technicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dobiera odpowiedni sprzęt/aplikację do planowanej misji | Kryteria weryfikacji dobiera odpowiedni BSP do wykonania misji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia zasady funkcjonowania kamery termowizyjnej i kamery z zoomem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dobiera odpowiednią kamerę w zależności od charakteru wykonywanej operacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje BSP do lotu | Kryteria weryfikacji ustawia główne parametry lotu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji ustawia parametry kamer z zoomem i termowizyjnych w zależności od charakteru operacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia inteligentne funkcje kamer wspomagających inspekcje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje operację i ocenia ryzyko na miejscu | Kryteria weryfikacji ocenia miejsce wykonywania lotu i dostępność przestrzeni powietrznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji ocenia warunki meteorologiczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji nadzoruje bezpieczeństwo wykonania operacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji określa miejsce i kierunek startu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi wykonać nalot inspekcyjny | Kryteria weryfikacji stosuje zasady wykonania nalotu inspekcyjnego i pozyskania danych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji analizuje poprawność pozyskanych danych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji interpretuje pozyskane dane w dedykowanym oprogramowaniu, np. DJI Thermal Analysis Tool | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy raport z misji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotóworgan władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęPodmiot wyznaczony przez Urząd Lotnictwa Cywilnego
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUrząd Lotnictwa Cywilnego
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Ukończenie szkolenia pozwoli na zdobycie umiejętności i wiedzy pozwalającej zdać egzamin niezależnie od posiadanego doświadczenia w dziedzinie bezzałogowych statków powietrznych.
Szkolenie teoretyczne (szkolenie grupowe) - 9 godzin
Szkolenie teoretyczne jest realizowane w formie wykładów on-line prowadzonych w czasie rzeczywistym. Podczas szkolenia zostaną omówione zagadnienia z zakresu:
- Ograniczenia możliwości człowieka
- Techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko na ziemi
- Techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko w powietrzu
- Ogólna wiedza na temat systemów bezzałogowych statków powietrznych
- Osiągi systemu bezzałogowego statku powietrznego w locie
- Przepisy lotnicze
- Meteorologia
- Procedury operacyjne
Szkolenie teoretyczne z pomiarów termowizyjnych i technicznych (szkolenie grupowe) - 14 godzin:
Szkolenie teoretyczne z pomiarów termowizyjnych jest realizowane w formie wykładów on-line prowadzonych w czasie rzeczywistym. Podczas szkolenia zostaną omówione zagadnienia z zakresu:
Część teoretyczna:
- Zastosowanie dronów oraz wykorzystywanych technologii w inspekcjach termowizyjnych
- Omówienie technologii wykorzystywanych w inspekcjach technicznych oraz termowizyjnych
- Aspekty prawne wykonywania lotów
- Rodzaje kamer z zoomem oraz termowizyjnych
- Parametry techniczne kamer
- Charakterystyka termografii
- Omówienie emisyjności
Część warsztatowa:
- Analiza poprawności wykonania zdjęć
- Badanie i analiza obiektu z przebiegu inspekcji w programach np. DJI Terra oraz DJI Thermal Analysis Tool pod kątem nieprawidłowości i uszkodzeń
- Tworzenie raportu z inspekcji
Czas trwania poszczególnych tematów określony w harmonogramie może ulec zmianie w zależności od tempa przyswajania wiedzy przez Uczestników szkolenia.
Podczas każdego dnia szkolenia przewidziana jest jedna, dłuższa przerwa wynosząca 30 minut oraz 30 minut do rozdysponowania przez Instruktora.
W porozumieniu z Operatorem, w przypadku wystąpienia problemów z połączeniem internetowym lub wystąpieniu innych sytuacji losowych podczas szkoleń teoretycznych, z przyczyn niezależnych od Uczestnika, Dostawca Usług umożliwia Uczestnikowi ponowne wzięcie udziału w szkoleniu teoretycznym realizowanym w innym terminie w celu uzupełnienia brakujących godzin.
Szkolenie praktyczne + ocena umiejętności praktycznych - 4 godziny
Szkolenie praktyczne jest realizowane w formie indywidualnych zajęć z instruktorem i swoim zakresem obejmuje:
- Czynności przed lotem
- Procedury w trakcie lotu
- Czynności po zakończeniu lotu
Szkolenie praktyczne uwzględnia minimum 1 godzinę zegarową na szkolenie naziemne z obsługi i funkcji systemu bezzałogowego statku powietrznego.
Ocena umiejętności praktycznych jest przeprowadzana w trakcie szkolenia praktycznego i jest jego integralną częścią. Za przeprowadzenie oceny umiejętności praktycznych odpowiada instruktor prowadzący szkolenie praktyczne.
Szkolenie praktyczne z pomiarów termowizyjnych i technicznych - 3 godziny:
Szkolenie jest realizowane w formie grupowych zajęć z Instruktorem i swoim zakresem obejmuje:
- Dobór sprzętu do wykonywanego zadania
- Przygotowanie do lotu
- Dobór odpowiedniego ustawienia kamer
- Inteligentne funkcje kamery termowizyjnej oraz kamery z zoomem
- Wykonanie nalotu pomiarowego
Ocena umiejętności teoretycznych i praktycznych jest przeprowadzana w trakcie szkolenia praktycznego. Za przeprowadzenie oceny umiejętności teoretycznych i praktycznych odpowiada osoba, która nie uczestniczyła w procesie kształcenia i szkolenia.
Ze względu na specyfikę szkolenia, część praktyczna jest ustalana indywidualnie z Uczestnikiem usługi i odbędzie się w okresie od 13.01.2025 r. do 31.05.2025 r. Szczegółowe dni i godziny części praktycznej kursu dla każdego z Uczestników dostępne będą u osoby nadzorującej usługę po stronie Dostawcy usług. Sporządzany harmonogram zajęć może ulegać zmianom ze względu na niekorzystne warunki pogodowe, dostępność przestrzeni powietrznej lub sytuacje losowe.
Etapy potwierdzające zakończenie szkolenia:
- Egzamin wstępny z wiedzy teoretycznej z inspekcji technicznych oraz termowizyjnych - obejmuje pytania wielokrotnego wyboru mające na celu ocenę wiedzy pilota bezzałogowego statku powietrznego z dziedziny inspekcji technicznych oraz termowizyjnych.
Czas trwania egzaminu - 1 godzina.
- Egzamin z wiedzy teoretycznej - obejmuje co najmniej 40 pytań wielokrotnego wyboru mających na celu ocenę wiedzy pilota bezzałogowego statku powietrznego na temat technicznych i operacyjnych środków ograniczających ryzyko.
Czas trwania egzaminu - 2 godziny.
Uzyskanie przez Kursanta co najmniej 75% całkowitej liczby punktów jest równoznaczne ze zdaniem przez niego egzaminu z wiedzy teoretycznej.
Za przeprowadzenie egzaminów odpowiedzialne są osoby, które nie uczestniczyły w procesie kształcenia i szkolenia.
Egzaminy z wiedzy teoretycznej odbędą się po ukończeniu części teoretycznej i praktycznej w okresie do 31.05.2025 r.
Data egzaminu z wiedzy teoretycznej jest datą uzależnioną od tempa przyswajania wiedzy Uczestnika, a także zebrania się wymaganej grupy. Szczegółowe dni i godziny egzaminu z wiedzy teoretycznej dla każdego z Uczestników dostępne będą u osoby nadzorującej usługę po stronie Dostawcy usług. Sporządzany harmonogram zajęć może ulegać zmianom, ze względu na wytyczne pozwalające na dopuszczenie do egzaminu z wiedzy teoretycznej.
Uwzględniony jest maksymalny czas trwania egzaminu. Rzeczywisty czas trwania egzaminu jest zależny od Uczestnika szkolenia.
Uzyskanie potwierdzenia zdania egzaminu teoretycznego z wynikiem pozytywnym oraz uzyskanie potwierdzenia ukończenia szkolenia praktycznego i oceny umiejętności praktycznych stanowi podstawę do przesłania informacji o zakończeniu procesu certyfikacji pilota Prezesowi ULC. Zatwierdzenie przez ULC właściwych kwalifikacji w elektronicznym systemie następuje w terminie do 30 dni.
Wybrane terminy mają wpływ na datę zakończenia usługi.
Termin zakończenia usługi:
Na datę zakończenia usługi rozwojowej wpływa wiele czynników:
- warunki pogodowe,
- dyspozycyjność Trenerów oraz osób prowadzących walidację,
- dyspozycyjność Uczestnika usługi,
- dostępność przestrzeni powietrznej,
- dostępność oraz stan techniczny infrastruktury,
- zdawalność Uczestnika.
W przypadku sprzyjających czynników zakończenie usługi może nastąpić przed planowanym terminem.
_________________________________________________________________________________________________________________________
Forma świadczenia usługi:
Usługa mieszana (usługa stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym).
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych.
Czas trwania:
- usługa stacjonarna: 7 h
- usługa zdalna w czasie rzeczywistym: 26 h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Szkolenie teoretyczne - Ograniczenia możliwości człowieka (wykład z współdzieleniem ekranu, testy) | Prowadzący Wojciech Felczak | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Szkolenie teoretyczne - Techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko na ziemi (wykład z współdzieleniem ekranu, testy) | Prowadzący Wojciech Felczak | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Szkolenie teoretyczne - Techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko w powietrzu (wykład z współdzieleniem ekranu, testy) | Prowadzący Wojciech Felczak | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Szkolenie teoretyczne - Ogólna wiedza na temat systemów bezzałogowych statków powietrznych (wykład z współdzieleniem ekranu, testy) | Prowadzący Wojciech Felczak | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Szkolenie teoretyczne - Osiągi systemu bezzałogowego statku powietrznego w locie (wykład z współdzieleniem ekranu, testy) | Prowadzący Wojciech Felczak | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Szkolenie teoretyczne - Przepisy lotnicze (wykład z współdzieleniem ekranu, testy) | Prowadzący Wojciech Felczak | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Szkolenie teoretyczne - Meteorologia (wykład z współdzieleniem ekranu, testy) | Prowadzący Wojciech Felczak | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Szkolenie teoretyczne - Procedury operacyjne (wykład z współdzieleniem ekranu, testy) | Prowadzący Wojciech Felczak | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Szkolenie teoretyczne – Zastosowanie dronów oraz wykorzystywanych technologii w inspekcjach technicznych oraz termowizyjnych (wykład z współdzieleniem ekranu) | Prowadzący Aleksy Lisiecki | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Szkolenie teoretyczne - Aspekty prawne wykonywania lotów (wykład z współdzieleniem ekranu) | Prowadzący Aleksy Lisiecki | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Szkolenie teoretyczne - Rodzaje kamer z zoomem oraz termowizyjnych oraz parametry techniczne kamer (wykład z współdzieleniem ekranu) | Prowadzący Aleksy Lisiecki | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Szkolenie teoretyczne - Charakterystyka termografii (wykład z współdzieleniem ekranu) | Prowadzący Aleksy Lisiecki | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Szkolenie teoretyczne - Omówienie emisyjności (wykład z współdzieleniem ekranu) | Prowadzący Aleksy Lisiecki | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Szkolenie teoretyczne - Analiza poprawności wykonania zdjęć (wykład z współdzieleniem ekranu, ćwiczenia) | Prowadzący Aleksy Lisiecki | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Szkolenie teoretyczne - Badanie i analiza obiektu z przebiegu inspekcji (wykład z współdzieleniem ekranu, ćwiczenia) | Prowadzący Aleksy Lisiecki | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Szkolenie teoretyczne - Tworzenie raportu z inspekcji (wykład z współdzieleniem ekranu, ćwiczenia) | Prowadzący Aleksy Lisiecki | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Egzamin teoretyczny z pomiarów termowizyjnych (termin poglądowy, uzależniony od tempa przyswajania wiedzy i zebrania się grupy Uczestników; uwzględniony maks. czas trwania; współdzielenie ekranu) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Egzamin z wiedzy teoretycznej (termin poglądowy, uzależniony od tempa przyswajania wiedzy i zebrania się wymaganej grupy Uczestników; uwzględniony maksymalny czas trwania; współdzielenie ekranu) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto169,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto169,70 PLN
- W tym koszt walidacji brutto100,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Przemysław Klekowski
Wykształcenie wyższe.
Trener szkoleń praktycznych. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń praktycznych prowadzących do posiadania kwalifikacji pilota bezzałogowego statku powietrznego, a także szkoleń z wykorzystania BSP do misji poszukiwawczo-ratowniczych, fotogrametrii, foto-wideo, inspekcji technicznych i termowizyjnych. Wieloletnie doświadczenie zawodowe w realizacji usług z wykorzystaniem BSP.
Doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat.
Wojciech Felczak
Wykształcenie średnie.
Trener szkoleń teoretycznych oraz praktycznych.
Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń teoretycznych i praktycznych prowadzących do posiadania kwalifikacji pilota bezzałogowego statku powietrznego, a także szkoleń z wykorzystania BSP do pomiaru zanieczyszczeń, misji poszukiwawczo-ratowniczych, fotogrametrii, foto-wideo, inspekcji technicznych i termowizyjnych. Licencja pilota samolotowego turystycznego PPL(A). Komercyjnie realizuje misje FPV. Doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat.
Aleksy Lisiecki
Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Geodezja i Kartografia. W trakcie studiów magisterskich na kierunku Gospodarka Przestrzenna.
Trener posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń teoretycznych i praktycznych prowadzących do posiadania kwalifikacji pilota bezzałogowego statku powietrznego, a także szkoleń praktycznych z wykorzystania BSP do pomiaru zanieczyszczeń, misji poszukiwawczo-ratowniczych, fotogrametrii, inspekcji technicznych i termowizyjnych.
Prywatnie osoba rozwijająca się w lotach dronami FPV. Zawodowo zajmował się wykonywaniem nalotów fotogrametrycznych.
Odpowiedzialny za szkolenia teoretyczne związane z tematyką pomiarów termowizyjnych i technicznych oraz szkolenia praktyczne.
Doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat.
Paweł Junik
W trakcie studiów inżynierskich z Lotnictwa i kosmonautyki na Politechnice Rzeszowskiej. Ukończył kurs PPL(A) – Licencja pilota samolotowego turystycznego.
Trener szkoleń praktycznych. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń praktycznych prowadzących do posiadania kwalifikacji pilota bezzałogowego statku powietrznego, a także szkoleń z wykorzystania BSP do fotogrametrii, foto-wideo, inspekcji technicznych i termowizyjnych. Wieloletnie doświadczenie zawodowe w realizacji usług z wykorzystaniem BSP.
Doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia Uczestnicy usługi rozwojowej biorą udział w wykładach on-line prowadzonych w czasie rzeczywistym. Dodatkowo Kursanci uzyskują dostęp do autorskiej platformy e-learningowej, na której umieszczone są prezentacje z zakresu wykupionego szkolenia oraz testy wielokrotnego wyboru systematyzujące wiedzę.
Warunki uczestnictwa
Ogólne:
- Ukończony 18 r.ż.
Szkoleniowe:
- Urządzenie elektroniczne z dostępem do Internetu posiadające mikrofon oraz głośniki.
- Szkolenie praktyczne jest realizowane na dronach należących do ośrodka.
Cena uzależniona jest od rodzaju wykorzystywanego sprzętu, doboru odpowiedniej lokalizacji szkolenia praktycznego, dostępności instruktorów realizujących szkolenia w danej lokalizacji oraz ich doświadczenia i posiadanych kompetencji, czasu realizacji usługi rozwojowej.
Zdobycie kwalifikacji w kategorii szczególnej wymaga ukończenia darmowego szkolenia w kategorii "otwartej" A1/A3.
Wydawane dokumenty stanowią podstawę do przesłania informacji o zakończeniu procesu certyfikacji pilota Prezesowi Urzędu Lotnictwa Cywilnego. To z kolei pozwoli na zatwierdzenie przez ULC właściwych kwalifikacji w elektronicznym systemie drony.gov.pl (uprawnienia oznaczone w profilu pilota).
Informacje dodatkowe
Ze względu na specyfikę szkolenia, część praktyczna jest ustalana indywidualnie z Uczestnikiem usługi i odbędzie się w okresie od 13.01.2025 r. do 31.05.2025 r. Szczegółowe dni i godziny części praktycznej kursu dla każdego z Uczestników dostępne będą u osoby nadzorującej usługę po stronie Dostawcy usług. Sporządzany harmonogram zajęć może ulegać zmianom, ze względu na niekorzystne warunki pogodowe, dostępność przestrzeni powietrznej lub sytuacje losowe.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne:
1) platforma /rodzaj komunikatora: Szkolenie teoretyczne jest realizowane w formie zdalnej za pośrednictwem platformy ZOOM. Uczestnik szkolenia uzyskuje dostęp do platformy e-learningowej należącej do ośrodka szkoleniowego SNH Drones.
2) minimalne wymagania sprzętowe: komputer posiadający mikrofon i głośniki, z dostępem do Internetu lub telefon/tablet z dostępem do Internetu.
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego: zalecana przepustowość w przypadku grupowych rozmów wideo - 800 kb/s / 1,0 Mb/s (w górę / w dół) dla wysokiej jakości wideo.
4) obsługiwane systemy operacyjne: systemy Windows, macOS i Linux.
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: do zakończenia spotkania.
Adres
Adres
Ze względu na zmieniającą się dostępność przestrzeni powietrznej, infrastrukturę oraz zmienne warunki atmosferyczne, zastrzega się możliwość zmiany miejsca realizacji szkolenia praktycznego w przypadku niesprzyjających okoliczności. Wszelkie zmiany zostaną uwzględnione w Karcie Usługi oraz przekazane Uczestnikom usługi rozwojowej i Operatorowi.