Wirtualna Asystentka/Wirtualny Asystent. Szkolenie – poziom średniozaawansowany.
Wirtualna Asystentka/Wirtualny Asystent. Szkolenie – poziom średniozaawansowany.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane dla:
- osób, które pracują jako Wirtualne Asystentki/Wirtualni Asystenci, posiadają podstawową wiedzę z zakresu pracy WA i chcą pogłębić swoją wiedzę oraz rozwinąć bardziej zaawansowane umiejętności,
- uczestników projektu Kierunek-Rozwój realizowanego przez WUP Toruń.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji07-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia zaawansowanych zadań jako Wirtualna Asystentka, budowania marki osobistej, oferowania kompleksowych usług oraz korzystania z zaawansowanych narzędzi do zarządzania zadaniami, projektami i automatyzacją procesów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą na temat tego jakie są zaawansowane zadania Wirtualnej Asystentki/Wirtualnego Asystenta | Kryteria weryfikacji opisuje na czym polega kompleksowe wsparcie projektów realizowane przez Wirtualną Asystentkę/Wirtualnego Asystenta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa jakie są kluczowe kompetencje zaawansowanej Wirtualnej Asystentki/Wirtualnego Asystenta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wykorzystuje zaawansowane narzędzia przydatne w pracy Wirtualnej Asystentki/Wirtualnego Asystenta | Kryteria weryfikacji charakteryzuje wybrane zaawansowane narzędzia przydatne w pracy Wirtualnej Asystentki/Wirtualnego Asystenta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji dobiera rodzaj zaawansowanego narzędzia do zadania które należy wykonać | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się ma świadomość jakie są zaawansowane sposoby pozyskania klientów | Kryteria weryfikacji opisuje w jaki sposób tworzyć długofalowe strategie pozyskiwania klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa jak budować markę osobista jako WA | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Szkolenie dedykowane dla:
- osób, które pracują jako Wirtualne Asystentki/Wirtualni Asystenci, posiadają podstawową wiedzę z zakresu pracy WA i chcą pogłębić swoją wiedzę oraz rozwinąć bardziej zaawansowane umiejętności,
- uczestników projektu Kierunek-Rozwój realizowanego przez WUP Toruń.
2. Warunki realizacji szkolenia: szkolenie realizowane zdalnie w czasie rzeczywistym na platformie zoom, samodzielne stanowiska komputerowe.
3. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
4. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia zajęć przewidziano 30 minut przerwy. Przerwa nie jest wliczona w czas trwania zajęć. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
5.Test walidujący jest opracowywany i sprawdzany przez trenera walidującego. Zachowana jest rozdzielność funkcji pomiędzy treneremprowadzącym, a trenerem walidującym.
Ramowy program usługi:
Dzień 1:
- Zaawansowane zadania Wirtualnej Asystentki.
- Ewolucja roli WA: od wsparcia administracyjnego po kompleksową obsługę projektów.
- Jak Wirtualna Asystentka może wspierać różne branże.
- Kluczowe kompetencje zaawansowanej WA.
2. Zaawansowane narzędzia pracy Wirtualnej Asystentki.
- Narzędzia do zarządzania projektami i zadaniami.
- Optymalizacja pracy z narzędziami do komunikacji i organizacji zadań.
3. Rodzaje umów z klientami i formy współpracy.
- Umowy B2B, umowy o dzieło i zlecenie: różnice i zabezpieczenia.
- Jak negocjować i ustalać warunki współpracy.
Dzień 2:
1. Tworzenie Pakietów Ofertowych.
- Jak dostosować pakiety do różnych klientów.
- Struktura oferty.
2. Zaawansowane Metody Pozyskiwania Klientów.
- Budowanie sieci kontaktów.
- Tworzenie długofalowych strategii pozyskiwania klientów.
- Networking i aktywność w branżowych grupach.
3. Budowanie Marki Osobistej.
- Jak stworzyć spójny wizerunek w mediach społecznościowych.
- Wybór kanałów promocji (LinkedIn, social media).
Dzień 3:
- Analiza Umiejętności Wirtualnej Asystentki.
- Jak zidentyfikować swoje mocne strony.
- Planowanie rozwoju umiejętności na podstawie potrzeb rynku.
2. Analiza SWOT.
- Jak wykorzystać analizę SWOT do rozwoju kariery.
- Szanse i zagrożenia na rynku WA.
3. Wycena Usług.
- Modele wyceny usług: stawki godzinowe, wyceny projektowe, abonamenty.
- Jak negocjować stawki z klientami.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 700,00 PLN
- Koszt usługi netto2 700,00 PLN
- Koszt godziny brutto150,00 PLN
- Koszt godziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Wolińska
Posiada doświadczenie trenerskie zarówno w prowadzeniu kursów online jak i stacjonarnych, w tym: asystentka, praca biurowa, marketing, grafika, zarządzanie projektami, tutoring, przywództwo, praca zdalna.
Od 2017 r. regularnie prowadzi kursy Wirtualna Asystentka – do tej pory przeszkoliła ponad 2 000 osób do wykonywania zawodu Wirtualnej Asystentki/Wirtualnego Asystenta, w tym około 500 osób z systemów newsletterowych i MailerLite. Jej obszary specjalizacji to: LinkedIn, WordPress, Wirtualna Asystentka, MailerLite i newslettery, praca zdalna, pracownik biurowy, marka osobista, narzędzia, zarządzanie, przywództwo.
Posiada liczne certyfikaty, m.in.: MailerLite Fundamentals, Creative Skill for Innovation, Design Thinking, Business Master Academy, Pozyskiwanie Patnerów Eventów – Biznes i NGO, Inkubator Animacji Kultury, EDUWEB PRAKTYK (Praktyk WordPress, HTML. Photoshop, DTP), Marketing i Zarządzanie Personelem. Z wykształcenia: mgr pedagog, lic. administracja, muzyk wokalista oraz technik administracji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje multimedialne, skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
1. Firma szkoleniowa posiada podpisaną umowę z WUP Kraków na realizację projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i „Nowy start w Małopolsce z EURESem”, a także z WUP Toruń na realizację projektu: ,,Kierunek-Rozwój".
2. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
3. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest zpodatku VAT lub dofi nansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.