Kampanie reklamowe w środowisku MetaAds (Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger) oraz podstawy zrównoważonego marketingu w kontekście globalnych wyzwań ekologicznych: szkolenie umożliwiające zmianę zawodu i otwierające nowe ścieżki kariery.
Kampanie reklamowe w środowisku MetaAds (Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger) oraz podstawy zrównoważonego marketingu w kontekście globalnych wyzwań ekologicznych: szkolenie umożliwiające zmianę zawodu i otwierające nowe ścieżki kariery.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
- Specjalista ds. komunikacji
- Osób odpowiedzialnych za strategie marketingowe online
- Szkolenie jest dedykowane zarówno dla osób początkujących w temacie marketing automation, jak i tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w zakresie bardziej skomplikowanych strategii i narzędzi automatyzacji marketingowej.
Niniejsza usługa dotyczy kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego. Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych zamieszkujących lub pracujących na terenie woj. śląskiego, które poszukują adekwatej usługi rozwojowej w celu zdobycia umiejętności zawodowych niezbędnych do podjęcia, zmiany lub utrzymania pracy w sektorze zielonej gospodarki.
Niniejsza usługa rozwojowa prowadzi do nabycia zielonych kompetencji. - Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa: "Kampanie reklamowe w środowisku Meta Ads (Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger) oraz podstawy zrównoważonego marketingu (...)" przygotowuje do samodzielnego i efektywnego wykorzystania narzędzi reklamowych platform Meta, pozwalających na tworzenie oraz zarządzanie kampaniami reklamowymi, które wspierają zieloną gospodarkę poprzez promowanie proekologicznych produktów i usług, minimalizowanie śladu węglowego oraz ograniczenie negatywnego wpływu działań marketingowych na środowisko.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się identyfikuje trendy i innowacje w zakresie wykorzystania Facebooka wcelu osiągnięcia celów marketingowych, z uwzględnieniem odpowiedzialnego zarządzania zasobami cyfrowymi oraz dbałości o długoterminowy wpływ społeczny i środowiskowy działań marketingowych | Kryteria weryfikacji wykorzystuje świadomość nowych funkcji, narzędzi i strategii wykorzystywanych przez liderów branży marketingowej na Facebooku, uwzględniając ich potencjalny wpływ na społeczność, etyczność działań oraz efektywne zarządzanie zasobami w kontekście długoterminowych celów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się stosuje najlepsze praktyki w tworzeniu treści dostosowanych do algorytmów Facebooka i Instagrama, z uwzględnieniem odpowiedzialności za ich wpływ na użytkowników, promując wartościowe i etyczne treści oraz dbając o zrównoważone zaangażowanie społeczności | Kryteria weryfikacji wykorzystuje dopasowane treści do różnorodnych formatów i wymagań technicznych obowiązujących na Facebooku i Instagramie, dbając o ich zgodność z etycznymi standardami, przejrzystość komunikacji oraz odpowiedzialne podejście do odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się używa odpowiednich strategii targetowania i optymalizacji kampanii reklamowych na platformie Meta Ads w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności reklamowej, dbając o etyczne wykorzystanie zasobów, ograniczanie niepotrzebnej konsumpcji oraz promowanie treści sprzyjających odpowiedzialnym wyborom i dbałości o środowisko | Kryteria weryfikacji posługuje się optymalizowanym budżetem reklamowym i harmonogramem emisji reklam, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie, dbając o efektywne wykorzystanie zasobów, minimalizowanie marnotrawstwa oraz promowanie treści wspierających odpowiedzialne i prospołeczne działania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się efektywnie używa narzędzi i technologii wspierających zaawansowane kampanie marketingowe, dbając o odpowiedzialne zarządzanie zasobami, ograniczanie negatywnego wpływu na środowisko cyfrowe oraz promowanie treści wspierających zrównoważone i prospołeczne działania, przy jednoczesnej poprawie skuteczności i ROI | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zaawansowane metody segmentacji i personalizacji komunikatów marketingowych, dbając o odpowiedzialne zarządzanie danymi, minimalizowanie niepotrzebnej konsumpcji oraz wspieranie proekologicznych i społecznie odpowiedzialnych działań, które pozytywnie wpływają na społeczność i środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się samodzielnie konfiguruje sklep i katalog produktów na Facebooku, dbając o efektywne wykorzystanie zasobów cyfrowych, minimalizowanie śladu węglowego działań online oraz promowanie produktów i usług wspierających odpowiedzialne i ekologiczne wybory konsumenckie | Kryteria weryfikacji Posługuje się pełnym procesem konfiguracji sklepu i katalogu produktów na Facebooku, łącznie z dodaniem produktów, ustaleniem kategorii oraz synchronizacją danych, dbając o efektywne zarządzanie zasobami, promowanie ekologicznych produktów i usług oraz zapewnienie, że rozwiązania są energooszczędne i przyjazne środowisku, a następnie testuje i weryfikuje poprawność działania oraz dostępność dla użytkowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się tworzy konfiguruje i wdraża automatyczne boty w Messengerze, aby usprawniać komunikację z klientami, personalizować interakcje, odpowiadać na często zadawane pytania oraz prowadzić kampanie marketingowe zwiększające zaangażowanie i lojalność użytkowników | Kryteria weryfikacji posługuje się botami w Messengerze, które są skutecznie skonfigurowane i wdrożone, zapewniając personalizację komunikacji oraz szybkie odpowiedzi napytania klientów. Boty wspierają kampanie marketingowe, zwiększając zaangażowanie użytkowników i lojalność wobec marki, przy jednoczesnym efektywnym wykorzystaniu zasobów cyfrowych oraz ograniczaniu nadmiernej automatyzacji wpływającej na relacje z klientami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się tworzy innowacyjne rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję w kontekście Metaverse, aby tworzyć interaktywne doświadczenia użytkownika, z naciskiem na odpowiedzialne wykorzystanie technologii, minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko cyfrowe i fizyczne oraz promowanie etycznych, prospołecznych interakcji | Kryteria weryfikacji posługuje się rozwiązaniami o zaawansowanym wykorzystaniu sztucznej inteligencji w kontekście Metaverse, tworząc interaktywne doświadczenia użytkownika, które są innowacyjne, praktyczne, a jednocześnie uwzględniają efektywne zarządzanie zasobami cyfrowymi, redukcję nadmiernej konsumpcji technologicznej oraz wspierają odpowiedzialne interakcje w wirtualnym środowisku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się efektywnie projektuje i implementuje lejki sprzedażowe oraz strategie remarketingowe, dbając o odpowiedzialne wykorzystanie zasobów, minimalizowanie zbędnej konsumpcji, a także promując etyczne podejście do klienta, które wspiera długoterminowe relacje i pozytywny wpływ społeczny | Kryteria weryfikacji uruchamia i wprowadza lejki sprzedażowe oraz strategie remarketingowe, które generują wzrost konwersji i utrzymanie klientów, dbająco efektywne zarządzanie zasobami marketingowymi, minimalizowanie nadmiernej presji sprzedażowej oraz wspieranie świadomych i odpowiedzialnych decyzji zakupowych, co przekłada się na wzrost sprzedaży i lojalności klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wykorzystuje dostosowania w strategiach reklamowych na podstawie analizy danych i wskaźników efektywności, co prowadzi do mierzalnego wzrostu wyników kampanii, przy jednoczesnym dążeniu do zmniejszenia marnotrawstwa zasobów, odpowiedzialnego targetowania i promowania treści wspierających ekologiczne oraz etyczne wartości | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje dostępne narzędzia analityczne do oceny skuteczności działań marketingowych poprzez analizę danych, co pozwala podejmować decyzje prowadzące do optymalizacji strategii reklamowych, przy jednoczesnym ograniczaniu nadmiernego wykorzystania zasobów, minimalizowaniu śladu cyfrowego oraz promowaniu odpowiedzialnych praktyk marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się skutecznie wykorzystuje dodatkowe narzędzia wsparcia w celu optymalizacji procesów marketingowych i zwiększenia efektywności działań, z naciskiem na odpowiedzialne zarządzanie zasobami, redukcję zbędnych operacji oraz wdrażanie praktyk sprzyjających środowisku i etycznym standardom | Kryteria weryfikacji skutecznie integruje dodatkowe narzędzia wsparcia w procesach marketingowych, co prowadzi do zauważalnego wzrostu efektywności działań, mierzonych np. poprzez zwiększoną liczbę konwersji lub obniżenie kosztów reklamy, przy jednoczesnym dążeniu do oszczędnego wykorzystania zasobów i redukcji niepotrzebnych operacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się charakteryzuje zasady działania Pixela Facebooka i jego zastosowanie w zielonym marketingu | Kryteria weryfikacji definiuje podstawowe zasady działania Pixela Facebooka wspierające ekologiczny marketing | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się identyfikuje formaty reklamowe w Meta Ads oraz ich potencjał do promocji produktów z recyklingu i upcyklingu | Kryteria weryfikacji wymienia co najmniej trzy formaty reklamowe w Meta Ads, które mogą być skutecznie wykorzystane do promocji produktów z recyclingu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się charakteryzuje strategie tworzenia treści edukacyjnych, które podnoszą świadomość ekologiczną wśród odbiorców | Kryteria weryfikacji wymienia co najmniej trzy cechy skutecznych treści edukacyjnych dotyczących ekologii i ich wpływ na świadomość odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: ocenia wpływ indywidualnych postępowań na środowisko | Kryteria weryfikacji definiuje przyjmowanie w życiu prywatnym postawy zorientowanej na zrównoważony rozwój i zastanawia się nad wpływem własnych zachowań na środowisko. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ PIERWSZY:
Facebook i Instagram w nowoczesnym marketingu: Strategie zrównoważonego rozwoju i efektywne wykorzystanie algorytmów
- Ewolucja sieci Meta: Od początków do dzisiaj
- Kontekst w ekosystemie social mediów: Co musisz wiedzieć?
- Era urządzeń mobilnych i jej znaczenie
- Facebook jako element strategii marketingowej
- Analiza demograficzna użytkowników Facebooka: Zrozumienie, jak różne grupy demograficzne używają Facebooka i jak to wpływa na strategie marketingowe.
- Integracja z innymi kanałami cyfrowymi: Jak efektywnie łączyć działania na Facebooku z innymi kanałami cyfrowymi jak SEO, e-mail marketing.
- Mierzenie zwrotu z inwestycji (ROI) w kampaniach na Facebooku: Techniki i narzędzia do analizy efektywności inwestycji w marketing na Facebooku
- Jak tworzyć treści edukacyjne, które podnoszą świadomość ekologiczną wśród odbiorców.
- Zielone eventy na Facebooku
Sekrety algorytmu Facebooka i Instagrama: Strategiczne podejście do zielonego marketingu i odpowiedzialnych działań biznesowych
- Jak działa najnowszy algorytm Facebooka i Instagrama?
Wprowadzenie do Reklam w Meta Ads: Ekologiczne podejście i efektywne zarządzanie zasobami reklamowymi
- Dlaczego reklamy w Meta Ads są efektywne?
- Narzędzia w panelu Ads Manager
- Formaty reklam w Meta Ads
- Wybór celów reklamowych i targetowanie
- Optymalizacja i zarządzanie stawkami
- Dobre praktyki i case studies
- Zaawansowane techniki targetowania w Meta Ads:
- Wykorzystanie danych zewnętrznych do optymalizacji kampanii: Integracja zewnętrznych danych dla lepszego targetowania i personalizacji.
- Analiza konkurencji w Meta Ads: Narzędzia i metody do analizy działań konkurencji w Meta Ads.
- Targetowanie zrównoważonych grup demograficznych: Jak skutecznie docierać do grup odbiorców zainteresowanych ekologią i zrównoważonym stylem życia.
- Ekoefektywne kampanie reklamowe: Nauka, jak minimalizować ślad węglowy kampanii reklamowych.
- Reklamowanie produktów z recyklingu i upcyklingu: Specyfika tworzenia i promowania reklam produktów z recyklingu i upcyklingu.
Podstawy zakupu powierzchni reklamowej w Meta Ads: Etyczne i odpowiedzialne strategie alokacji zasobów reklamowych
- Mechanizmy aukcyjne: zasięg i częstotliwość
- Strategie budżetowania w kampaniach Meta Ads: Jak efektywnie zarządzać budżetem kampanii
Technologie wsparcia dla zaawansowanych kampanii: Ekologiczne rozwiązania, ustawienia sklepu i katalogu produktów na Facebooku oraz kreatywne i odpowiedzialne podejście w kampaniach reklamowych
- Zasady działania Pixela Facebooka
- API konwersji: jak zbierać więcej danych?
- Google Tag Manager: kombajn możliwości
- Wykorzystanie SDK w aplikacjach mobilnych
- Automatyzacja procesów w Ads Manager przy użyciu skryptów.
- Integracja Pixela Facebooka z CRM.
- Zastosowanie zaawansowanych funkcji Google Tag Managera w kampaniach na Facebooku: Używanie GTM do zarządzania tagami reklamowymi i śledzenia konwersji.
- Automatyzacja procesów w Ads Manager przy użyciu skryptów.
- Jak nowoczesne narzędzia mogą pomóc w skutecznym i etycznym docieraniu do zainteresowanych ekologią grup.
- Zielone technologie w reklamie: Wprowadzenie do narzędzi, które pomagają zmniejszać negatywny wpływ cyfrowego marketingu na środowisko.
Ustawienia sklepu i katalogu produktów na Facebooku: Odpowiedzialne i ekologiczne zarządzanie ofertą produktową
- Konfiguracja sklepu i jego elementy
- Zarządzanie katalogiem produktów
- Dynamiczne reklamy (DPA) i magia remarketingu
- Integracja sklepu Facebook z systemami e-commerce.
- Wykorzystanie zaawansowanych funkcji katalogu produktów: Techniki zarządzania katalogiem dla zwiększenia efektywności sprzedaży.
- Analiza wyników sprzedaży z Dynamicznych Reklam (DPA): Metody analizy i optymalizacji kampanii DPA dla maksymalizacji ROI.
- Promowanie produktów ekologicznych w sklepie Facebook: Jak skutecznie wykorzystać platformę do sprzedaży produktów przyjaznych środowisku.
- Zielone strategie dla dynamicznych reklam (DPA): Tworzenie remarketingowych kampanii
Kreatywność w kampaniach reklamowych: Innowacyjne i odpowiedzialne podejście w zrównoważonym marketingu
- Innowacyjne pomysły na posty i reklamy
Przewidywany czas trwania dnia szkoleniowego: 11h dydaktycznych z przerwami.
DZIEŃ DRUGI:
Marketing na Messengerze: Odpowiedzialne wykorzystanie botów, sztucznej inteligencji i Metaverse w zrównoważonych strategiach
- Messenger jako narzędzie marketingu
- Konfiguracja Messengera do potrzeb biznesowych
- Obsługa klienta przez Messenger
- Automatyzacja konwersacji
- Wprowadzenie do Facebook Botów
- Zaawansowane techniki angażowania użytkowników
- Integracja Messengera z innymi narzędziami marketingowymi
- Case study skutecznych kampanii na Messengerze
- Sesja Q&A
- Personalizacja komunikacji za pomocą botów: Tworzenie spersonalizowanych ścieżek komunikacji, które odpowiadają na specyficzne potrzeby i zainteresowania użytkowników.
- Monitoring i analiza interakcji z botami: Zastosowanie narzędzi analitycznych do śledzenia interakcji użytkowników z botami w celu optymalizacji ich działania i poprawy UX.
- Integracja e-commerce z botami Messenger: Wykorzystanie botów do prowadzenia użytkowników przez proces zakupowy bez opuszczania aplikacji Messenger.
- Automatyzacja obsługi klienta: wprowadzenie botów Messenger.
- Edukacja poprzez boty: tworzenie botów, które dostarczają wartościowych informacji o ekologicznych działaniach.
Sztuczna inteligencja i Metaverse: Odpowiedzialne technologie w ekologicznym i etycznym świecie cyfrowym
- Narzędzia AI dla Social Media Managera
- Optymalizacja pracy dzięki AI
Lejki sprzedażowe i strategie remarketingowe: Odpowiedzialna optymalizacja kampanii reklamowych z myślą o ekologicznym marketingu
- Działania w branżach B2C i B2B
- Użycie niestandardowych grup odbiorców
- Integracja z Google Analytics
- Optymalizacja lejków sprzedażowych za pomocą danych analitycznych: Wykorzystanie zaawansowanej analizy danych dofinansowania i poprawy skuteczności lejków sprzedażowych.
- Dynamiczne strategie remarketingowe w różnych kanałach: Integracja kampanii remarketingowych w różnych kanałach cyfrowych dla zwiększenia konwersji.
- A/B testing w lejkach sprzedażowych: Implementacja testów A/B do optymalizacji różnych elementów lejka, takich jak strony lądowania, formularze kontaktowe, czy oferty.
- Wprowadzenie metod włączania zielonych kompetencji i produktów do lejków sprzedażowych.
- Tworzenie strategii remarketingowych, które minimalizują wpływ na środowisko poprzez efektywne wykorzystanie zasobów.
Optymalizacja Kampanii Reklamowych: Etyczne i ekologiczne podejście do zwiększania efektywności marketingowej
- Śledzenie ROAS i efektywność kosztowa
Monitoring i analiza efektywności: Odpowiedzialne i ekologiczne podejście do efektywnych kampanii na WhatsApp
- Rodzaje raportów i wskaźników w MetaAds
- Analiza organicznych działań i efektywności treści
- Insights na temat odbiorców
- Zaawansowane metody wizualizacji danych: Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do wizualizacji danych.
- Real-time monitoring i odpowiedzi: Implementacja systemów monitorowania w czasie rzeczywistym, umożliwiających szybką reakcję na zmiany w danych i wynikach.
- Segmentacja zaawansowana odbiorców: Stosowanie zaawansowanych technik segmentacji
- Rozwój metod monitorowania, które minimalizują wpływ na środowisko, np. poprzez redukcję ilości danych potrzebnych do analiz.
- Analiza wpływu środowiskowego działań marketingowych: Ocena, jak działania marketingowe wpływają na środowisko
- Ustalenie KPIs, które biorą pod uwagę zarówno wyniki biznesowe, jak i wpływ na środowisko.
Efektywne kampanie na WhatsApp: Odpowiedzialne strategie i ekologiczne podejście w komunikacji marketingowej
- Wprowadzenie do WhatsApp Business
Dodatkowe narzędzia wsparcia
- Polecane wtyczki i aplikacje
- Narzędzia ułatwiające pracę Social Media Managera
- Integracja z narzędziami do zarządzania zadaniami: Pokazanie, jak połączyć social media management z narzędziami typu Trello, Asana, aby lepiej organizować pracę zespołową.
- Wykorzystanie rozwiązań cloudowych do archiwizacji i współdzielenia materiałów: Użycie chmury do efektywnego przechowywania i dzielenia się materiałami reklamowymi i komunikacyjnymi wewnątrz zespołów.
- Zastosowanie narzędzi do monitorowania konkurencji: Wprowadzenie do narzędzi, które umożliwiają śledzenie działań konkurencji, takich jak SEMrush czy SpyFu, aby lepiej zrozumieć trendy rynkowe i dostosować strategie marketingowe.
- Wykorzystanie zielonych technologii w zarządzaniu mediami społecznościowymi: Promowanie stosowania narzędzi, które są efektywne energetycznie.
- Integracja z zielonymi aplikacjami.
- Edukacja o ekologicznych wtyczkach do przeglądarek: Zalecanie wtyczek, które pomagają w redukcji śladu węglowego podczas pracy w internecie, takich jak te blokujące niepotrzebne skrypty czy redukujące zużycie danych.
Przewidywany czas trwania dnia szkoleniowego: 11h dydaktycznych z przerwami.
Łącznie: 22h dydaktyczne (wg organizatora kursu) = 16:30 h (wg automatycznego wyliczenia przez system BUR).
W ramach szkolenia nastąpi skonsolidowanie części szkoleniowej (stricte merytorycznej) z bardzo intensywną częścią praktyczną(warsztatową), dzięki którym na bieżąco i elastycznie będą dostosowywane i omawiane narzędzia i rozwiązania, w zależności od potrzeb grupy. Dzięki temu maksymalnie dostosowane zostaną najważniejsze zagadnienia do potrzeb i oczekiwań, jednocześnie zwracając uwagę na predyspozycje poszczególnych uczestników do funkcjonowania i radzenia sobie z poszczególnymi obszarami oraz tempo przyswajania wiedzy, a w konsekwencji konieczność ewentualnych powtórzeń materiału czy zmiana kolejności przygotowywanych zadań.
CIĄG DALSZY OPISU - w polu "Informacja o materiałach dla uczestników usługi".
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Facebook i Instagram w nowoczesnym marketingu: Strategie zrównoważonego rozwoju i efektywne wykorzystanie algorytmów | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Sekrety algorytmu Facebooka i Instagrama: Strategiczne podejście do zielonego marketingu i odpowiedzialnych działań biznesowych | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Przerwa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Wprowadzenie do Reklam w Meta Ads: Ekologiczne podejście i efektywne zarządzanie zasobami reklamowymi | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Przerwa obiadowa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Podstawy zakupu powierzchni reklamowej w Meta Ads: Etyczne i odpowiedzialne strategie alokacji zasobów reklamowych | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Technologie wsparcia dla zaawansowanych kampanii: Ekologiczne rozwiązania, ustawienia sklepu i katalogu produktów na Facebooku oraz kreatywne i odpowiedzialne podejście w kampaniach reklamowych | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Ustawienia sklepu i katalogu produktów na Facebooku oraz kreatywność w kampaniach reklamowych. | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Marketing na Messengerze: Odpowiedzialne wykorzystanie botów, sztucznej inteligencji i Metaverse w zrównoważonych strategiach | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Sztuczna inteligencja i Metaverse: Odpowiedzialne technologie w ekologicznym i etycznym świecie cyfrowym | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Przerwa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Lejki sprzedażowe i strategie remarketingowe: Odpowiedzialna optymalizacja kampanii reklamowych z myślą o ekologicznym marketingu | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa obiadowa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Optymalizacja Kampanii Reklamowych: Etyczne i ekologiczne podejście do zwiększania efektywności marketingowej | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Monitoring i analiza efektywności: Odpowiedzialne i ekologiczne podejście do efektywnych kampanii na WhatsApp | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Efektywne kampanie na WhatsApp oraz dodatkowe narzędzia wsparcia | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto204,55 PLN
- Koszt osobogodziny netto204,55 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Piekarz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
CIĄG DALSZY OPISU POLA:
"Ramowy program usługi"(zgodnie z sugestią Administratora BUR, aby tekst niemieszczący sięwdedykowanym polu z powodu ograniczonej liczby znaków, zamieszczać w innym dostępnym polu Karty usługi):
Jednocześnie godziny realizacji przerw również dostosowane będą do postępów realizacji programu, tempa przyswajania wiedzy przezuczestników szkolenia oraz potrzeb uczestników i trenera. Uczestnik szkolenia ma możliwość merytorycznego kontaktu z treneremrównież podczas przerw (w przypadku, gdyby uczestnik nie chciał skorzystać z danej przerwy).
Zgodnie z definicją „zielonych umiejętności” zawartą w Regulaminie naboru do projektu w ramach FESL 10.17:
Zielone umiejętności– umiejętności o charakterze zawodowym lub ogólnym, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki, czylitakiej, która jest oparta na odnawialnych źródłach energii, nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjność izasobooszczędność, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach. Przyjmuje się, że zielone umiejętności to takie, któreprzyczyniają się do budowy "zielonej gospodarki" poprzez tworzenie „zielonych miejsc pracy”. „Zielone miejsca pracy” to te,któreprzyczyniają się do zachowania lub przywrócenia stanu środowiska, niezależnie od tego czy występują w tradycyjnych czy nowychrozwijających się „zielonych” sektorach. „Zielone miejsca pracy” wpływają pozytywnie na zwiększanie efektywności energetycznej isurowcowej, ograniczanie emisji gazów cieplarnianych, minimalizację odpadów i zanieczyszczeń, ochronę i odtwarzanie ekosystemóworaz wspieranie adaptacji do skutków zmian klimatu.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, co umożliwi imdostosowanieswoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu.
Program „Kampanie reklamowe w środowisku Meta Ads” wpisuje się w osiąganie zielonych kompetencji na kilka sposobów, zgodnie zdefi nicją "zielonych umiejętności" zawartą w regulaminie naboru do projektu w ramach FESL 10.17:
1.Tworzenie „zielonych miejsc pracy”: Szkolenie przygotowuje uczestników do pracy w marketingu cyfrowym, który może przyczyniaćsię do promowania produktów i usług przyjaznych środowisku. Kampanie reklamowe prowadzone na platformach Meta (Facebook,Instagram, WhatsApp, Messenger) mogą być wykorzystywane do promowania zielonych inicjatyw, produktów ekologicznych,recyklingu, upcyklingu oraz działań na rzecz ochrony środowiska.
2. Niskoemisyjne technologie i zasobooszczędność: Program omawia sposoby, jak minimalizować ślad węglowy kampanii reklamowychoraz optymalizować zasoby reklamowe w sposób bardziej efektywny i zrównoważony. Przykładem może być sekcja dotyczącaekoefektywnych kampanii reklamowych oraz narzędzia wspomagające minimalizację zużycia zasobów (np. automatyzacja procesówczy wykorzystanie zielonych technologii).
3.Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwach: Kurs kładzie nacisk na integrację zrównoważonych działań marketingowych wkampaniach reklamowych, co bezpośrednio wpisuje się w działania zarządzania środowiskowego. Uczestnicy uczą się, jak prowadzićkampanie, które promują ekologiczne podejście do konsumpcji i zrównoważony rozwój, co może mieć pozytywny wpływ naprzedsiębiorstwa, które dążą do redukcji emisji i odpowiedzialnego zarządzania zasobami.
4. Promowanie odnawialnych źródeł energii i ochrony środowiska: Szkolenie dotyczy również tworzenia treści edukacyjnych, które mogąpodnosić świadomość ekologiczną wśród odbiorców. Poprzez kampanie na Facebooku i Instagramie, fi rmy mogą promować działaniaproekologiczne, produkty pochodzące z recyklingu, a także zachęcać do działań na rzecz ochrony środowiska, co wpływa naprzywracanie i ochronę ekosystemów.
5.Zielone technologie w reklamie: W programie zawarto elementy dotyczące wykorzystania zielonych technologii w marketingucyfrowym, jak np. automatyzacja procesów czy zastosowanie bardziej zasobooszczędnych narzędzi (np. Google Tag Manager). Są totechnologie, które mogą wspierać redukcję zużycia energii i danych, co ma znaczenie dla firm dążących do minimalizacji ich wpływu na środowisko.
Podsumowując, program szkolenia pomaga zdobywać umiejętności przyczyniające się do budowy zielonej gospodarki, szczególnie wzakresie promowania produktów ekologicznych, minimalizacji wpływu działań marketingowych na środowisko oraz wspierania strategiizrównoważonego rozwoju w cyfrowym marketingu.
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe,
- serwis kawowy- różnego rodzaju kawy i herbaty, słodkie i słone przekąski, napoje (dot. tylko udziału stacjonarnego),
- naprawdę dobry posiłek w postaci drugiego dania :) (dot. tylko udziału stacjonarnego),
- imienne zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
- materiały w wersji elektronicznej pdf (skrypt, prezentacja).
INFORMACJE DODATKOWE DLA OPERATORA:
Dostawca usługi informuje, iż niniejsza karta zawiera dane osoby walidującej (imię i nazwisko, e-mail, opis doświadczenia), niemniej jednak ze względu na sposób zaprojektowania systemu BUR przez PARP, dane są niewidoczne w opublikowanej Karcie usługi.
Zgodnie z aktualną wersją dokumentu autorstwa PARP pn. „Karta Usługi wraz z instrukcją jej wypełniania – Usługa szkoleniowa” (strona 51), będącej Załącznikiem nr 2 do Regulaminu Bazy Usług Rozwojowych (BUR):
„Uwaga: Dane dotyczące osoby walidującej, będą widoczne wyłącznie dla Administratora BUR oraz Administratora Regionalnego.”
Mając na względzie powyższe, z przyczyn technicznych leżących po stronie systemu BUR, w opublikowanej w BUR karcie usługi nikt poza w/w w Instrukcji osobami nie jest w stanie zobaczyć danych osoby walidującej tj. imię i nazwisko, e-mail, opis doświadczenia.
Efekty kształcenia zostały opracowane w oparciu o informacje opublikowane na stronie operatora tj. Załącznik 4. Wykaz przykładowych zielonych umiejętności, opracowany przez Komisję Europejską w ramach klasyfikacji ESCO w ramach Konkursu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) –konkurs uzupełniający.
Podział efektów uczenia się według zakresu wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych uwzględnia różne aspekty zdobytej wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności i postaw społecznych związanych z odpowiedzialnym, zielonym marketingiem.
Warunki uczestnictwa
Minimalna liczba uczestników niezbędna do realizacji usługi: 6 osób (maksymalnie 14 z uwagi na konieczność zapewnienia komfortowych warunków szkolenia dla uczestników przy tej tematyce szkolenia i jednoczesnym zachowaniu wysokiej efektywności usługi oraz możliwości bezpośredniego kontaktu z trenerem podczas zajęć).
Koszt nie zawiera kosztów dojazdu i ewentualnego noclegu. Potencjalne opłaty należy ponieść we własnym zakresie.
Uwaga: przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminuszkolenia i dostępności wolnych miejsc.
Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celusprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Informacje dodatkowe
Wszelkie materiały (teksty, grafiki, zdjęcia itp.) przedstawione w niniejszej Karcie usługi są objęte prawem autorskim i podlegają ochroniena mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2509). Kopiowanie,przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody Recon Consulting Sp. z o.o. jest zabronione.
Szkolenie może być zwolnione z VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% na podstawie:
- § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Zakres tematyczny przedmiotowej usługi rozwojowej prowadzi do zdobycia zielonych kompetencji.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi