Akademia Menadżera. Zarządzanie finansami w organizacji - kurs
Akademia Menadżera. Zarządzanie finansami w organizacji - kurs
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa kierowana do właścicieli firm, członków zarządu, menedżerów i osób kierowanych na stanowiska menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji27-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do samodzielnego skutecznego zarządzania finansami poprzez analizę dokumentów finansowych, wskaźników oraz zarządzania ryzykiem transakcyjnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się zarządza finansami poprzez analizę dokumentów finansowych | Kryteria weryfikacji definiuje i wyjaśnia kluczowe pojęcia związane z finansami, takie jak bilans, rachunek zysków i strat, przepływy pieniężne oraz wskaźniki finansowe | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji interpretuje i analizuje podstawowe dokumenty finansowe (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych), aby ocenić kondycję finansową firmy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji oblicza oraz interpretuje kluczowe wskaźniki finansowe, takie jak rentowność, płynność, zadłużenie czy efektywność | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się zarządza finansami poprzez analizę wskaźników | Kryteria weryfikacji wyjaśnia podstawowe pojęcia związane z finansami i analizą wskaźników, takie jak: aktywa, pasywa, przychody, koszty, zysk | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji identyfikuje i oblicza kluczowe wskaźniki finansowe, takie jak wskaźnik rentowności, wskaźnik płynności czy wskaźnik zadłużenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji porównuje wskaźniki finansowe własnego przedsiębiorstwa z danymi branżowymi, identyfikując silne i słabe strony | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się zarządza ryzykiem transakcyjnym | Kryteria weryfikacji wyjaśnia definicję ryzyka oraz jego różne rodzaje związane z transakcjami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji definiuje znaczenie zarządzania ryzykiem w kontekście organizacji i jej celów strategicznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje i klasyfikuje ryzyko transakcyjne w ramach własnej działalności lub branży | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji formułuje strategie minimalizowania ryzyk transakcyjnych, w tym podejmowanie decyzji dotyczących akceptacji, uniknięcia, ograniczenia lub przeniesienia ryzyka | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W trakcie usługi szkoleniowej zostaną podjete następujące zagadnienia
1 dzień
Zarządzanie finansami poprzez analizę dokumentów finansowych. Kluczowe pojęcia związane z finansami, takie jak bilans, rachunek zysków i strat, przepływy pieniężne oraz wskaźniki finansowe. Podstawowe dokumenty finansowe (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych), aby ocenić kondycję finansową firmy. Kluczowe wskaźniki finansowe, takie jak rentowność, płynność, zadłużenie czy efektywność. Zarządzanie finansami poprzez analizę wskaźników. Finanse i analizy wskaźników, takie jak: aktywa, pasywa, przychody, koszty, zysk. Obliczanie kluczowych wskaźników finansowych, takie jak wskaźnik rentowności, wskaźnik płynności czy wskaźnik zadłużenia. Wskaźniki finansowe własnego przedsiębiorstwa a dane branżowe, identyfikacja silnych i słabych stron.
2 dzień
Zarządzanie ryzykiem transakcyjnym. Ryzyko oraz jego różne rodzaje związane z transakcjami. Zarządzanie ryzykiem w kontekście organizacji i jej celów strategicznych. Klasyfikacja ryzyka transakcyjnego w ramach własnej działalności lub branży. Strategie minimalizowania ryzyk transakcyjnych, w tym podejmowanie decyzji dotyczących akceptacji, uniknięcia, ograniczenia lub przeniesienia ryzyka.
Walidacja.
- Formy pracy podczas szkolenia:
- mini wykłady systematyzujące wiedzę.
- modele i standardy działania uwzględniające specyfikę mechanizmów psychologicznych, dające oparcie w trudnych emocjonalnie sytuacjach.
- kreatywna praca w podgrupach (burza mózgów).
·. - krótkie treningi nowych umiejętności w małych grupach i w parach,
- metafory i anegdoty, obrazujące najważniejsze aspekty trenowanych umiejętności.
- wymiana doświadczeń i dobrych praktyk,
- prace nad studiami przypadku w zespołach zadaniowych,
- korzystanie z aplikacji
- prezentacje na forum wypracowanych wyników.
Szkolenie odbywa się w godzinach zegarowych (1 godzina szkolenia = 60 minut)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Zarządzanie finansami poprzez analizę dokumentów finansowych. Kluczowe pojęcia związane z finansami. | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Podstawowe dokumenty finansowe (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych) | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Kluczowe wskaźniki finansowe, takie jak rentowność, płynność, zadłużenie czy efektywność. | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Zarządzanie finansami poprzez analizę wskaźników. Finanse i analizy wskaźników. | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Obliczanie kluczowych wskaźników finansowych, takie jak wskaźnik rentowności, wskaźnik płynności czy wskaźnik zadłużenia | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Wskaźniki finansowe własnego przedsiębiorstwa a dane branżowe, identyfikacja silnych i słabych stron | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Zarządzanie ryzykiem transakcyjnym. Ryzyko oraz jego różne rodzaje związane z transakcjami. | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Zarządzanie ryzykiem w kontekście organizacji i jej celów strategicznych | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Klasyfikacja ryzyka transakcyjnego w ramach własnej działalności lub branży. | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Strategie minimalizowania ryzyk transakcyjnych, w tym podejmowanie decyzji dotyczących akceptacji, uniknięcia, ograniczenia lub przeniesienia ryzyka. | Prowadzący Michał Hanuszek | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 480,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 480,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto155,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Hanuszek
Beata Hanuszek
ludźmi, w tym wiele lat w edukacji, sprzedaży i coachingu. Ostatnie lata związana ze szkoleniem i coachingiem. Pracuje jako wykładowca na studiach podyplomowych, szkoleniowiec, akredytowany coach i mediator. Jest właścicielem firmy Idea Hanuszek Centrum rozwoju i mediacji. Jako menedżer do spraw zarzadzania kierunkami studiów podyplomowych dla biznesu współpracuje oraz trener z firmą Pasja Grupą Dobrych Trenerów. Posiada certyfikat coach ACCICF. Była członkiem zespołu pracującym nad strategią rozwoju kultury miasta Bydgoszczy przy Urzędzie Miasta. Jest członkiem ICF Global i członkiem zarządu i dyrektorem regionalnym ICFPolska. Pracuje jako certyfikowany konsultant metody Insights Discovery. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytetu Śląskim w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany coach ACC ICF, konsultant metody Insights Discovery oraz trener biznesu.
Posiada doświadczenie w przeprowadzaniu diagnoz rozwojowych przedsiębiorstw.
Marta Szarogroder
Ukończyłatakże wiele kursów z marketingu, social mediów, marketingu
internetowegoDoświadczenie zawodowe:Przez blisko 10 lat pracowała w największej w kujawskopomorskim organizacji zrzeszającejprzedsiębiorców- „Pracodawcy Pomorza i Kujaw”- m.in. na
stanowiskach Specjalista ds. Reklamyoraz Koordynator ds. Public Relations. Od 4 lat prowadzi własną agencję marketingową i PR, którazajmuje się prowadzeniem marketingu internetowego,
zarządzaniem oraz doradztwem w zakresiebrandingu dla firm głównie z branży medycznej i beauty. Ważnym elementem pracy Marty sąszkolenia obejmujące internet marketing, social media marketing, sprzedaż, obsługę klienta,branding, employers branding, zarządzanie kryzysowe,
personal branding. Posiada doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu zarządzania firmą oraz wykorzystywaniu technologii (około 130h przez ostatnie 2 lata). Specjalizacja: Specjalizuje się w budowaniu marek (w tym w social mediach), personal brandingu, employersbrandingu. Swoją uwagę poświęca także takim zagadnieniom jak CSR (SpołecznaOdpowiedzialność Biznesu), traktowany w kategoriach elementu brandingu i employers brandingu,a nie jedynie jako działalność charytatywna.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów zostanie wysłany w formie pdf na maila kazdego z uczestników szkolenia.
Uczestnicy otrzymaja skoroszyt, ołówek, teczkę.
Informacje dodatkowe
W przypadku finansowania ze środków publicznych w przynajmniej 70% - cena netto=brutto. Stawka vat zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy o vat.W przypadku finansowania poniżej 70% ze środków publicznych, doliczony zostanie vat 23% do ceny netto.. Szkolenie zakończy sie testem sprawdzającym. Po uzyskaniu minimum 70% poprawnych odpowiedzi , zostanie wystawione zaświadczenie o ukończeniu kursu. Jako Dostawca Usugi Rozwojowej posiadamy dostęp do wszystkich niezbędnych urządzeń.Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.W celu ukończenia usługi frekwencja nie może być niższa niż 80%.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi