Wprowadzenie do sztuki efektywnej sprzedaży.
Wprowadzenie do sztuki efektywnej sprzedaży.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztat skierowany jest do studentek i studentów oraz osób rozpoczynających karierę w sprzedaży, które pragną zdobyć solidne podstawy w tej dziedzinie albo zwiększyć swoje umiejętności sprzedażowe i osiągać lepsze wyniki w negocjacjach z klientami.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji30-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem nadrzędnym jest kompleksowe przygotowanie uczestników do natychmiastowego stosowania wybranych metod i narzędzi w ich codziennym życiu zawodowym i osobistym. Ideą jest, aby każdy uczestnik mógł z łatwością wykorzystać zdobyte umiejętności oraz wiedzę, co przyczyni się do zwiększenia efektywności, poprawy relacji handlowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W obszarze WIEDZY:• Nabycie wiedzy w zakresie technik i strategii sprzedaży. • Poznanie czynników, które odgrywają najważniejszą rolę w procesie sprzedaży. • Poznanie etycznych sposobów wywierania wpływu. | Kryteria weryfikacji 1. Zakres – dla szkolenia zdefiniowano grupy docelowe oraz zdefiniowano jego zakres. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W obszarze UMIEJĘTNOŚCI:• Nabycie umiejętności rozpoznawania manipulacji w kontaktach zawodowych. • Nabycie umiejętności przeciwstawiania się manipulacji w biznesie. • Umiejętne wykorzystywanie etycznych metod wywierania wpływu | Kryteria weryfikacji 2. Wzorzec – zdefiniowano standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku udziału w szkoleniu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się W obszarze KOMPETENCJI:• Podniesienie świadomości relacji pomiędzy emocjami, komunikacją i negocjacjami. • Większa świadomość planowania działań w kontekście budowania efektywności i skuteczności w pracy • Świadome wykorzystywanie odpowiednik technik i strategii sprzedażowych • Pozyskanie zdolności rozpoznawania prób manipulacji i wybieranie odpowiednich sposobów radzenia sobie z nimi | Kryteria weryfikacji 3. Ocena – po zakończeniu szkolenia zostanie przeprowadzona weryfikacja efektów uczenia się na podstawie: egzaminu wewnętrznego/ rozwiązania zadania końcowego/ opinii trenera | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji 4. Porównanie – porównanie uzyskanych wyników w pkt. 3 (ocena) z przyjętymi wymaganiami (z pkt. 2 - wzorzec) | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.Masz przekonanie, że sprzedawać może każdy i nie wiesz tylko dlaczego Tobie to nie wychodzi tak, jak byś sobie tego życzył?
2.Wydaje Ci się, że pracy w sprzedaży mimo wszystko jest banalnie prosta, nie trzeba się jej uczyć, w zasadzie nie ma w zasadzie jak i po co, bo sprzedawcą jednak trzeba się urodzić?
3.Nie rozumiesz o co chodzi z tymi całymi strategiami i technikami sprzedaży?
4.Uważasz, że sukces w sprzedaży jest kwestią szczęścia, dobrego produktu, marki i okoliczności, w których przyszło innym pracować
5. Generalnie ludzie nie lubą kupować, więc po co ich nękać, czy nagabywać?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Wprowadzenie do efektywnej sztuki sprzedaży. | Prowadzący Maciej Rzepkowski | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto984,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto164,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto133,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Rzepkowski
Trener Biznesu, Konsultant, Wykładowca, Coach.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, Studiów Podyplomowych w CSP WSIiZ w Rzeszowie oraz Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej w Bielsku-Białej. Certyfikowany trener (Brian Tracy International), certyfikowany coach ICI (The International Association of Coaching Instititutes) oraz certyfikowany diagnosta inteligencji emocjonalnej (EI Expert). Praktyk sprzedaży i zarządzania z niemal 30 letnim doświadczeniem zawodowym, z czego ponad 15 ostatnich lat to wyłącznie praca rozwojowa z ludźmi
i zespołami. W liczbach to około 750 godzin praktyki coachingowej i mentoringowej, 8500 godzin pracy szkoleniowo-warsztatowej i 2500 godzin pracy konsultingowej (doradczej). Budował od podstaw i szkolił między innymi: działy sprzedaży, obsługi klienta
i telemarketingu. Pracuje na co dzień z zarządami firm i zespołami handlowymi, prowadzi warsztaty rozwojowe, strategiczne oraz indywidualne sesje coachingowe dla managerów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- podstawowy pakiet materiałów szkoleniowych (notatnik, długopis, teczka),
- wybrane materiały udostępnione w formie drukowanej/elektronicznej,
certyfikat ukończenia szkolenia
Warunki uczestnictwa
- Zgłoszenie udziału: za pośrednictwem BUR lub przesłanie zgłoszenia drogą mailową: szkolenia@forecast.com.pl - we wskazanych terminach rekrutacji.
- Umiejętność podstawowej obsługi komputera.
- Wniesienie opłaty za udział w szkoleniu na minimum 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem.
- Aktywne uczestnictwo i otwartość które zawsze wzmacniają efekty udziału w usługach szkoleniowych!
Informacje dodatkowe
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 6 osób (wniesiona opłata).
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej u klienta - wymagana deklaracja udziału min. 8 osób. W takim wypadku cena nie obejmuje kosztów logistycznych: zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu dla uczestników, zakwaterowania i wyżywienia trenera.
W przypadku usług dofinansowanych cena nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia przerwy.
Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl
Informacje można uzyskać również pod numerami telefonu: 533 180 588
Adres
Adres
Pokaż na mapie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe