Sprzedaż: praca z trudnym klientem.
Sprzedaż: praca z trudnym klientem.
Numer usługi 2024/09/10/37822/2301634
1 205,40 PLN
brutto
980,00 PLNnetto
150,68 PLNbrutto/h
122,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
- Przedstawicieli handlowi;
- Sprzedawcy;
- Kupcy;
- Menedżerowie zespołów sprzedażowych;
- Przedsiębiorcy;
- Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji14-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem warsztatu uświadomienie wagi skutecznej pracy z trudnym i niewygodnym klientem oraz z problematycznymi zastrzeżeniami. Udział w warsztacie pozwala uświadomić uczestnikom znaczenie rozpoznawania emocji własnych i klienta w kontaktach handlowych. Efektem powinno być podniesienie jakości relacji i współpracy z klientami.Szkolenie obejmuje praktyczne symulacje sytuacji konfliktów biznesowych
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W obszarze WIEDZY:Nabycie wiedzy w zakresie technik rozmowy z trudnym klientem. Poznanie czynników, które odgrywają najważniejszą rolę w procesie pracy z trudnym klientem. | Kryteria weryfikacji 1. Zakres – dla szkolenia zdefiniowano grupę docelową oraz zdefiniowano jego zakres. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się W obszarze UMIEJĘTNOŚCI:Nabycie umiejętności rozpoznawania podstawowych technik rozmowy z trudnym klientem. Nabycie umiejętności stosowania podstawowych technik negocjacyjnych. Umiejętne wykorzystywanie komunikacji i emocji w procesie pracy z trudnym klientem. | Kryteria weryfikacji 2. Wzorzec – zdefiniowano standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku udziału w szkoleniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W obszarze KOMPETENCJI:Otwarta i gotowa postawa do udziału w procesie rozmowy. Podniesienie świadomości relacji pomiędzy emocjami, komunikacją i negocjacjami. Większa świadomość efektywności, odpowiedzialności oraz świadomego zarządzania życiem i pracą. | Kryteria weryfikacji 3. Ocena – po zakończeniu szkolenia zostanie przeprowadzona weryfikacja efektów uczenia się na podstawie: test wiedzy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji 4. Porównanie – porównanie uzyskanych wyników w pkt. 3 (ocena) z przyjętymi wymaganiami (z pkt. 2 - wzorzec). | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
W obszarze WIEDZY:
Nabycie wiedzy w zakresie technik rozmowy z trudnym klientem.
Poznanie czynników, które odgrywają najważniejszą rolę w procesie pracy z trudnym klientem.
Nabycie wiedzy w zakresie technik rozmowy z trudnym klientem.
Poznanie czynników, które odgrywają najważniejszą rolę w procesie pracy z trudnym klientem.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
W obszarze UMIEJĘTNOŚCI:
Nabycie umiejętności rozpoznawania podstawowych technik rozmowy z trudnym klientem.
Nabycie umiejętności stosowania podstawowych technik negocjacyjnych.
Umiejętne wykorzystywanie komunikacji i emocji w procesie pracy z trudnym klientem.
Nabycie umiejętności rozpoznawania podstawowych technik rozmowy z trudnym klientem.
Nabycie umiejętności stosowania podstawowych technik negocjacyjnych.
Umiejętne wykorzystywanie komunikacji i emocji w procesie pracy z trudnym klientem.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
W obszarze KOMPETENCJI:
Otwarta i gotowa postawa do udziału w procesie rozmowy.
Podniesienie świadomości relacji pomiędzy emocjami, komunikacją i negocjacjami.
Większa świadomość efektywności, odpowiedzialności oraz świadomego zarządzania życiem i pracą.
Otwarta i gotowa postawa do udziału w procesie rozmowy.
Podniesienie świadomości relacji pomiędzy emocjami, komunikacją i negocjacjami.
Większa świadomość efektywności, odpowiedzialności oraz świadomego zarządzania życiem i pracą.
Program
Program
- Priorytety i ich rola w organizacji pracy Handlowca
- Kluczowe czynniki wpływające na wyniki sprzedaży
- Typologia trudnych Klientów
- Zasady i reguły wywierania wpływu w pracy z trudnym Klientem
- Zastrzeżenia w procesie sprzedaży
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Sprzedaż: praca z trudnym klientem | Prowadzący Maciej Rzepkowski | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 205,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto980,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,68 PLN
- Koszt osobogodziny netto122,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Maciej Rzepkowski
Maciej Rzepkowski
Trener Biznesu, Konsultant, Wykładowca, Coach.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, Studiów Podyplomowych w CSP WSIiZ w Rzeszowie oraz Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej w Bielsku-Białej. Certyfikowany trener (Brian Tracy International), certyfikowany coach ICI (The International Association of Coaching Instititutes) oraz certyfikowany diagnosta inteligencji emocjonalnej (EI Expert). Praktyk sprzedaży i zarządzania z niemal 30 letnim doświadczeniem zawodowym, z czego ponad 15 ostatnich lat to wyłącznie praca rozwojowa z ludźmi
i zespołami. W liczbach to około 750 godzin praktyki coachingowej i mentoringowej, 8500 godzin pracy szkoleniowo-warsztatowej i 2500 godzin pracy konsultingowej (doradczej). Budował od podstaw i szkolił między innymi: działy sprzedaży, obsługi klienta
i telemarketingu. Pracuje na co dzień z zarządami firm i zespołami handlowymi, prowadzi warsztaty rozwojowe, strategiczne oraz indywidualne sesje coachingowe dla managerów.
Trener Biznesu, Konsultant, Wykładowca, Coach.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, Studiów Podyplomowych w CSP WSIiZ w Rzeszowie oraz Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej w Bielsku-Białej. Certyfikowany trener (Brian Tracy International), certyfikowany coach ICI (The International Association of Coaching Instititutes) oraz certyfikowany diagnosta inteligencji emocjonalnej (EI Expert). Praktyk sprzedaży i zarządzania z niemal 30 letnim doświadczeniem zawodowym, z czego ponad 15 ostatnich lat to wyłącznie praca rozwojowa z ludźmi
i zespołami. W liczbach to około 750 godzin praktyki coachingowej i mentoringowej, 8500 godzin pracy szkoleniowo-warsztatowej i 2500 godzin pracy konsultingowej (doradczej). Budował od podstaw i szkolił między innymi: działy sprzedaży, obsługi klienta
i telemarketingu. Pracuje na co dzień z zarządami firm i zespołami handlowymi, prowadzi warsztaty rozwojowe, strategiczne oraz indywidualne sesje coachingowe dla managerów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- podstawowy pakiet materiałów szkoleniowych (notatnik, długopis, teczka),
- wybrane materiały udostępnione w formie drukowanej/elektronicznej,
- certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Zgłoszenie udziału: za pośrednictwem BUR lub przesłanie zgłoszenia drogą mailową: szkolenia@forecast.com.pl - we wskazanych terminach rekrutacji.
- Umiejętność podstawowej obsługi komputera.
- Wniesienie opłaty za udział w szkoleniu na minimum 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem.
- Aktywne uczestnictwo i otwartość które zawsze wzmacniają efekty udziału w usługach szkoleniowych!
Zapraszamy!
Informacje dodatkowe
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 6 osób (wniesiona opłata).
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej u klienta - wymagana deklaracja udziału min. 8 osób. W takim wypadku cena nie obejmuje kosztów logistycznych: zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu dla uczestników, zakwaterowania i wyżywienia trenera.
W przypadku usług dofinansowanych cena nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia przerwy.
Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl
Informacje można uzyskać również pod numerami telefonu: 533 180 588
Adres
Adres
ul. Walerego Wróblewskiego 18/1106
93-578 Łódź
woj. łódzkie
Szkolenie realizowane pod adresem wskazanym powyżej. Do dyspozycji uczestników będzie sala szkoleniowa, wyposażona w 15 stanowisk dla uczestników (biurka i krzesła) oraz stanowisko dla prowadzącego (biurko i krzesło), tablicę suchościeralną oraz rzutnik. W oknach zamontowano rolety nieprzepuszczające światła, co znacznie ułatwia prezentację materiałów multimedialnych. W budynku są windy. Sala jest klimatyzowana
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Paweł Kaczorowski
E-mail
p.kaczorowski@forecast.com.pl
Telefon
(+48) 533 180 588