Fotografia noworodkowa i niemowlęca
Fotografia noworodkowa i niemowlęca
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób, które potrafią pracować na trybach manualnych aparatu i chciałyby poszerzyć swoje kompetencje o przeprowadzanie dziecięcych sesji fotograficznych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji30-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie wiedzy z zakresu fotografii dziecięcej, doboru odpowiedniego sprzętu, przygotowania miejsca do realizacji sesji, ułożenia dziecka. Przełożenie wiedzy na umiejętności praktyczne. Dokonanie podstawowej obróbki zdjęć w programach graficznych. W zakresie kompetencji społecznej nauka współpracy z dziećmi w różnym wieku oraz ich rodzicami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po szkoleniu uczestnik nabędzie wiedzę z zakresu fotografii dziecięcej, doboru odpowiedniego sprzętu, przygotowania miejsca do realizacji sesji, ułożenia dziecka. Będzie potrafił przełożyć zdobytą wiedzę na umiejętności praktyczne. Dokona podstawowej obróbki zdjęć w programach graficznych. W zakresie kompetencji społecznej nauczy się współpracy z dziećmi w różnym wieku oraz ich rodzicami. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się będą ocenianie na bieżąco w trakcie zajęć. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dla ugruntowania wiedzy pakiet 24 programów ADOBE (Photoshop, Indesign, Illustrator, Premier…) do końca trwania szkolenia
1. Wprowadzenie do fotografii dziecięcej:
a) prezentacja wybranych prac wykładowcy. Omówienie zdjęć i naświetlenia, własnej idei.
„Dziecko jest synonimem duszy poetyckiej, nie zepsutej jeszcze racjonalnym myśleniem - zaskakuje swoimi pomysłami i głębią marzeń.”
b) inspiracje
- zaprezentowanie prac uznanych światowych i krajowych fotografikow dziecięcych:
Sally Mann, Jock Sturges, Alain Laboile, Jacqueline Roberts, Deborah Parkin, Magdalena Berny, Katarzyna Stolarczyk, Magdalena Wolk, Małgorzata Siemieniako
- omówienie wybranych prac z nastawieniem na treść, technikę, kompozycję, oświetlenie, symbolikę - surrealizm, poetykę, ruch, statyka, kreatywność i praca z dzieckiem jako modelem
„Celem jest przedstawienie fotografii dziecięcej/ portretu dziecka z nastawieniem na kreatywność przekazu z ukazaniem emocji oraz charakteru dziecka.”
2. Ćwiczenia praktyczne (częściowo na lalce)
a) omówienie trzech prac z portfolio każdego z uczestników
b) sprzęt do pracy w plenerze i w studio
c) znaczenie oświetlenia i wykorzystanie rekwizytów podczas sesji
d) ABC małego modela czyli:
- Jak zachęcić małych modeli do współpracy - na co zwrócić szczególną uwagę podczas sesji?
- Jak kreatywnie wykorzystać dziecięcą aktywność?
- Jak pracować z dziećmi w rożnym wieku?
e) zagadnienia dobrego portretu dziecka - świat dziecka - emocje
f) obraz a odbicie dwóch światów w obrazie /charakter modela i fotografującego
- sesja zdjęciowa we wnętrzu/ koncepcja i aranżacja scenerii
- sesja zdjęciowa w plenerze / przestrzeń, ruch, kadr i emocje
g) analiza zdjęć wykonanych podczas sesji
3. Postprodukcja zdjęć
a) zapoznanie sie z autorskim warsztatem/ moje metody postprodukcji
b) omówienie różnic sprzętowych pomiędzy systemami operacyjnymi
c) na co zwrócić szczególną uwagę podczas podczas zapisywania obrazów
d) różnice w obróbce RAW, jpg i tif
e) kolor a b&w
f) programy, z których korzystam - omówienie wybranych funkcji
g) przygotowanie do druku na wystawę bądź do publikacji
h) podsumowanie
4. Dyskusje i rozmowy oraz podsumowanie warsztatów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Fotografia noworodkowa i niemowlęca cz.1 | Prowadzący Karolina Łopatka | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Fotografia noworodkowa i niemowlęca cz.2 | Prowadzący Karolina Łopatka | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto320,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto320,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Łopatka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji multimedialnych
Informacje dodatkowe
Kurs realizowany w formie indywidualnej. Istnieje możliwość dostosowania godzin i terminów zajęć.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Kącik kawowy