AI i wykorzystanie jej potencjału z uwzględnieniem aspektów zrównoważonego rozwoju. Zielone kompetencje.
AI i wykorzystanie jej potencjału z uwzględnieniem aspektów zrównoważonego rozwoju. Zielone kompetencje.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby które chcą zrozumieć, jak sztuczna inteligencja może wspierać zrównoważony rozwój i jak można ją wdrożyć w sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników11
- Data zakończenia rekrutacji18-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego wykorzystania technologii sztucznej inteligencji (AI) w sposób, który wspiera zrównoważony rozwój i promuje zielone kompetencje. Szkolenie ma na celu dostarczenie wiedzy teoretycznej, umożliwienie uczestnikom zdobycia praktycznych umiejętności, które mogą być zastosowane w ich codziennej pracy i projektach, przyczyniając się tym samym do efektywnego wykorzystania AI w kontekście zrównoważonego rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą o narzędziach opartych na sztucznej inteligencji. | Kryteria weryfikacji Opisuje kluczowe pojęcia związane ze sztuczną inteligencją, wymienia popularne modele AI i omawia ich praktyczne zastosowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przedstawia sposoby wykorzystania AI w ochronie środowiska. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Analizuje etyczne aspekty użycia AI w kontekście ekologicznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia AI do optymalizacji prac koncepcyjnych, analitycznych i graficznych. | Kryteria weryfikacji Tworzy teksty przy użyciu narzędzi opartych na sztucznej inteligencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Kreuje obrazy za pomocą narzędzi sztucznej inteligencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy raporty, rozwiązuje problemy i analizuje dane z wykorzystaniem AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Przywództwo i adaptacja | Kryteria weryfikacji Potrafię podejmować inicjatywy, kierować projektami i motywować zespół do efektywnego wdrażania innowacyjnych rozwiązań AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Etyczne podejście do technologii | Kryteria weryfikacji Rozważam etyczne implikacje użycia AI, dbając o zgodność technologii z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz wartościami społecznymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie
- Omówienie zasad obowiązujących podczas szkolenia
2. Agenda
- Przegląd planu szkolenia i jego celów
3. Pre-test
- Wykonanie testu wstępnego za pomocą narzędzi cyfrowych
4. Rozwój sztucznej inteligencji
- Wpływ AI na środowisko i jej implementacja w gospodarce
- Wykład i dyskusja
5. Wprowadzenie do zastosowań AI
- Przegląd zastosowań sztucznej inteligencji w różnych dziedzinach: automatyzacja zadań administracyjnych, zarządzanie harmonogramami, planowanie i zarządzanie projektami, analiza danych, mapowanie informacji, ochrona środowiska
- Wykład i dyskusja
6. Typy sztucznej inteligencji
- Omówienie różnych typów AI i ich możliwości optymalizacji pracy
7. Problemy etyczne, prawne i środowiskowe AI
- Zużycie energii, złożoność modelu, infrastruktura, czas działania i optymalizacja
- Wykład i dyskusja
8. Zasady komunikacji z modelami AI
- Pojęcie i cechy promptu
- Wykład
9. Techniki promptingu
- Zasada Pareto, kontekst, role, instrukcje w promptowaniu
- Wykład
10. Praca z modelami językowymi
- Ćwiczenia praktyczne: tworzenie harmonogramów, strategii, planów oraz materiałów tekstowych
11. Podstawy pracy z grafikami AI
- Ćwiczenia praktyczne: tworzenie materiałów graficznych na zadany temat
12. Rozwój i doskonalenie technik promptingu
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
13. Post test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Agenda | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Pre-test | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Rozwój sztucznej inteligencji | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Wprowadzenie do zastosowań AI | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Typy sztucznej inteligencji | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Problemy etyczne, prawne i środowiskowe AI | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Zasady komunikacji z modelami AI | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Techniki promptingu | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Praca z modelami językowymi | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Przerwa | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Podstawy pracy z grafikami AI | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Rozwój i doskonalenie technik promptingu | Prowadzący Jakub Nagórski | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Post test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 253,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 253,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto309,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto309,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jakub Nagórski
branding.
Doświadczenie zawodowe: Od ponad 10 lat zarządza agencją marketingu zintegrowanego i agencją
emarketingu, współpracował z ponad 500 klientami na terenie Polski i poza granicami naszego
kraju. Tworzył kampanie o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Posiada certyfikat
trenerski na poziomie 5EQF, na przestrzeni 9 lat przeprowadził około 3000 godzin szkoleniowych dla
firm, instytucji publicznych, organizacji pozarządowych i w ramach projektów finansowanych ze
środków Unii Europejskiej. Szkolił z zakresu marketingu internetowego, social media, strategii
marketingowych i personal brandingu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji elektronicznej: Ćwiczenia oraz skrypty.
Uczestnicy otrzymują : materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków.
W każdym dniu szkoleniowym jest 15 minutowa przerwa, która nie jest wliczona w czas trwania szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi