Studia podyplomowe "Analityk biznesowy systemów informatycznych"
Studia podyplomowe "Analityk biznesowy systemów informatycznych"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe adresujemy do:
- osoób dążących do pełnienia zawodu analityka biznesowego,
- absolwetów studiów wyższych na kierunkach związanych z branżą informatyczną,
- pracowników branży informatycznej, planujących rozszerzyć swoje kompetencje.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem"
- Minimalna liczba uczestników16
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji28-03-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe Analityk biznesowy systemów informatycznych wraz z egzamin potwierdzają przygotowanie do realizacji zadań analityczno-projektowych w ramach projektu informatycznego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje proces inżynierii wymagań, kategorie wymagań wobec systemów informatycznych, techniki zbierania oraz specyfikowania wymagań, oceny pracochłonności związanej z wymaganiami oraz ustalania priorytetów. | Kryteria weryfikacji Omawia pojęcia dziedziny inżynierii wymagań oraz procesu inżynierii wymagań w zakresie podstawowych faz, ról, odpowiedzialności, aktywności, metod i technik. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia modele analizy strategicznej rozwiązań informatycznych oraz sposoby zwiększania siły przetargowej oraz efektywności wewnątrz i międzyorganizacyjnej z wykorzystaniem ICT. | Kryteria weryfikacji Opisuje model sił współzawodniczących, łańcucha wartości, sieci wartości, e-biznesowej macierzy wartości oraz macierzy hierarchizacji projektów, pozwalające na ocenę istotności strategicznej projektowanego systemu informatycznego. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Interpretuje proces zarządzania projektem informatycznym, role i obowiązki kierownika projektu oraz metodykę zarządzania przedsięwzięciami informatycznymi. | Kryteria weryfikacji Przedstawia najważniejsze obszary zastosowań modelowania biznesowego, z perspektywy inżynierii oprogramowania i wdrażania systemów informatycznych, oraz re-inżynierii i automatyzacji procesów biznesowych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Prowadzi w sposób usystematyzowany rozmowy z interesariuszami w celu pozyskania wymagań, rozpoznaje i analizuje wymagania z perspektywy potrzeb biznesowych oraz opracowuje specyfikację wymagań dla systemu informatycznego. | Kryteria weryfikacji Dobiera schemat postępowania dostosowany do klienta celem zebrania i analizy jego potrzeb. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje modele biznesowe z wykorzystaniem ustandaryzowanych notacji modelowania wizualnego oraz wykorzystuje utworzone modele w analizie działań przedsiębiorstwa oraz w projekcie systemu informatycznego. | Kryteria weryfikacji Tworzy modele biznesowe za pomocą ustandaryzowanej notacji BPMN (ang. Business Process Modeling Notation) oraz wykorzystuje utworzone modele w analizie i optymalizacji działań firmy z perspektywy odpowiednio dobranych wskaźników efektywności. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Inicjuje metody zarządzania ryzykiem przy identyfikacji potencjalnego ryzyka, ocenie prawdopodobieństwa jego materializacji, określaniu skutków, pilności ryzyka, oraz planowaniu działań zapobiegawczych. | Kryteria weryfikacji Przedstawia cykl życia projektu informatycznego z perspektywy identyfikacji czynników ryzyka w jego poszczególnych fazach, sposoby oceny ryzyka, planowania reakcji na ryzyko, monitorowania i sterowania ryzykiem oraz koordynacji prac w obszarach objętych kontrolą. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Definiuje cechy osobowościowe przydatne w pracy na stanowisku analityka systemów informacyjnych | Kryteria weryfikacji Krytycznie ocenia swoje umiejętności wyznaczając obszary wymagające doskonalenia | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia przygotowują do wykonywania zadań analityka biznesowego
Program studiów obejmuje następujące zagadnienia:
1. Inżynieria wymagań
Celem modułu jest zapoznanie uczestników z aparatem pojęciowym dziedziny inżynierii wymagań oraz przekazanie wiedzy na temat procesu inżynierii wymagań w zakresie podstawowych faz, ról, odpowiedzialności, aktywności, metod i technik. Ponadto w ramach modułu kształtowane są umiejętności wykorzystania narzędzi CASE (ang. Computer Aided Software Engineering) przy pozyskiwaniu wymagań, ich analizie, specyfikacji oraz zarządzaniu wymaganiami.
2. Analiza strategiczna rozwiązań informatycznych
Celem modułu jest przekazanie wiedzy na temat analizy strategicznej rozwiązań informatycznych. Zostaną zaprezentowane modele analizy strategicznej tj. model sił współzawodniczących, łańcucha wartości, sieci wartości, e-biznesowej macierzy wartości oraz macierzy hierarchizacji projektów, pozwalające na ocenę istotności strategicznej projektowanego systemu informatycznego. Tego typu analiza jest kluczowa z perspektywy wartości biznesowej tworzonego wsparcia informatycznego i pozwala na precyzyjne ustalanie priorytetów i kolejności realizacji iteracji oraz wydań systemu.
3. Język UML dla analityków biznesowych
W ramach modułu przedstawiona zostanie architektura oraz notacja języka UML (ang. Unified Modeling Language). Język ten jest zaadoptowanym przez branżę informatyczną standardem modelowania systemów informatycznych i stanowi podstawową platformę komunikacji pomiędzy członkami zespołów projektowych tworzących systemy informatyczne. Celem modułu jest również ukształtowanie umiejętności wykorzystania języka UML oraz narzędzi CASE przy typowych czynnościach analityczno-projektowych realizowanych przez analityków biznesowych.
4. Myślenie projektowe (Design Thinking)
Myślenie projektowe (Design Thinking) to badawcze podejście do rozwiązywania problemów. Łączy i utrzymuje w równowadze analityczne i kreatywne procesy myślowe. Jest skoncentrowane na potrzebach użytkownika nowego produktu czy usługi. Proces myślenia projektowego to kreatywna praca zespołowa skierowana na szybkie dostarczenie rozwiązania opartego na wartościach i korzyściach dla klienta. Celem modułu jest zapoznanie uczestników z zasadami i etapami procesu myślenia projektowego, najlepszymi praktykami wprowadzania innowacji metodą myślenia projektowego, wykorzystania myślenia wizualnego w pracy zespołowej oraz rolą i znaczeniem danych metrycznych stosowanych w kulturze Web 2.0.
5. Zbieranie wymagań i negocjacje w projektach IT
Tematyka modułu zawiera treści związane z rozwijaniem umiejętności miękkich, niezbędnych w procesie pozyskiwania informacji dotyczących wymagań wobec systemu informatycznego od interesariuszy, sprawnego przekazywania wymagań członkom zespołu projektowego oraz negocjowania prowadzącego do uzyskiwania wspólnych sukcesów.
6. Modelowanie i analiza biznesowa
Moduł prezentuje metody, techniki i narzędzia wykorzystywane w ramach analizy biznesowej. Celem modułu jest przekazanie wiedzy na temat standardów wykorzystywanych w modelowaniu biznesowym, oraz znaczenia integracji strategii informatyzacji ze strategią biznesową. Przedstawione zostaną najważniejsze obszary zastosowań modelowania biznesowego, z perspektywy inżynierii oprogramowania i wdrażania systemów informatycznych, oraz re-inżynierii i automatyzacji procesów biznesowych. Istotnym celem jest również kształtowanie umiejętności tworzenia modeli biznesowych za pomocą ustandaryzowanej notacji BPMN (ang. Business Process Modeling Notation) oraz wykorzystanie utworzonych modeli w analizie i optymalizacji działań firmy z perspektywy odpowiednio dobranych wskaźników efektywności (ang. Key Process Indicators).
7. Wprowadzenie do zarządzania projektami informatycznymi
Moduł zawiera treści na temat najpopularniejszych metodyk zarządzania projektami informatycznymi (SCRUM, RUP, CMMI), ich podstawowych etapów, ról członków zespołu, aktywności realizowanych w ramach każdej z ról, produktów projektu oraz artefaktów projektowych. Kształtowane są również umiejętności w zakresie wykorzystania technik, metod i narzędzi zarządzania projektami informatycznymi, w tym infrastruktury informatycznej wspierającej działania analityka biznesowego oraz członków zespołu projektowego odgrywających inne role.
W ramach przedmiotu realizowane jest 18-godzinne szkolenie AgilePM® Foundation v3 & Scrum Essentials. Szkolenie trwa 3 dni i składa się z dwóch zasadniczych części, realizowanych łącznie:
1. Scrum Essentials (dzień 1), która oferuje podstawową wiedzę na temat Scrum, czyli najpopularniejszego zwinnego frameworku na świecie.
2. AgilePM Foundation (dzień 2 i 3), który stanowi uznany na świecie standard w zwinnym zarządzaniu projektami.
8. Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych
Celem modułu jest przekazanie wiedzy na temat zarządzania ryzykiem związanym z realizacją przedsięwzięcia informatycznego. Zostanie przedstawiony cykl życia projektu informatycznego z perspektywy identyfikacji czynników ryzyka w jego poszczególnych fazach, sposoby oceny ryzyka, planowania reakcji na ryzyko, monitorowania i sterowania ryzykiem oraz koordynacji prac w obszarach objętych kontrolą. Zaprezentowany zostanie również proces tworzenia strategii oraz szablony typowych dokumentów wspierających zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych.
Czas trwania: 2 semestry, 180 godzin, umożliwiają uzyskanie 30 punktów ECTS. Zajęcia realizowane są w formie mieszanej. Około 140 godz. zajęć prowadzonych jest w formie zdalnej. Zajęcia odbywają są średnio co 2 tygodnie w soboty i niedziele, średnio 6 - 8 godzin dziennie, w godzinach: 8.00 - 17.05.
Zajęcia w formie zdalnej prowadzone są w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem platformy Cisco Webex. Sporadycznie zajęcia mogą być realizowane w ciągu tygodnia w godzinach wieczornych (2 godziny od 18.10 do 19.50). Zajęcia dydaktyczne realizowane są najczęściej w blokach obejmujących wskazaną liczbę godzin dydaktycznych (45 minut) i przerwę. Przerwy nie są wliczane do czasu zajęć.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń, odgrywania ról, case study.
Wykładowcami studiów podyplomowych są pracownicy uczelni zajmujący się wskazaną tematyką oraz pracownicy innych instytucji i organizacji posiadający doświadczenie z zakresu prowadzonych zajęć.
Zajęcia prowadzone są w sposób interaktywny, angażujący słuchaczy do wykonywania zadań, ćwiczeń i projektów oraz symulowania konkretnych sytuacji, które mogą zaistnieć.
Walidacja: każdy przedmiot na studiach podyplomowych kończy się zaliczeniem, zaliczeniem na ocenę lub egzaminem. Po zakończeniu zajęć dydaktycznych i uzyskaniu wszystkich zaliczeń słuchacz zdaje egzamin końcowy.
Absolwent uzyskuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 30 Inżynieria wymagań, 2 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 30 Analiza strategiczna rozwiązań informatycznych, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 30 Inżynieria wymagań, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 30 Inżynieria wymagań, 2 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:10 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 30 Inżynieria wymagań, 3 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:35 | Liczba godzin 02:35 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 30 Myślenie projektowe (Design Thinking), 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 30 Inżynieria wymagań, 3 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:35 | Liczba godzin 02:35 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 30 Inżynieria wymagań, 2 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:10 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 30 Analiza strategiczna rozwiązań informatycznych, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 30 Myślenie projektowe (Design Thinking), 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 30 Inżynieria wymagań, 2 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:10 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 30 Zbieranie wymagań i negocjacje w projektach IT, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 30 Inżynieria wymagań, 3 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 02:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 30 Zbieranie wymagań i negocjacje w projektach IT, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 30 Inżynieria wymagań, 5 godz. dydaktycznych | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 04:25 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 30 Myślenie projektowe (Design Thinking), 2 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:10 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 30 Język UML dla analityków biznesowych, 2 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:10 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 30 Inżynieria wymagań, 2 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 30 Analiza strategiczna rozwiązań informatycznych, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 30 Zbieranie wymagań i negocjacje w projektach IT, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 30 Język UML dla analityków biznesowych, 2 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:10 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 30 Myślenie projektowe (Design Thinking), 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 30 Zbieranie wymagań i negocjacje w projektach IT, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 30 Myślenie projektowe (Design Thinking), 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 30 Język UML dla analityków biznesowych, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:35 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 30 Myślenie projektowe (Design Thinking), 2 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 30 Język UML dla analityków biznesowych, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 30 Język UML dla analityków biznesowych, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 30 Język UML dla analityków biznesowych, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 30 Walidacja - egzamin końcowy | Data realizacji zajęć 28-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto35,56 PLN
- Koszt osobogodziny netto35,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jacek Jakieła
Jest autorem lub współautorem wielu opracowań dydaktycznych dla informatycznych i ekonomicznych kierunków studiów, m. in. warsztatów „4C of e Business”, przewodnika dla przedsiębiorców „e Biznes dla MŚP. Korzystanie z innowacji w biznesie” oraz podręcznika „Bazy danych. Przewodnik architekta informacji”. Jest również odpowiedzialny za program IT Academy, którego celem jest wzbogacanie treści dydaktycznych o materiały dotyczące najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych, opracowanych przez firmę Microsoft oraz specjalność „Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem”, w ramach której kształceni są analitycy biznesowi i analitycy informatycznych systemów zarządzania.
Absolwentem Politechniki Rzeszowskiej na kierunku „Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem”. Stopień doktora nauk technicznych w dziedzinie informatyka i specjalności inżynieria oprogramowania uzyskał na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej.
W ramach działalności dydaktycznej zajmuje się prowadzeniem zajęć o tematyce związanej z biznesem elektronicznym, analityką biznesową, analizą i projektowaniem informatycznych systemów zarządzania, bazami danych oraz technologiami agentowymi.
Iga Chmielińska
Od ponad dwudziestu lat związana z branżą informatyczną, od ponad pięciu zaangażowana w zarządzanie ludźmi oraz projektami. Ukończone na Uniwersytecie Rzeszowskim studia podyplomowe nie tylko pozwoliły na zdobycie dyplomu i certyfikację z coachingu, ale przede wszystkim przygotowały do pracy z człowiekiem i zespołem. Jest posiadaczem między innymi takich certyfikatów jak PMP®, PSM I, AgilePM®, ITIL4®.
Szymon Pociask
Pod jego kierownictwem zespół specjalistów dostarcza innowacyjne rozwiązania ERP/CRM/MRP/WMS, które pomagają firmom optymalizować procesy biznesowe, automatyzować operacje i zwiększać efektywność działania.
Bartłomiej Cieszyński
Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego (filologia romańska), Uniwersytetu Warwick (MBA) i Uniwersytetu Sztokholm (Bankowość i Finanse).
Po ponad dwudziestu latach spędzonych w międzynarodowych korporacjach, pracuje jako trener biznesu. Obecnie prowadzi zajęcia z zarządzania zespołami ludzkimi, zarządzania zmianą, coachingu, motywacji pracowników, sprzedaży i negocjacji. Prowadzi także warsztaty ze skutecznej komunikacji międzyludzkiej włączając w to zbieranie wymagań w projektach IT. Jest autorem kursów e-learningowych z zakresu zarządzania, negocjacji i sprzedaży oraz organizatorem i prelegentem konferencji z dziedziny zarządzania i coachingu.
Rafał Keller
Dzięki połączeniu wiedzy technicznej i umiejętności zarządzania skutecznie prowadzi zespoły do realizacji innowacyjnych rozwiązań IT
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zapewniamy uczestnikom studiów dostęp do materiałów przekazywanych przez wykładowców poszczególnych przedmiotów drogą elektroniczną oraz na platformie Moodle. Słuchacze otrzymują: prezentacje przygotowane przez wykładowców, skrypty, inne materiały opisowe przygotowane przez wykładowców, zestawy ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
Osoby z wykształceniem wyższym (I lub II stopnia). Rejestracja https://podyplomowe.wsiz.pl/rekrutacja/
Rejestracja na studia podyplomowe odbywa się w formie elektronicznej. Aby zarezerwować miejsce na studiach podyplomowych konieczne jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych. Zgłoszenie na studia tylko przez Bazę Usług Rozwojowych nie gwarantuje miejsca w grupie.
Czesne za studia wpisane w karcie usługi nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w wysokości 50 zł. Opłatę rekrutacyjną należy wnieść w chwili rejestracji na studia przez system rekrutacyjny uczelni.
Informacje dodatkowe
Wykładowcy posiadają wymagane wykształcenie i doświadczenie.
Szczegółowy harmonogram zajęć dydaktycznych oraz kadra realizująca zajęcia będzie wprowadzona do Bazy Usług Rozwojowych na co najmniej 6 dni przed rozpoczęciem każdego semestru.
Studia skierowane także do Uczestników Projektu MP.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są z użyciem platformy Cisco Webex. Słuchacz loguje się do platformy Cisco Webex ze swojego konta w Wirtualnej Uczelni. Słuchacz, aby skorzystać z zajęć online musi posiadać stanowisko pracy spełniające poniższe minimalne wymagania:
Komputer/laptop/ z zainstalowanym systemem:
Windows
• Windows 10 lub nowszym
Mac OS
• 10.15 lub nowszym
Urządzenia mobilne:
iOS
• 16 i nowsze
iPadOS
• 16 i nowsze
Android
• 10 i nowsze
Minimalna przepustowość połączenia internetowego:
· Download 4 Mb/s
· Upload 4 MB/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- Przeglądarka internetowa (według wyboru słuchacza)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe