Technik administracji i komunikacji w społeczeństwie cyfrowym, z uwzględnieniem zielonych kompetencji - szkolenie
Technik administracji i komunikacji w społeczeństwie cyfrowym, z uwzględnieniem zielonych kompetencji - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Usługa sierowana do osób dorosłych (powyżej 18 r.ż.), W tym: osób biernych zawodowo, osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, osób z niepełnosprawnościami, osób bezrobotnnych, osób zatrudnionych w różnych branżach, kóre chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie: organizacji i obsługi biura, sztuki komunikacji z klientem społeczeństwa cyfrowego oraz zwiększenia świadomości ekologicznej, czyli wiedzę na temat zależności ludzi od pozostałej części przyrody i świadomości wpływu człowieka na otaczające go środowisko.
Uczestnictwo w szkoleniu umożliwi osobom szczególnie: - odkrycie swoich mocnych stron, - uzyskanie nowych umiejętności, kompetencji i kwalifikacji, - impuls do nowego pomysłu na siebie w indywidualnej ścieżce zawodowej, - szansę na przekwalifkowanie, - podjęcie pierwszej pracy przez absolwentów szkół oraz osoby zagrożone ubóstwem.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji11-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do samodzielnego korzystania z aktów prawnych, instrukcji, regulaminów wewnętrznych oraz analizy dokumentów podczas wykonywania pracy w jednostkach organizacyjnych, a także profesjonalnej obsługi klienta w społeczeństwie nowych form komunikacji i świadomości ekologicznej. Ponadto usługa przygotowuje do pracy w sektorze "Zielonej Gospodarki" w obszarze m.in. obsługi infrastruktury energetycznej, recyklingu czy technologii odnawialnych oraz turystyki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą zasad działania biura oraz organizacji pracy biurowej | Kryteria weryfikacji Rozróżnia typowe stanowiska pracy biurowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zakres obowiązków pracownika biurowego oraz zasady etykiety pracownika biurowego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Organizuje proces komunikacji z cyfrowym społeczeństwem | Kryteria weryfikacji Definiuje cechy współczesnego klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady i wskazówki idealnej obsługi klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia bariery i konflikty w komunikacji z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą ekologii w globalnym świecie | Kryteria weryfikacji Definiuje negatywne zmiany zachodzące w środowisku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje kształtowanie postaw odpowiedzialności za środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje zmianę świadomości wśród konsumentów końcowych | Kryteria weryfikacji Organizuje opracowanie zielonych innowacji produktowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje i uczestniczy w zielonych zamówieniach publicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Ochrona środowiska i zielona gospodarka | Kryteria weryfikacji Umiejętności pracy w sektorze zielonej gospodarki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie powiązane jest z obszarami i grupami technologii wskazanymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030
Ponadto szkolenie rozwija zielone kompetencje m.in. tj. angażuje innych w zachowania przyjazne dla środowiska, promuje odpowiedzialne zachowania konsumenckie i świadomość środowiskową oraz dostosowuje umiejętności do rynku pracy dotyczące transformacji ekologicznej.
Uzyskane kompetencje mogą być zastosowane w różnych branżach i dziedzinach m.in tj. ochrona środowiska , energetyka, przemysł, technologie informacyjne
Szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego wykorzystywania kluczowych kompetencji, które prowadzą do zrównoważonego i odpowiedzialnego rozwoju gospodarki .
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych powyżej 18 r.ż., dążących do podniesienia własnych kompetencji i umiejętności.
Zakres tematyczny szkolenia obejmować będzie: podstawowe zagadnienia prawne (m. in. stosowanie przepisów prawa w pracy biurowej, przepisów działania jednostek administracji publicznej), podstawowy zakres obowiązków pracownika biurowego( zarówno sporządzania dokumentów, jak ich rejestrowania, segregowania czy analizy), zasady profesjonalnej obsługi klienta w dobie cyfryzacji społeczeństwa i kształtowanie postaw ekologicznych, oraz planowanie poprawy stanu jakości środowiska i warunków życia poprzez generowanie innowacyjnych rozwiązań.
Szkolenie trwa 28 godzin zegarowych przez 4 dni. Podczas szkolenia przewidziano jedną przerwę trwającą 20 minut. Przerwy kawowe będą odbywały się na prośbę uczestników (5 minut przerwy).
Wszystkie przerwy zostały wliczone do godzin usługi szkoleniowej
Szkolenie zostanie przeprowadzone na platformie szkoleniowej ClickMeeting.
Program szkolenia z podziałem na tematy i dni szkoleniowe:
Dzień 1.
- Wprowadzenie doszkolenia (pre test)
- Stosowanie przepisów prawa w pracy biurowej - korzystanie z aktów prawnych, instrukcji i regulaminów wewnętrznych podczas wykonywania pracy w jednostkach organizacyjnych
- Stosowanie przepisów prawa pracy w zakresie stosunku pracy
- Przepisy kodeksu postępowania administracyjnego niezbędne w pracy biurowej
- Prawo gospodarcze - Przepisy regulujące działalność gospodarczą
Dzień 2.
- Skutki wysokiego uprzemysłowienia i zurbanizowania na przykładzie województwa śląskiego
- Rozwiązania organizacyjne i technologiczne w imię wdrażania "Zielonej gospodarki"
- Organizacja pracy biurowej - (typowie stanowiska pracy, organizacja stanowiska pracy)
- Podstawy działania biura: (rola pracowników biurowych, zakres obowiązków pracownika biurowego, zasady etykiety pracownika biurowego)
Dzień 3.
- Prowadzenie korespondencji biurowej (sporządzanie korespondencji, sporządzanie pism dotyczących funkcjonowania jednostki organizacyjnej w oparciu o przepisy prawa)
- Rodzaje, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów (rodzaje pism urzędowych, sporządzanie m. in. protokołów, sprawozdań, notatek służbowych – zajęcia praktyczne)
- Stosowanie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt w jednostce organizacyjnej (rejestrowanie dokumentów, segregowanie, analiza pod względem ważności i rangi)
Dzień 4
- Podstawowe zasady komunikacji i profesjonalnej obsługi klienta (cechy współczesnego klienta, rodzaje klientów i sposoby postępowania, wskazówki idealnej obsługi klienta w cyfrowym społeczeństwie, bariery i konflikty w komunikacji z dzisiejszym klientem)
- Podstawowe urządzenia i sprzęt biurowy w komunikacji z e – klientem oraz ergonomia pracy
- Dlaczego ekologia jest ważna w naszym życiu?
- Walidacja - test online (post test)
- Podsumowanie szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 998,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 998,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto178,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Łebkowska
• J. Łebkowska, Relacje Unia Europejska - NATO w sferze europejskiej polityki
bezpieczeństwa i obrony, w: S. Zakrzewski (red.), NATO na początku XXI wieku, WSNHiD, Poznań 2008
• J. Łebkowska, Bezpieczeństwo - teoretyczny wymiar ponadczasowej
wartości, Przegląd Strategiczny, Numer 1/ 2011, Wydawnictwo Naukowe
WNPiD UAM
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia uzyskaja skrypty szkoleniowe, oraz możliwość kontaktu e-mailowego z trenerem po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest osiągnięcie 100% frekwencji na szkoleniu oraz zaliczenie zajęć w formie testu online.
Walidacja usługi odbędzie się w ostatnnim dniu szkoleniowym o godzinie 14:30-15:00. Odbędzie się w postaci testu online. Każdy uczestnik uzyska wyniki w momencie zakończenia testu - wyniki będą generowane automatycznie. Test zostanie przygotowany i opracowany przez Trenera prowadzącego usługę szkoleniową. Z kolei osoba walidująca będzie zaangażowana na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników w ostatnim dniu szkoleniowych w godzinach 14:30-15:00
Biorąc udział w usłudze rozwojowej wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku .
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT zgodnie z podstawą prawną: Dz.U.poz.1722 § 3 ust.1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Jakie są wymagania sprzętowe oraz oprogramowania ?
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- komputer lub laptop z dostępem do Internetu - warunek obowiązkowy
- kamera i mikrofone -warunek obowiązkowy
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych.
Aby móc korzystać z usługi na urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Uczestnicy nie muszą tworzyć konta ClickMeeting, aby dołączyć do usługi. Zostaną zaproszeni poprzez zaproszenie e-mail z linkiem przekierowującym do pokoju szkoleniowego.
Okres ważności linku aktywacyjnego - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z sytemu raportu, umożlwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia.