Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy.
Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
właściciele, zespoły HR, pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, menadżerowie lub kandydaci na menadżerów
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji24-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy" przygotowuje do wsparcia kadry menedżerskiej i pracowników we wprowadzaniu nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo,etc.). Wykorzystanie elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy (zob. gigersi / GIG economy5) w rozwoju firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebęwprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji omawia mechanizmy i tendencje rynkowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje nowe modele organizacji pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stwierdza zależność między mechanizmami i tendencjami rynkowymi, a wyborem form i metod organizacji pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowychmodeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). | Kryteria weryfikacji omawia filozofię Agile | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje nowe modele organizacji związane z pracą zwinną w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmieelastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji opisuje elastyczne formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje partnerskie formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje i charakteryzuje korzyści i zagrożenia związane z wprowadzonymi formami świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wymienia regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenieelastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji omawia regulacje prawne związane z prowadzeniem elastycznych i partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia plusy i minusy elastycznych form pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające zwprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji wskazuje i charakteryzuje nowe modele organizacji pracy i wykorzystaniaelastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji omawia metody badania potrzeb kadry | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie udziela wsparcia przedstawicielom kadry menedżerskiej wewprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile). | Kryteria weryfikacji omawia metody udzielania wsparcia przedstawicielom kadry menadżerskiej we wprowadzaniu nowych modeli organizacji z filozofią Agile. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartycho zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji opisuje formy wsparcia menadżerów w budowaniu sprawnych zespołów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje modele świadczenia pracy wspierające menadżerów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dopasowuje procesy rekrutacyjne (wraz z kwestiami formalno –prawnymi) do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.). | Kryteria weryfikacji charakteryzuje kwestie formalno - prawne związane z procesami rekrutacyjnymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia i opisuje partnerskie formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji łączy odpowiednie procesy rekrutacyjne z odpowiednimi formami świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dostosowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i formświadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji dopasowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i formświadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy osóbwykorzystujących nowe formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji opisuje systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji sporządza plan wdrożenia systemów monitoringowych wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża systemy motywacyjne dostosowane do nowych modeli i formświadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji sporządza plan wdrażania systemów motywacyjnych dostosowane do nowych modeli i formświadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dopasowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane donowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje rozwiązania komunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczeń | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji sporządza plan wdrożenia rozwiązań komunikacyjnych dostosowanych do nowych modeli i form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Informuje pracowników w firmie o zasadach pracy zorientowanych nakooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji omawia zasady pracy zorientowane na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie celów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na stałesamodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje postawy ukierunkowane na samodoskonalenie się | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji omawia proces nauki przez całe życie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Nowe modele organizacji pracy oraz formy świadczenia usług - mechanizmy i tendencje rynkowe.
- Agile, a wprowadzenie nowych modeli organizacji pracy
- Elastyczne i partnerskie formy świadczenia pracy - korzyści i zagrożenia.
- Regulacje prawne, a formy świadcznia pracy.
- Potrzeby kadry menadżerskiej i pracowników.
- Procesy wsparcia menadżerów w wyborze form i budowaniu sprawnych zespołów.
- Procesy rekrutacyjne.
- Systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy.
- Systemy motywacyjne.
- Rozwiązania komunikacyjne.
- Zasady pracy zorientowane na kooporacji, współodpowiedzialności i wspólne osiąganie rezulatatów.
- Samodoskonalenie się i nauka przez całe życie.
- Test teoretyczny - walidacja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Nowe modele organizacji pracy oraz formy świadczenia usług - mechanizmy i tendencje rynkowe. | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Agile, a wprowadzenie nowych modeli organizacji pracy | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Elastyczne i partnerskie formy świadczenia pracy - korzyści i zagrożenia. | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Regulacje prawne, a formy świadcznia pracy. | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Potrzeby kadry menadżerskiej i pracowników. | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Procesy wsparcia menadżerów w wyborze form i budowaniu sprawnych zespołów. | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Procesy rekrutacyjne. | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy. | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Przerwa | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Systemy motywacyjne. | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Rozwiązania komunikacyjne. | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Zasady pracy zorientowane na kooporacji, współodpowiedzialności i wspólne osiąganie rezulatatów. | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Samodoskonalenie się i nauka przez całe życie. | Prowadzący Anna Nizioł | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Test teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 912,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 912,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Nizioł
Pracuje z organizacjami, zespołami i ludźmi w procesie zmian. Projektuje proces zmian organizacyjnych, zarówno tych innowacyjnych, jak i tych restrukturyzacyjnych.
Prowadzi diagnozy potencjału zawodowego pracowników, diagnozy potrzeb rozwojowych, procesy rekrutacyjne oraz szkolenia z zakresu kompetencji miękkich i menadżerskich.
Ekspert merytoryczny ds. kształcenia trenerów biznesu oraz jako wykładowca na Wydziale Nauk o Człowieku WSEI w obszarze psychologii społecznej.
W ciągu ostatnich 24 miesięcy przeprowadziła ponad 120 h szkoleń z zakresu wdrażania nowych modeli i form organizacji pracy.
Kwalifikacje i doświadczenie zostały zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie elektronicznej - prezentacja.
Informacje dodatkowe
Usługa prowadzona będzie za pomocą następujących metod interaktywnych i aktywizujących:
- prezentacja
- burza mózgów
- mapa myśli
- dyskusja
W przypadku udziału osób niepełnosprawnych usługa zostanie dostosowana do potrzeb tych osób.
Uczestnik po zakończeniu usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat. Warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest: uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć. W każdym dniu szkolenia będzie prowadzona lista obecności.
Uczestnictwo w szkoleniu, będzie weryfikowane na podstawie raportu z logowań wygenerowanego z systemu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: komputer wyposażony w kamerę i głośnik z aktualnym systemem operacyjnym (Windows, macOS lub Linux) i co najmniej 2 GB pamięci RAM. Uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: szybkością pobierania i wysyłania co najmniej 5Mb/s. Uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Szkolenie będzie przeprowadzone za pomoca platformy Live Webinar.