Studia podyplomowe Social Media Marketing
Studia podyplomowe Social Media Marketing
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe adresowane są do osób, które chcą pracować w agencjach marketingowych, jak i w działach marketingowych przedsiębiorstw, pracowników działów social media marketingu, osób, które chcą zrozumieć social media.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem"
- Minimalna liczba uczestników16
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi178
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe Social Media Marketing wraz z egzaminem potwierdzają przygotowanie do kreacji treści, przygotowywania materiałów video, wykorzystania narzędzi społecznościowych do realizacji strategii marketingowych i sprzedażowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje podejścia do budowania strategii organizacji w kwestiach związanych z wykorzystaniem Internetu w marketingu oraz definiuje narzędzia służące jej wdrażaniu i kontroli. | Kryteria weryfikacji Omawia elementy i zasady budowani strategii marketingowej organizacji i wykorzystania social mediów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje zagadnienia związane z metodami obliczeniowymi oraz sposobami i możliwościami wykorzystania dostępnych informacji do rozwiązywania problemów związanych z prowadzeniem i optymalizacją działań e-marketingowych. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia potrzebę wykorzystania metod i narzędzi do optymalizacji procesów sprzedażowych | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Diagnozuje zjawiska, wyciąga wnioski, pozyskuje wiedzę oraz wdrażać działania w następstwie przeprowadzonej analizy | Kryteria weryfikacji Tworzy modele działań marketingowych z wykorzystaniem social mediów | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Adresuje informacje, oraz wykorzystuje odpowiedne narzędzia, stosownie do ich treści i grupy docelowej. | Kryteria weryfikacji Buduje plan działań marketingowych z uwzględnieniem grup docelowych oraz metod dotarcia | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa przygotowuje do prowadzenia działań promocyjnych za pomocą mediów społecznościowych.
Program studiów podyplomowych:
- Digital Customer Experience
- Design Thinking
- Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, LinkedIn, Youtube – działania organiczne i płatne
- Google Analytics i Google Looker Studio
- Nagrywanie i montaż wideo dla Social Media
- Copywriting w Social Media
- Memetyka i real time marketing w Social Media
- Prawne aspekty marketingu w mediach społecznościowych
- Social analytics, listening i monitoring
- Business Intelligence oraz zewnętrzne narzędzia do analizy Social Media
Czas trwania studiów: 2 semestry, 178 godziny w formie zdalnej, umożliwiają uzyskanie 30 punktów ECTS.
Dni zajęć dydaktycznych: sobota, niedziela w godz. 08.00 - 16.10. (godzina dydaktyczna - 45 minut). Zajęcia zdalne prowadzone są w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem platformy Cisco Webex.
Zajęcia na studiach prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń, warsztatów, case study.
Zajęcia dydaktyczne realizowane są w blokach kilkugodzinnych. Każdy blok zajęć zawiera określoną liczbę godzin dydaktycznych (45 minut) wpisaną w harmonogramie i przerwy. Przerwy nie są wliczane do czasu zajęć dydaktycznych.
Wykładowcami studiów podyplomowych są głównie eksperci, pracownicy agencji marketingowej oraz uczelni posiadający doświadczenie z zakresu socialmedia marketingu.
Zajęcia prowadzone są w sposób interaktywny, angażujący słuchaczy do wykonywania zadań, ćwiczeń i projektów oraz symulowania konkretnych rozwiązań stosowanych w działaniach marketngowych z wykorzystniem social mediów.
Walidacja: słuchacz studiów podyplomowych uzyskuje zaliczenie lub ocenę po zakończeniu każdego przedmiotu. Po zakończeniu zajęć dydaktycznych, uzyskaniu zaliczeń z wszystkich przedmiotów dopuszczany jest do egzaminu końcowego. Po pozytywnym zdaniu egzaminu końcowego uzyskuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto26,97 PLN
- Koszt osobogodziny netto26,97 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wojciech Szczyrek
Od 2020 roku prowadzi dydaktyczne zajęcia z przedmiotów takich jak: Content marketing i copywriting, Social media. Reklama i wideo, Marketing automation, Technologie internetowe, Analityka i narzędzia w digital marketingu, Google ads i Google Analytics, E-marketing.
Prowadził projekty między innymi dla takich marek jak: DHL, CEVA Logistics, Uczelnia Techniczno-Handlowa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zapewniamy uczestnikom studiów dostęp do materiałów przekazywanych przez wykładowców poszczególnych przedmiotów drogą elektroniczną oraz na platformie Moodle. Słuchacze otrzymują: prezentacje przygotowane przez wykładowców, skrypty, inne materiały opisowe przygotowane przez wykładowców, zestawy ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
Osoby z wykształceniem wyższym (I lub II stopnia). Rejestracja https://podyplomowe.wsiz.pl/rekrutacja/
Rejestracja na studia podyplomowe odbywa się w formie elektronicznej. Aby zarezerwować miejsce na studiach podyplomowych konieczne jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych. Zgłoszenie na studia tylko przez Bazę Usług Rozwojowych nie gwarantuje miejsca w grupie.
Informacje dodatkowe
Czesne za studia wpisane w karcie usługi nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w wysokości 50 zł. Opłatę rekrutacyjną należy wnieść w chwili rejestracji na studia przez system rekrutacyjny uczelni.
Usługa skierowana do Uczestników Projektu MP.
Szczegółowy harmonogra zajęć oraz kadra zostanie uzupełniona na minimum 6 dni przed terminem pierwszych zajęć.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są z użyciem platformy Cisco Webex. Słuchacz loguje się do platformy Cisco Webex ze swojego konta w Wirtualnej Uczelni. Słuchacz, aby skorzystać z zajęć online musi posiadać stanowisko pracy spełniające poniższe minimalne wymagania:
Komputer/laptop/ z zainstalowanym systemem:
Windows
• Windows 10 lub nowszym
Mac OS
• 10.15 lub nowszym
Urządzenia mobilne:
iOS
• 16 i nowsze
iPadOS
• 16 i nowsze
Android
• 10 i nowsze
Minimalna przepustowość połączenia internetowego:
· Download 4 Mb/s
· Upload 4 MB/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- Przeglądarka internetowa (według wyboru słuchacza)