Projektowanie graficzne w Canva – skład e-booków i grafiki na potrzeby social media - Kierunek Rozwój.
Projektowanie graficzne w Canva – skład e-booków i grafiki na potrzeby social media - Kierunek Rozwój.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Freelancerzy oraz osoby fizyczne, początkujących projektantów graficznych, social media menagerów, marketingowców, którzy chcą tworzyć atrakcyjne grafiki i treści wizualne na potrzeby kampanii marketingowych swoich klientów.
Brak wymaganego minimalnego doświadczenia w tym zakresie, dlatego szkolenie skierowane jest także do osób, które dopiero chcą rozpocząć pracę z Canva.
Usługa skierowana do uczestników projektu Kierunek Rozwój
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji19-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności projektowania graficznego w Canva, w szczególności w zakresie składu e-booków oraz tworzenia grafik na potrzeby social media. Uczestnicy nauczą się korzystać z narzędzi i funkcji Canva, tworzyć estetyczne i funkcjonalne projekty, a także dostosowywać je do różnych platform społecznościowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi sprawnie poruszać się po Canva | Kryteria weryfikacji Wykonuje proste projekty graficzne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki do osiągnięcia celu:
Szkolenie ma na celu nauczyć tworzyć profesjonalne e-booki i atrakcyjne grafiki na potrzeby social media.
Zakres tematyczny:
Dzień 1
- Kim jest Wirtualna Asystentka, jakie usługi świadczy?
- Persona klienta
- Formy prawne – działalność gospodarcza, działalność nierejestrowana, Useme
- Umiejętności, zasoby, analiza SWOT
- Jak wycenić swoją pracę?
- Twoja marka osobista
Dzień 2
- Marka osobista c.d.
- Podstawy copywritingu i język korzyści
- Gdzie i jak szukać klientów
- Rozmowa rekrutacyjna
- Oferta wirtualnej asystentki
- Aspekty prawne: umowy, faktury
- Dobre praktyki w pracy zdalnej
Warunki organizacyjne:
- Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych,
- Grupy szkoleniowe mają maksymalnie 15 osób,
- Podczas realizacji szkolenia przewidziane są następujące praktyki weryfikacji postępów i oceny osiągnięć: Podsumowanie każdego dnia szkolenia, w którym uczestnicy mają możliwość omówienia swoich doświadczeń i zadawanych pytań,
- Szkolenie prowadzone jest interaktywnie – dyskusja, pytania i zadania na żywo,
- Sposób przeprowadzenia walidacji usługi: test teoretyczny przy pomocy narzędzi cyfrowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto233,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto233,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Gabriela Woch
Kiedyś grafik, dziś trener, który indywidualnie podchodzi do współpracy szkoleniowej i do projektowania graficznego. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Finanse i inwestycje na Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki. Posiada wykształcenie zawodowe z zakresu grafiki komputerowej, które wykorzystała w prowadzeniu własnego studia reklamy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator nie zapewnia materiałów szkoleniowych. Uczestnicy robią notatki we własnym zakresie.
Informacje dodatkowe
- Podstawa prawna zwolnienia z VAT: art.43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.) w zw. z § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2013 r. Poz. 1722).
- Dostawca usług korzysta ze zwolnienia podmiotowego: art. 113 ust 1 i 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (poniżej 70% dofinansowania)
- Przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
- Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek - Rozwój.
- Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma/komunikator przez który odbędzie się szkolenie:
Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe dla urządzenia uczestnika szkolenia:
- Komputer/laptop z systemem operacyjnym Windows 10 lub macOS 10.13 lub nowszym.
- Procesor: Intel Core i5 (gen. 6) lub równoważny.
- Pamięć RAM: Minimum 8 GB.
- Dysk twardy: SSD z przestrzenią wolną minimum 256 GB lub HDD 7200 RPM.
- Karta graficzna: Zintegrowana lub dedykowana z pamięcią 1 GB.
- Kamera HD (wbudowana lub zewnętrzna).
- Mikrofon (wbudowany lub zewnętrzny).
- Głośniki lub słuchawki (z mikrofonem, opcjonalnie).
Minimalne parametry łącza sieciowego dla urządzenia uczestnika szkolenia:
- Szybkość połączenia: Stałe połączenie internetowe o przepustowości minimum 2 Mbps w dół i w górę.
- Stabilność połączenia: Brak częstych spadków prędkości lub przerw w dostępie do internetu.
- Ping: Niski ping poniżej 100 ms, aby zapewnić płynną komunikację audio i video.
Niezbędne oprogramowanie, jakie musi posiadać uczestnik:
- Przeglądarka internetowa: Aktualna wersja Chrome, Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Aplikacja Zoom nie jest wymagana (możliwy dostęp przez przeglądarkę): Czasami konieczne jest zainstalowanie wtyczki Zoom dla przeglądarki. Jeśli jest wymagana, przeglądarka powiadomi użytkownika o konieczności jej instalacji.
- Aplikacja Zoom (opcja w miejsce wersji z przeglądarki): Zainstalowana i zaktualizowana na urządzeniu uczestnika (dostępna na stronie Zoom do pobrania).
Uwagi dodatkowe:
- Upewnij się, że przeglądarka jest zaktualizowana do najnowszej wersji, aby zapewnić kompatybilność i bezpieczeństwo.
- W przypadku korzystania z przeglądarki zaleca się wyłączenie blokowania reklam oraz używanie połączenia internetowego o możliwie stabilnym i szybkim działaniu.
- W przypadku problemów technicznych
- Z uwagi na praktyczny charakter zajęć, nie ma możliwości uczestniczyć w szkoleniu poprzez system Android (tzn. na telefonie, tablecie).
- Kontakt do osoby odpowiedzialnej za techniczną pomoc pod numerem telefonu 600 123 835 lub mail: amg@dofinansowaneszkolenia.eu
- Kody dostępowe do usługi będa podane do 5 dni przed usługą.