Negocjacje i nowoczesne techniki sprzedaży
Możliwość dofinansowania
Negocjacje i nowoczesne techniki sprzedaży
Numer usługi 2024/09/03/160690/2291859
3 160,00 PLN
brutto
3 160,00 PLNnetto
197,50 PLNbrutto/h
197,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
przedstawiciele handlowi, key account managers, kierownicy i dyrektorzy handlowi
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji06-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Prowadzenie rozmowy handlowej | Kryteria weryfikacji identyfikuje typ klienta oraz jego potrzeby biznesowe | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Negocjacje | Kryteria weryfikacji zna podstawowe metody i techniki negocjacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
tak
Program
Program
1. Prezentacja oferty handlowej
2. Metody i techniki negocjacji
3. Sposoby pokonywania trudności
4. Typy klientów
5. Aktywne słuchanie i zadawanie pytań
6. Negocjacje z klientem strategicznym
7. Identyfikacja i analiza potrzeb biznesowych klienta.
8. Administracja posprzedażowa
9.. Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 7
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Zajęcia teoretyczno praktyczne | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Zajęcia teoretyczno praktyczne | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Zajęcia teoretyczno praktyczne | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Zajęcia teoretyczno praktyczne | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 160,00 PLN
- Koszt usługi netto3 160,00 PLN
- Koszt godziny brutto197,50 PLN
- Koszt godziny netto197,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Karol Rywocki
Karol Rywocki jest doświadczonym managerem, wieloletnim dyrektorem sprzedaży
i marketingu, dyrektorem zarządzającym, trenerem, wykładowcą akademickim.
Posiada 27 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w takich firmach jak:
Mars Polska, Castrol (BP), Carlsberg Polska, Candyking (Cloetta AB), Browar Czarnków
S.A,
Stovit Group (Angel Camacho Alimentacion).
Doktor w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Obecnie pracuje jako adiunkt w
Zakładzie Zarządzania w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku.
Prowadzi również zajęcia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Główne dziedziny rozwojowe, którymi się zajmuje to: zarządzanie strategiczne,
przywództwo, zarządzanie sprzedażą (również techniki sprzedaży i negocjacje), zachowania
konsumenckie, budowanie efektywnych zespołów pracowniczych (w tym programy
motywacyjne), innowacje w przedsiębiorstwie, budowanie wizerunku menedżera.
i marketingu, dyrektorem zarządzającym, trenerem, wykładowcą akademickim.
Posiada 27 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w takich firmach jak:
Mars Polska, Castrol (BP), Carlsberg Polska, Candyking (Cloetta AB), Browar Czarnków
S.A,
Stovit Group (Angel Camacho Alimentacion).
Doktor w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Obecnie pracuje jako adiunkt w
Zakładzie Zarządzania w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku.
Prowadzi również zajęcia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Główne dziedziny rozwojowe, którymi się zajmuje to: zarządzanie strategiczne,
przywództwo, zarządzanie sprzedażą (również techniki sprzedaży i negocjacje), zachowania
konsumenckie, budowanie efektywnych zespołów pracowniczych (w tym programy
motywacyjne), innowacje w przedsiębiorstwie, budowanie wizerunku menedżera.
2 z 2
Karol Draśpa
Ponad 15 letnie doświadczenie w przygotowywaniu oraz zarządzaniu projektami unijnym; przez 4 lat
dyrektor Lokalnej Grupy Działania „Ziemia Lubawska”, kontrola projektów UE na zlecenie MSWiA,
Szkoleniowiec z zakresu dotacji unijnych i informatyki. Po licznych kursach oraz szkoleniach z zakresu księgowości, rachunkowości, zarządzania firmą oraz kapitałem ludzkim.
Obsługa systemy operacyjne: Windows 95/98/ME/2000/XP/Vista, Linux
Programowanie języki programowania: Pascal, C, C++,Java, tworzenie serwisów i stron WWW;
tworzenie baz danych: MS Access, MySQL,
Zaawansowana obsługa: Office(Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher)
OpenOffice(Writer, Calc, Draw, Impress).
Wyższe, inż. informatyki; Audyt i kontrola wewnętrzna (studia podyplomowe)
15 lat doświadczenia w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych, biznes planów, analiz
finansowych; 9 lat doświadczenia w prowadzeniu firmy konsultingowej, prawie 80 mln zł
pozyskanych środków finansowych z UE dla samorządów, na założenie i rozwój działalności
gospodarczej, wiele szkoleń przeprowadzonych w w. w. zakresie dla przedsiębiorców, Jednostek
Samorządu Terytorialnego ( JST) oraz Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB).
Ukończone szkolenia:
Podejmowanie decyzji dotyczących źródeł finasowania w przedsiębiorstwie; Prowadzenie
działalności w oparciu o modele oszczędnościowe oraz systemy zarząd
dyrektor Lokalnej Grupy Działania „Ziemia Lubawska”, kontrola projektów UE na zlecenie MSWiA,
Szkoleniowiec z zakresu dotacji unijnych i informatyki. Po licznych kursach oraz szkoleniach z zakresu księgowości, rachunkowości, zarządzania firmą oraz kapitałem ludzkim.
Obsługa systemy operacyjne: Windows 95/98/ME/2000/XP/Vista, Linux
Programowanie języki programowania: Pascal, C, C++,Java, tworzenie serwisów i stron WWW;
tworzenie baz danych: MS Access, MySQL,
Zaawansowana obsługa: Office(Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher)
OpenOffice(Writer, Calc, Draw, Impress).
Wyższe, inż. informatyki; Audyt i kontrola wewnętrzna (studia podyplomowe)
15 lat doświadczenia w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych, biznes planów, analiz
finansowych; 9 lat doświadczenia w prowadzeniu firmy konsultingowej, prawie 80 mln zł
pozyskanych środków finansowych z UE dla samorządów, na założenie i rozwój działalności
gospodarczej, wiele szkoleń przeprowadzonych w w. w. zakresie dla przedsiębiorców, Jednostek
Samorządu Terytorialnego ( JST) oraz Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB).
Ukończone szkolenia:
Podejmowanie decyzji dotyczących źródeł finasowania w przedsiębiorstwie; Prowadzenie
działalności w oparciu o modele oszczędnościowe oraz systemy zarząd
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skryp dla uczestników, zajęcia odbywaja sie w godzinach dydaktycznych przerwy są wliczone do szkolenia
Adres
Adres
ul. Storczykowa 69
87-100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
KAROL RYWOCKI
E-mail
karol.rywocki@onet.pl
Telefon
(+48) 603 764 250