Akademia efektywności i współpracy
Możliwość dofinansowania
Akademia efektywności i współpracy
Numer usługi 2024/09/03/9472/2290776
5 324,14 PLN
brutto
4 328,57 PLNnetto
126,77 PLNbrutto/h
103,06 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy firmy współpracujący ze sobą wewnętrznie oraz z klientami zewnętrznymi;
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji27-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą zdolni do wdrażania strategii komunikacyjnych, które poprawią współpracę w zespole. Będą też przygotowani do wykorzystania teorii kolorów osobowości w praktyce, do radzenia sobie w sytuacjach trudnych, stresowych oraz poznają narzędzia przydatne do zarządzania sobą w czasie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje w praktyce model kolorów osobowości | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zachowania/cechy przedstawicieli poszczególnych kolorów osobowości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje różne style osobowości w rozmowie i dostosowuje do nich swój styl komunikacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zna swój styl osobowości i jego mocne i słabe strony | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Uzzestnik wykorzystuje zdobyta wiedze o stylach osobowości do usprawnienia pracy w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje komunikację asertywną | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia reakcje asertywne, uległe i agresywne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik używa metody zdartej płyty i/lub stopniowania reakcji asertywnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki zwiększania efektywności osobistej | Kryteria weryfikacji Definiuje min. 2 techniki zarządzania sobą w czasie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje min. 2 techniki relaksacyjne/oddechowa możliwe do zastosowania w miejscu pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Dzień 1: Komunikacja w oparciu o kolory osobowości
- Wprowadzenie do koncepcji kolorów osobowości (czerwony, niebieski, zielony, żółty) i ich znaczenia w komunikacji.
- Identyfikacja własnego stylu komunikacji: test na określenie dominującego koloru osobowości.
- Zrozumienie różnych stylów komunikacji i preferencji osobowościowych.
- Techniki dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów osobowości.
- Ćwiczenia praktyczne: odgrywanie ról i scenek w grupach, analiza i feedback.
Dzień 2: Współpraca wewnętrzna i zewnętrzna
- Budowanie efektywnych zespołów na podstawie kolorów osobowości.
- Rola różnorodności w zespole i jak wykorzystać różne style osobowości do efektywnej współpracy.
- Techniki współpracy wewnętrznej: rozpoznawanie i uzupełnianie się stylów pracy.
- Współpraca z klientami i partnerami zewnętrznymi w oparciu o kolory osobowości.
- Warsztaty praktyczne: symulacje sytuacji współpracy wewnętrznej i zewnętrznej.
Dzień 3: Komunikacja w sytuacjach trudnych
- Wprowadzenie do komunikacji w sytuacjach trudnych: co to są trudne sytuacje i jak je rozpoznawać.
- Techniki radzenia sobie z emocjami: metody zarządzania emocjami w sytuacjach trudnych.
- Asertywność: co to jest asertywność, jej znaczenie i jak ją rozwijać.
- Różnica między asertywnością, agresją i uległością.
- Ćwiczenia praktyczne: odgrywanie ról, symulacje trudnych sytuacji, trening asertywności.
Dzień 4: Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista
- Wprowadzenie do zasad efektywnego zarządzania sobą w czasie.
- Techniki priorytetyzacji zadań.
- Planowanie i organizacja pracy: wykorzystanie narzędzi i technologii do zarządzania sobą w czasie.
- Zrozumienie osobistych „złodziei czasu” i jak sobie z nimi radzić.
- Zrozumienie, czym jest efektywność osobista i jej znaczenie w pracy.
- Identyfikacja mocnych i słabych stron oraz obszarów do rozwoju.
- Techniki zwiększania efektywności: automotywacja, wyznaczanie celów, samodyscyplina.
- Ćwiczenia praktyczne
Dzień 5: Zarządzanie stresem
- Wprowadzenie do zarządzania stresem: czym jest stres i jak wpływa na efektywność pracy.
- Techniki radzenia sobie ze stresem: metody relaksacyjne, mindfulness, techniki oddechowe.
- Rozpoznawanie objawów stresu i ich źródeł.
- Budowanie odporności psychicznej i emocjonalnej w pracy.
- Warsztaty praktyczne: ćwiczenia relaksacyjne, medytacja, praktyka uważności.
Dzień 6: Walidacja usługi - weryfikacja nabytych wiedzy, umiejętności
- powtórzenie najważniejszych elementów z modułów
- test wiedzy,
- praca indywidualna lub zespołowa z case study - obserwacja w warunkach symulowanych
- wypełnienie ankiet ewaluacyjnych
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi oraz aktywizującymi. Modelowe rozwiązania zostaną zaprezentowane i przetestowane w formule warsztatowej, w procesie uczenia się zostaną wykorzystane case study.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 324,14 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 328,57 PLN
- Koszt osobogodziny brutto126,77 PLN
- Koszt osobogodziny netto103,06 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Jarosław Roźmiarek
Od 10 lat zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów rozwojowych dla klientów biznesowych i korporacyjnych. Posiada rozległą wiedzę z zakresu sprzedaży i zarządzania. Posiada certyfikat metody Sandler Selling System, Sandler Management Solutions oraz tytuł Master NLP. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR we Wrocławiu, Podyplomowego Studium Zarządzania Marką i Szkoły Trenerów Akademii Nauki.
Przeprowadził ponad 900 dni szkoleniowych.
Przeprowadził ponad 900 dni szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały on-line, prezentacja wysyłana w formacie pdf po szkoleniu, materiały piśmiennicze
Warunki uczestnictwa
Warunkiem ukończenia szkolenia jest 80% obecności.
Adres
Adres
ul. Kwidzyńska 11
51-415 Wrocław
woj. dolnośląskie
Siedziba firmy
Kontakt
Kontakt
Aneta Wojciechowska
E-mail
aneta.wojciechowska@circinus.pl
Telefon
(+48) 534 510 550