Zarządzanie przedsiębiorstwem. Zarządzanie zasobami ludzkimi.
Zarządzanie przedsiębiorstwem. Zarządzanie zasobami ludzkimi.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową sa właściciele, współwłaściciele firm , kadra zarządzająca oraz osoby planujące pracę na stanowisku menedżerskim w micro, małych i średnich firmach lub chcące nabyć kompetencje w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji10-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik będzie potrafił efektywnie zarządzać przedsiębiorstwem. Nabędzie wiedzę jak odpowiednio dopasowywać działania nastawione na skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi i organizację pracy w przedsiębiorstwie, jak motywować pracowników do współpracy oraz przełożyć zarządzanie na wzrost efektywności pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa zasady efektywnej komunikacji | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady efektywnej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podaje zasady formułowania poprawnie wypowiedzi | Kryteria weryfikacji Wymienia zasady formułowania poprawnie wypowiedzi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje jak aktywnie słuchać i zadawać pytania | Kryteria weryfikacji Określa jak aktywnie słuchać i zadawać pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje tematy poprawnego pisania (ortografia, gramatyka, interpunkcja, itd) | Kryteria weryfikacji Opisuje tematy poprawnego pisania (ortografia, gramatyka, interpunkcja, itd) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje różne sposoby przekazywania informacji | Kryteria weryfikacji Wymienia różne sposoby przekazywania informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje znaczenie komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji | Kryteria weryfikacji Podaje znaczenie komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wymienia czynniki mające znaczenie dla złożoności i trudności zadań | Kryteria weryfikacji Podaje czynniki mające znaczenie dla złożoności i trudności zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Określa różnorodność zasobów indywidualnych i organizacyjnych potrzebnych do realizacji zadań | Kryteria weryfikacji Opisuje różnorodność zasobów indywidualnych i organizacyjnych potrzebnych do realizacji zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podaje jakie znaczenie ma delegowanie uprawnień dla procesu | Kryteria weryfikacji Określa jakie znaczenie ma delegowanie uprawnień dla procesu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Określa zasady i narzędzia zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady i narzędzia zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje znaczenie i rolę zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji Określa znaczenie i rolę zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Diagnozuje główne przyczyny niepowodzeń w zarządzaniu zmianą | Kryteria weryfikacji Podaje główne przyczyny niepowodzeń w zarządzaniu zmianą | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje komunikację i wykorzystanie informacji | Kryteria weryfikacji Podejmuje komunikację i wykorzystanie informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje wypowiadanie się w sposób swobodny, zrozumiały i logiczny | Kryteria weryfikacji Podejmuje wypowiadanie się w sposób swobodny, zrozumiały i logiczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podejmuje się przekazywania informacji w sposób jasny, klarowny i zrozumiały, panuje nad emocjami | Kryteria weryfikacji Stosuje przekazywanie informacji w sposób jasny, klarowny i zrozumiały, panuje nad emocjami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża potrzeby komunikowane przez rozmówcę i wykazuje w stosunku do niego empatię, prezentuje postawę otwartości | Kryteria weryfikacji Stosuje potrzeby komunikowane przez rozmówcę i wykazuje w stosunku do niego empatię, prezentuje postawę otwartości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Realizuje rozumienie sensu wypowiedzi rozmówcy, potrafi ją przeanalizować i podsumowywać wykorzystując parafrazę | Kryteria weryfikacji Stosuje rozumienie sensu wypowiedzi rozmówcy, potrafi ją przeanalizować i podsumowywać wykorzystując parafrazę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża dopytywanie się zawsze, szczególnie w przypadku niejasności wypowiedzi, aby mieć pewność jak zrozumiał komunikat | Kryteria weryfikacji Realizuje dopytywanie się zawsze szczególnie w przypadku niejasności wypowiedzi, aby mieć pewność jak zrozumiał komunikat | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Realizuje komunikację ustną i pisemną (maile, komunikatory, komunikaty pisane), swobodnie i z łatwością w każdej sytuacji | Kryteria weryfikacji Wdraża komunikację ustną i pisemną (maile, komunikatory, komunikaty pisane), swobodnie i z łatwością w każdej sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża prawidłową ocenę czasu niezbędnego do wykonania określonego zadania | Kryteria weryfikacji Podejmuje prawidłową ocenę czasu niezbędnego do wykonania określonego zadania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje prawidłową ocenę złożoności i stopnia trudności zadań | Kryteria weryfikacji Tworzy prawidłową ocenę złożoności i stopnia trudności zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje identyfikację jakie zasoby indywidualne i organizacyjne są niezbędne do zrealizowania zadań | Kryteria weryfikacji Przygotowuje identyfikację jakie zasoby indywidualne i organizacyjne są niezbędne do zrealizowania zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża przekazanie uprawnień biorąc pod uwagę kompetencje oraz predyspozycje indywidualne pracownika | Kryteria weryfikacji Obsługuje przekazanie uprawnień biorąc pod uwagę kompetencje oraz predyspozycje indywidualne pracownika | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Realizuje prawidłową komunikację z pracownikami w trakcie realizacji zadań | Kryteria weryfikacji Stosuje prawidłową komunikację z pracownikami w trakcie realizacji zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podejmuje ocenę gotowości przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzania zmian | Kryteria weryfikacji Tworzy ocenę gotowości przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzania zmian | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Uczestnik podczas szkolenia zdobywa wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem poprzez zarządzanie organizacją i zasobami ludzkimi. Dowie się jak planować, stosować komunikację, jak odpowiednio dopasowywać działania, motywować pracowników aby efektywność realizowanych zadań wzrosła o co najmniej 5% w skali 3 miesięcy.Efekt usługi
Test teoretyczny na koniec szkolenia
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Walidacja na koniec szkolenia
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie w zakresie zarządzania przez cele przygotowuje do wyznaczania celó wg zasady SMART oraz efektywnego zarządzania poprzez cele.
Program szkolenia:
Szkolenie obejmuje naukę i ćwiczenia praktyczne w nastepujących modułach:
1. Role zespołowe
2. "Siła nawyku" i "7 nawyków skutecznego działania".
3. Zarządzanie sobą w czasie i pracą innych
4. Planowanie zadań w czasie wynikających z realizowanego celu. Priorytetyzacja zadań.
5. Przywództwo, rola lidera i budowanie autorytetu szefa
6. Budowanie i rozwój zespołu.
7. Organizacja pracy w zespole. Podział zadań i odpowiedzialności.
8. Komunikacja menedżerska. Podstawowe pojęcia i zasady komunikacji w zespole.
9. Zasady udzielania informacji zwrotnej. Feedback.
10. Coaching. Rozmowy coachningowe.
11. Rozmowy oceniające i podsumowujące osiągane efekty. Rozmowy dyscyplinujące
12. Trudne rozmowy z pracownikami.
13. Fazy rozwoju pracownika.
14. Budowanie zaangażowania poprzez rozwój pracowników,
15. Delegowanie zadań i odpowiedzialności
16. Rozwój pracowników. Training on the job, mentoring. Cykl Kolba. Suckesorzy w zespole.
17. Budowanie kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa
18. Systemy premiowe
19. Zarządzanie organizacją pracy w zespole. Efektywność zadaniowa.
20. Rozwój pracowników. Potrzeby rozwojowe. Indywidualne plany rozwoju oraz ocena okresowa.
21, Walidacja. Test wiedzy.
Szkolenie trwa 36 godzin zegarowych, każda godzina to 60 minut. Przerwy oraz walidacja wliczają się do czasu trwania usługi. Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 6 osób. Od uczestników wymagany jest dostęp do Internetu oraz komputera lub inego sprzętu przenośnego z dostepem do internetu z mikrofonem i głośnikiem oraz wideo. Podczas prowadzenia zajęć nie jest wymagane stałe korzystanie z wideo i mikrofonu przez uczestników, wymagane jest w zakresie niezbędnym i umożliwiającym niezakócające prowadzenie zajęć w grupie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Przywitanie. Rozpoczęcie szkolenia. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Role zespołowe | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 "Siła nawyku" i "7 nawyków skutecznego działania" | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Zarządzanie sobą w czasie i pracą innych | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Planowanie zadań w czasie wynikających z realizowanego celu. Priorytetyzacja zadań | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Przywództwo, rola lidera i budowanie autorytetu szefa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Budowanie i rozwój zespołu | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Organizacja pracy w zespole. Podział zadań i odpowiedzialności | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Komunikacja menedżerska. Podstawowe pojęcia i zasady komunikacji w zespole | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Zasady udzielania informacji zwrotnej. Feedback | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Coaching. Rozmowy coachingowe | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Rozmowy oceniające i podsumowujące osiągane efekty. Rozmowy dyscyplinujące. | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Trudne rozmowy z pracownikami | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Fazy rozwoju pracownika | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Budowanie zaangażowania poprzez rozwój pracowników | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Przerwa lunch | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Delegowanie zadań i odpowiedzialności | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Rozwój pracowników. Training on the job, mentoring. Cykl Kolba. Sukcesorzy w zespole | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Budowanie kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Systemy premiowe | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Przerwa lunch | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Rozwój pracowników. Potrzeby rozwojowe. Indywidualne planu rozwoju oraz ocena okresowa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Zarządzanie organizacją pracy w zespole. Efektywność zadaniowa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja. Test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 228,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 228,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto173,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto173,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestniczy otrzymają skrypt przed szkoleniem oraz prezentację po szkoleniu. Podczas zajęć będą przeprowadzane w oparciu o prezentację multimedialną, ćwiczenia praktyczne w formie samodzielnie wykonanych zadań, case studies, quiz, analizy przypadków oraz przkłady i dyskusje. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy jak też ćwiczenia indywidulane.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie po realizacji szkolenia. Warunkiem zaliczenia szkolenia oraz otrzymania zaświadczenia jest uczestnictwo w usługdze rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu na min 80%.
1 godzina rozliczeniowa = 60 minut
Warunki uczestnictwa
Szkolenie stacjonarne.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe