Efektywna organizacja pracy w lokalu gastronomicznym.
Efektywna organizacja pracy w lokalu gastronomicznym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do koordynatorów, menedżerów, dyrektorów i kierowników punktów gastronomicznych, którzy są odpowiedzialni za planowanie, działań w organizacji, pracy zespołu oraz nadzorowanie codziennych zadań w lokalu gastronomicznym. Uczestnicy to osoby zajmujące się zarządzaniem personelem, koordynacją działań operacyjnych oraz dbaniem o jakość obsługi klienta i efektywność operacyjną lokalu. Program szkolenia dedykowany jest zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom, które niedawno objęły stanowiska zarządcze w gastronomii, i chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie skutecznego planowania, organizacji oraz kontroli procesów w restauracji.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po szkoleniu uczestnik będzie przygotowany do bardziej świadomego i skutecznego organizowania pracy w lokal gastronomicznym. Rozwinie umiejętności związane z wykorzystywaniem zasobów, podejmowaniem decyzji i adaptowaniem się do bieżących okoliczności w pracy. Zdobędzie również wiedzę z zakresu efektywności swojej iswojego zespołu oraz wypracuje konkretne rozwiązania, które będą możliwe do zaaplikowania w jego środowisku zawodowym.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Znajomość czynników wpływających naorganizację pracy w lokalu gastronomicznym | Kryteria weryfikacji Zna zasady pracy zmianowej w lokalu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi ułożyć grafik i wynegocjować good zespołu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Sprawnie wymienia zasoby/ braki/wyzwania potrzebne w codziennej pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Umiejętność organizowania | Kryteria weryfikacji Analizuje w strategiczny sposób,przewiduje skutki | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Analizuje w praktyczny sposób - oceniazasoby | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Umiejętność podejmowania decyzji wwarunkach zmiennych | Kryteria weryfikacji Reaguje i komunikuje decyzjedostosowane do jego zakresu odpowiedzialności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Koordynacja pracy zespołu | Kryteria weryfikacji Ustala, komunikuje i monitorujeprzebieg działań zespołu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Odpowiada na pytania i doprecyzowuje | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Kontroluje emocje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1 godzina szkoleniowa to 45 min. Zaplanowane moduły szkoleniowe odbywaja się w warunkach odpowiadającym charakterystyce szkolenia.
Moduł 1: Wstęp do lepszej organizacji pracy w gastronomii
- Organizowanie pracy na tle innych funkcji zarządzania
- 5 kluczowych zasad udanego organizowania w lokalu gastronomicznym
Moduł 2: Świadoma ocena sytuacji lokalu i zespołu
- Ogarnij to! - autorska gra szkoleniowa
- Spójrz z lotu ptaka - elementy bieżącej oceny sytuacji w zmiennych warunkach pracy
- Trening elastyczności i podejmowania decyzji - co robić, gdy nie idzie po mojej myśli
Moduł 3: Świadome zarządzanie własnymi zasobami
- Listy “to do it” i “check listy” i inne SMARTY
- Narzędziownik: macierz Eisenhowera, Pomodoro, technika sera i salami, KISS
- Znaczenie przygotowania i wyposażenia miejsca pracy
- Zasoby indywidualne: postawa, doświadczenie, umiejętności
Moduł 4: Efektywność moja i mojego zespołu w ciągu dnia
- Kawiarniana historia
- Krzywa wydajności
- Analiza przykładowych dni pracy w różnych lokalach
Moduł 5: Usprawnienia w organizacji pracy w naszym lokalu gastronomicznym
- Podstawy budowania skutecznego zespołu w gastronomii
- Czy wiek pracownika ma znaczenie? Co może nam pomóc?
- Codzienne, powtarzające się "wpadki" - jak im zapobiegać
Moduł 6: Kodeks “ogarniacza” - praca grupowa
- Wypracowanie zasad oraz zmian do wdrożenia w lokalu w ramach moderowanej pracy grupowej
- Prezentacja rezultatów pracy grupowej i dyskusja
Moduł 7: Optymalizacja przepływu pracy i zarządzanie procesami
- Mapowanie procesów – Identyfikacja kluczowych procesów i eliminacja wąskich gardeł.
- Usprawnienie pracy – Uproszczenie działań i wdrożenie technologii.
- Reakcja na zmiany – Zarządzanie pracą w dynamicznych warunkach.
- Opracowanie planu dalszych działań
Moduł 7: Walidacja usługi - online
- Prezentacja - ocena wprowadzenia zmian
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Moduł.1. Wstęp do lepszej organizacji pracy w gastronomii | Prowadzący Ewa Olszak-Dyk | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Moduł 2: Świadoma ocena sytuacji lokalu i zespołu | Prowadzący Ewa Olszak-Dyk | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 05:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Moduł 3: Świadome zarządzanie własnymi zasobami | Prowadzący Ewa Olszak-Dyk | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Moduł 4: Efektywność moja i mojego zespołu w ciągu dnia | Prowadzący Ewa Olszak-Dyk | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Moduł 5: Usprawnienia w organizacji pracy w naszym lokalu gastronomicznym | Prowadzący Ewa Olszak-Dyk | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 05:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Moduł 6: Kodeks “ogarniacza” - praca grupowa | Prowadzący Ewa Olszak-Dyk | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Moduł 7: Optymalizacja przepływu pracy i zarządzanie procesami | Prowadzący Ewa Olszak-Dyk | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Moduł 7: Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 531,25 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 375,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto288,28 PLN
- Koszt osobogodziny netto234,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Olszak-Dyk
doświadczony Asesor z przeprowadzonymi ponad 200 sesjami AC/DC. Na sali szkoleniowej pracuje od 2010 roku, specjalizuje się we wspieraniu MŚP zwłaszcza w branży usługowej i edukacyjnej. Specjalizuje się prowadzeniu szkoleń, usprawnianiu procesów hr-owych, jak i współpracy z kadrą kierowniczą. Obszary, jakimi się zajmuje to: kompetencje kierownicze i interpersonalne, zarządzanie zespołem, komunikacja, HR, organizacja pracy w miejscu pracy, obsługa klienta, zarządzanie
różnorodnością, train the trainers. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w gastronomii oraz w szkoleniu kadry w tej branży, głównie w restauracjach i lokalach na Dolnym Śląsku - ponad 200 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 2 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- podręcznik,
- pliki dokumentów przygotowanych w formacie .doc, .pdf,
- prezentacja multimedialna,
- autorskie materiały szkoleniowe - karty pracy, case study itp
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) platformę /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Microsoft Teams, www.microsoft.com/pl
pl/microsoft-teams
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - przeglądarka
internetowa Google Chrome (preferowana) lub Mozilla Firefox w najnowszych wersjach. Mikrofon, głośnik lub zestaw słuchawkowy
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: łącze inernetowe: min download:
768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s.
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: komputer PC z systemem
Operacyjnym Windows 7/8.x/10 (za wyjątkiem Windows 10 S) albo komputer MacBook z systemem Mac OS X 10.5 lub wyższy.
e) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link jest ważny od pół godziny przed rozpoczęciem usługi do
momentu jej zakończenia.