Szkolenie - Język angielski Konwersacje B1 Level 2 (20x45 min)
Szkolenie - Język angielski Konwersacje B1 Level 2 (20x45 min)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Języki europejskie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy firm i korporacji: Osoby, które potrzebują rozwijać swoje umiejętności konwersacyjne w języku angielskim w kontekście zawodowym, aby efektywnie komunikować się z klientami, partnerami biznesowymi czy współpracownikami.
Młodzi profesjonaliści: Osoby na początku kariery, które chcą poprawić swoje umiejętności językowe, aby zwiększyć swoje szanse na awans lub znalezienie lepszej pracy.
Osoby zainteresowane samorozwojem: Ludzie, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności językowe dla własnej satysfakcji i podnoszenia kompetencji.
Osoby planujące wyjazd za granicę: Uczestnicy, którzy planują wyjazd do krajów anglojęzycznych w celach zawodowych, edukacyjnych lub turystycznych i chcą czuć się pewniej w codziennych sytuacjach konwersacyjnych.
Dla osób na poziomie co najmniej B1 level 1.
Jest to Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do konstruowania swobodnej wypowiedzi ustnej, prowadzenia dyskusji, wyrażania swoich poglądów oraz ich obrony, w środowisku dnia codziennego jak i biznesowym (w zakresie tematów realizowanych na zajęciach). Usługa ma również na celu rozwinięcie kompetencji leksykalnej, dyskursywnej jak również kompetencji strategicznej, które są niezbędne w komunikacji obcojęzycznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia na poziomie uczestnik:W kategoriach wiedzy: posługuje się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), w zakresie tematów związanych z programem oraz tematów bieżących wydarzeń omawianych podczas zajęć W kategoriach umiejętności: spontanicznie i płynnie porozumiewa się z rodzimym użytkownikiem języka wypowiada się płynnie, jasno i szczegółowo na szeroki spektrum tematów przedstawi dłuższą wypowiedź monologową przedstawi i uzasadni zajęte przez siebie stanowisko wobec aktualnych zagadnień społecznych bądź politycznych poda zalety jak i wady pewnych możliwości zbuduje poprawną pod względem gramatycznym, stylistycznym i fonetycznym wypowiedź W kategoriach kompetencji społecznych: nawiązuje kontakty towarzyskie w języku obcym, prowadzi rozmowę, negocjacje w typowych sytuacjach społecznych. posiada świadomość językową. | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności płynnego mówienia uczestnika po angielsku.
Dzięki rozmowie na każdych zajęciach uczestnik pokonuje swoje bariery językowe, uczy się wyrażać swoje zdanie na tematy bieżących wydarzeń oraz związane z działalnością własnej firmy.
Zajęcia polegają na prowadzeniu rozmowy, zaczynamy od rozgrzewki – luźnej rozmowy, następnie prowadzimy intensywną konwersacje na tematy podane w programie lub związane z wydarzeniami bieżącymi i firmowymi. Podczas rozmowy wprowadzamy nowe zwroty i słownictwo które pomogą uczestnikowi wyrażać się w płynny sposób.
Szkolenie jest szkoleniem indywidualnym dopasowanym do potrzeb uczestnika. Dzięki możliwości nauki języka indywidualnie a nie grupowo, uczestnikowi nie przepadają zajęcia w przypadku choroby, wyjazdów służbowych czy innych nieprzewidzianych zdarzeń, lecz są one zmieniane na inny dogodny dzień zgodnie z harmonogramem. W ten sposób uczestnik korzysta z pełnej liczby godzin mu przysługujących, a nie jak w przypadku zajęć grupowych, gdzie nieobecność na zajęciach powoduje, że uczestnik musi sam nadrabiać zaległości.
Szkolenie zapewnia uczestnikowi tzw “bufor czasowy” czyli wydłużony termin zakończenia zajęć aby odwołane zajęcia mogły zostać odrobione w tym dodatkowym terminie, np jeżeli uczestnik ma zajęcia dwa razy w tygodniu i opuści dwa tygodnie zajęć z powodu choroby, ma możliwość odbycia zaległych zajęć w wydłużonym terminie dwa razy w tygodniu zamiast np cztery razy w tygodniu co może być dużym utrudnieniem przy licznych obowiązkach służbowych i osobistych.
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
zaliczenie egzaminu końcowego w formie praktycznej.
Wskazanie warunków organizacyjnych dla przeprowadzenia szkolenia, np. wyposażenie stanowiska, użyte pomoce dydaktyczne (w tym modele wykorzystane w trakcie szkolenia ze wskazaniem ich rodzaju), itp…
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
- Would you ever...? (czy byś kiedykolwiek...?) + tematyka bieżąca/firmowa
- Behavior (zachowanie) + tematyka bieżąca/firmowa
- Multi-level marketing is a legitimate business model. Marketing wielopoziomowy to legalny model biznesowy. + tematyka bieżąca/firmowa
- GMO’s have made the world a better place.GMO uczyniły świat lepszym miejscem. + tematyka bieżąca/firmowa
- Environment & Pollution (środowisko i zanieczyszczenie)+ tematyka bieżąca/firmowa
- Habits (zwyczaje)+ tematyka bieżąca/firmowa
- The lingua francafor doing business should be English and more companies should demand English proficiency from their employees.Lingua franca dla prowadzenia biznesu powinien być język angielski, a więcej firm powinno wymagać od swoich pracowników biegłości w języku angielskim.+ tematyka bieżąca/firmowa
- Non-financial incentives are better motivators than financial incentives. Zachęty pozafinansowe są lepszymi motywatorami niż zachęty finansowe.+ tematyka bieżąca/firmowa
- Unemployment (bezrobocie)+ tematyka bieżąca/firmowa
- Multinationals do more harm than good.Firmy międzynarodowe wyrządzają więcej szkody niż przynoszą pożytku. + tematyka bieżąca/firmowa
- Egzamin ustny- WALIDACJA
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia. Minimalna i maksymalna liczba uczesników to 1 osoba- jest to szkolenie indywidualne. Realizowane w formie zajęć 1 na 1 lekorem.
Grupę docelową dla szkolenia, stanowią osoby które mają już podstawową znajomość języka angielskiego i chcą rozwijać swoje umiejętności konwersacyjne, aby lepiej komunikować się w życiu zawodowym i prywatnym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 165,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 165,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto158,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto158,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Krasoń
Prowadzenie szkoleń grupowych oraz zajęć indywidualnych z języka angielskiego
magister filologii angielskiej 2017r. Certyfikat
ukończenia szkolenia „U lektora na kozetce”-
warsztaty psychologiczne dla lektorów języków
obcych. 2013r. Certyfikat ukończenia szkolenia
STANAG 6001 Poziom 1 (SPJ 1111) poświęcone
przygotowaniem personelu wojskowego do
egzaminów resortowych MON. 2010 r. Certyfikat
umiejętności komputerowych ‘ Certificate of
Computer Completion’. 2010 r. Certyfikat
uczestnictwa w konferencji metodycznej pod
hasłem ‘ Teaching with aTouch of Spice ‘. 2007 r.
English Language Courses in British Council w
Częstochowie; 2006 r. kurs dla wychowawców
dzieci i młodzieży na koloniach, obozach i
zimowiskach – zorganizowany przez Oddział
Edukacji Obywatelskiej Domu Wojska Polskiego w
Warszawie 1997-1998 r. kursy w Edukacyjnym
Centrum Wiedzy Powszechnej w Częstochowie:
j. angielski dla średniozaawansowanych stopnia
drugiego w mowie i piśmie, j. angielski dla
średniozaawansowanych stopnia pierwszego w
mowie i piśmie, j. angielski dla początkujących
stopnia drugiego w mowie i piśmie;
od 02. 2017 r. „Britannia” - Szkoła Języków
Obcych: lektor języka angielskiego.. od 10. 2011
r. „Moose” - Centrum Języków Obcych: lektor
języka angielskiego. od 10. 2007 r. „Advantis” -
Szkolenia językowe i tłumaczenia: lektor języka
angielskiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.