Sprawdzone strategie zrównoważonego zarządzania. 1. Docenianie innych kluczem do zwiększenia wydajności i obniżenia rotacji 2. Jak zatrudniać , szkolić i wynagradzać pracowników? Warsztaty dla managerów i właścicieli firm w hotelu Kolumna Park Hotel w Dobroniu/ Iness w Łodzi.
Sprawdzone strategie zrównoważonego zarządzania. 1. Docenianie innych kluczem do zwiększenia wydajności i obniżenia rotacji 2. Jak zatrudniać , szkolić i wynagradzać pracowników? Warsztaty dla managerów i właścicieli firm w hotelu Kolumna Park Hotel w Dobroniu/ Iness w Łodzi.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Managerowie i członkowie zarządów z doświadczeniem w samodzielnym zarządzaniu zespołami minimum 6 miesięcy
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zwiększenie autorytetu liderów i zwiększenie motywacji pracowników do pracy w zespole danego lidera. Dojrzewanie kompetencji przywódczych lidera.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Obniżenie rotacji , zwiększenie satysfakcji z pracy dla liderów i pracowników, podniesienie rentowności, zwiększenie wydajności liderów, skuteczne budowanie relacji i zaufania w pracy zdalnej jako trudniejszej do zarządzania dla liderów. | Kryteria weryfikacji 1. Uczestnicy tworzą na warsztacie mierzalny w PLN Indywidualny Plan Działania w firmie jakiego kopie otrzymuje trener oraz omawiane są na 60 minutowym spotkaniu zdalnym na Zoom z uczestnikami w 30 dni po warsztacie co weryfikuje wpływ warsztatu na biznes firmy. 2. Pretest i posttest | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
1. Zwiększenie kompetencji przywódczych liderów i właścicieli firm2. Wzmocnienie firm przez obniżenie rotacji i zwiększenie lojalności klientów obsługiwanych przez lojalnych pracowników
Efekt usługi
Weryfikacja skuteczności Osobistego Planu Działania i znaczenia w PLN inicjatywy dla wzrostu przychodów lub obniżenia kosztów ma miejsce w 30 dni po warsztacie na spotkaniu zdalnym z trenerem a weryfikacja dobrego zrozumienia omawianych strategii ma miejsce na warsztacie poprzez użyte case study dyskusje i scenki w trójkach.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Ocena stopnia realizacji Indywidualnego Planu Działania i wyniki pretestu i posttestu.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Otwarcie warsztatu, przedstawienie metodyki doskonalenia liderów i uczestników sesji, sposób praca z nagraniami na DVD i sposób planowania zmian na sesji .
- Trzy kroki skutecznego doceniania czyli chwalenia za zachowania wpływające na dobre rezultaty biznesowe w firmie
- Na czym polega przywództwo inspirujące innych do kształtowania kultury otwartej na zaangażowanie
- Czym jest podstawowy klucz do motywacji zespołu?
- Podsumowanie sesji 1 i Osobisty Plan Działania
- Przerwa
- Wprowadzenia do sesji B i dlaczego jest to specjalnie ważne w modelu pracy zdalnej?
- Pięć kluczowych zasad efektywnego zatrudniania
- Realistyczne przedstawienie oczekiwań na danym stanowisku
- Jak nie pozwolić odejść wartościowym pracownikom?
- Jakie narzędzie AI mogą pozwolić na skuteczny onboarding?
- Podsumowanie sesji 2 i Osobisty Plan Działania
Posttest i ustalenie terminu sesji zdalnej follow up na Zoom z trenerem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Sprawdzone strategie zrównoważonego zarządzania. | Prowadzący Zbigniew Grodzki | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 845,00 PLN
- Koszt usługi netto1 500,00 PLN
- Koszt godziny brutto230,63 PLN
- Koszt godziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Zbigniew Grodzki
Małgorzata Walczak psycholog biznesu i trener z 15 letnim stażem w doskonaleniu wydajności managerów w branży farmaceutycznej , usług finansowych , motoryzacyjnej , IT , produkcyjnej
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiał licencjonowany firmy www.crestcom.com
Filmy na DVD jakie pozwalają na ich wynajem i kaskadowanie poznanej metody w firmie
Arkusze planowania mierzalnych zmian w firmie