Szkolenie - Europejska Karta Praw Pacjenta w profesjonalnej obsłudze i zarządzaniu w placówce medycznej zgodnie z przepisami prawa unijnego.
Szkolenie - Europejska Karta Praw Pacjenta w profesjonalnej obsłudze i zarządzaniu w placówce medycznej zgodnie z przepisami prawa unijnego.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo Unii Europejskiej
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy służby zdrowia: kierownicy, managerowie, lekarze, położni, koordynatorzy medyczni, pielęgniarki, pielęgniarki środowiskowe, rejestratorki medyczne, sekretarki medyczne.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji12-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi26
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do stosowania standardów postępowania w różnych sytuacjach ( w tym trudnych) w pracy z pacjentem w zakresie komunikacji, kontroli emocji, motywacji, odporności na stres oraz organizacji pracy i zarządzaniem zadaniami i celami pracy w placówce medycznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje standardy postępowania w różnych ( w tym trudnych) sytuacjach z pacjentem w zakresie komunikacji, kontroli emocji, motywacji , odporności na stres, organizacji pracy oraz zarządzania zadaniami i celami w placówce podmiotu medycznego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:- rozpoznaje potrzeby pacjentów, - rozumie tło społeczne problemów emocjonalnych pacjentów, - rozpoznaje i omija bariery komunikacyjne w kontakcie z pacjentem, - minimalizuje wpływ barier na komunikację, - stosuje techniki redukcji stresu, - świadomie buduje relacje z pacjentem, unika słów prowokujących konflikt, - uwzględnia w pracy lęki i obawy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Rola rejestracji medycznej w pracy placówki ochrony zdrowia ( informacyjna, relacyjna, organizacyjna).
- Zarządzanie rejestracją medyczną, motywacja, organizacja pracy, dystrybucja informacji, delegowanie zadań i przekazywanie informacji zwrotnej.
- Komunikacja z pacjentem, cechy profesjonalnego pracownika obsługi pacjenta, co to znaczy dobra obsługa i dobra marka.
- Wpływ naszej postawy i zachowania na relacje z Pacjentem (psychologiczne aspekty pracy z wymagającym pacjentem - empatia i zrozumienie).
- Prawa pacjenta w świetle polskich przepisów na podstawie Ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
- Europejska Karta Praw Pacjenta - przestrzeganie prawa unijnego w placówce medycznej.
- Praca z tzw. "trudnym" pacjentem, ćwiczenia zachowań.
- Efektywność osobista - poznanie technik zwiększających skuteczność.
- Stres w pracy - metody przeciwdziałania, techniki redukujące poziom stresu.
- Walidacja usługi szkoleniowej.
Ilość godzin szkolenia: 26 godzin dydaktycznych(lekcyjnych), szkolenie przeprowadzone będzie bez podziału na grupy.
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników służby zdrowia: kierownicy, managerowie, lekarze, położni, koordynatorzy medyczni, pielęgniarki, pielęgniarki środowiskowe, rejestratorki medyczne, sekretarki medyczne.
Każdego dnia szkolenia zaplanowano 2 przerwy 15 min. ( przerwy są wliczane do czasu trwania szkolenia)
Wyposażenie sali szkoleniowej : rzutnik do slajdów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Rola rejestracji medycznej w pracy placówki ochrony zdrowia. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Zarządzanie rejestracją medyczną. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przerwa | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Komunikacja z pacjentem. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Wpływ naszej postawy i zachowania na relacje z Pacjentem. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Prawa pacjenta w świetle polskich przepisów na podstawie ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, Europejska Karta Praw Pacjenta . | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Przerwa | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Praca z tzw. "trudnym" pacjentem, ćwiczenia zachowań. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Przerwa | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Efektywność osobista - poznanie technik zwiększających skuteczność. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Stres w pracy - metody przeciwdziałania, techniki redukujące poziom stresu. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja usługi szkoleniowej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 564,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 150,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto290,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto236,54 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adam Zajchowski
Absolwent studiów magisterskich kierunku Socjologia na UMK w Toruniu, studiów podyplomowych kierunku Akademia Rozwoju Umiejętności Trenerskich prowadzonych przez Szkołę wyższą Psychologii Społecznej w Sopocie oraz studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi prowadzonych przez Politechnikę Gdańską. Trener z 12 letnim doświadczeniem (ponad 300 dni na sali szkoleniowej), ponad 4000 uczestników szkoleń. Aktywny członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Posiada Certyfikat Asesora Walidacyjnego nadany przez Fundację My Personality Skills.
Specjalizuje się w szkoleniach w zakresie: zarządzanie zespołem, motywacja do działania, techniki sprzedaży, komunikacja interpersonalna, zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista, rozwiazywanie konfliktów, profesjonalna obsługa klienta, trening asertywności.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe w formie skryptu z informacjami merytorycznymi oraz materiałami do notowania w formie ćwiczeń i testów.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi