Reklamy na Facebooku - Instagram bez tajemnic - Od zera do swoich pierwszych kampanii
Reklamy na Facebooku - Instagram bez tajemnic - Od zera do swoich pierwszych kampanii
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców i ich pracowników, którzy chcą nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie reklamy w mediach z zastosowaniem Meta ADS, i wykorzystać je w ramach prowadzonej działalności gospodarczej i etatu.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Reklamy na Facebooku - Instagram bez tajemnic - Od zera do swoich pierwszych kampanii" prowadzi do nabycia specjalistycznych kompetencji w obszarze tematycznym szkolenia (w tym do rozwoju umiejętności w obszarze TIK (ITC) oraz kompetencji cyfrowych) oraz przygotowuje do samodzielnego i prawidłowego wykonywania obowiązków w zakresie reklamy w mediach z zastosowaniem Meta ADS.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zarządza i konfiguruje konta Meta Ads. | Kryteria weryfikacji Konfiguruje i zarządza kontem w Business Managerze, w tym dodaje i autoryzuje fanpage’e Facebook oraz konta Instagram. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy i konfiguruje konta reklamowe, włącznie z ustawieniami rozliczeń i fakturami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje modele marketingowe. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia i stosuje model EKB do analizy procesu decyzyjnego konsumentów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Buduje i analizuje lejki sprzedażowe z wykorzystaniem modelu AIDA do maksymalizacji efektów kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zarządza celami i rodzajami kampanii reklamowych. | Kryteria weryfikacji Określa różnorodne cele reklamowe na platformie Meta i dobiera odpowiednie strategie dla każdego z nich. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje i realizuje kampanie reklamowe, od rozpoznawalności marki po sprzedaż i promocję aplikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sposób targetowania i segmentacji odbiorców. | Kryteria weryfikacji Tworzy zaawansowane segmentacje odbiorców, w tym niestandardowe i podobne grupy odbiorców, korzystając z danych ze źródeł Meta i własnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje metody targetowania reklam w oparciu o lokalizację, wiek, płeć, język oraz szczegółowe dane demograficzne, zainteresowania i zachowania, z uwzględnieniem możliwości wykluczeń i zawężania grupy odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Optymalizuje i analizuje kampanie reklamowe. | Kryteria weryfikacji Analizuje dane i metryki z panelu Meta Ads, aby ocenić skuteczność kampanii i podejmować decyzje o jej optymalizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje reguły automatyczne i dostosowuje kampanie na podstawie uzyskanych danych, aby zwiększyć ich efektywność i ROAS. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje komunikaty reklamowe. | Kryteria weryfikacji Projektuje i tworzy komunikaty reklamowe, które skutecznie docierają do docelowej grupy odbiorców, zwracając uwagę na język, kontekst kulturowy, oraz formaty reklamowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Korzysta z zaawansowanych technik copywritingu, aby tworzyć angażujące i przekonujące treści reklamowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia techniczne i operacyjne. | Kryteria weryfikacji Implementuje i zarządza Pixel Meta, aby śledzić i optymalizować wyniki kampanii przez remarketing. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Korzysta z narzędzi takich jak Google Tag Manager do integracji i zarządzania technologiami śledzącymi na stronach internetowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zarządza budżetem reklamowym. | Kryteria weryfikacji Podejmuje decyzje dotyczące budżetowania reklam oraz optymalizuje wydatki w celu maksymalizacji wyników kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców i ich pracowników, chcących zwiększyć zakres wiedzy i własnych umiejętności. Udział w usłudze umożliwi uczestnikowi poszerzenie wiedzy w zakresie reklamy w mediach z zastosowaniem Meta ADS.
RAMOWY PLAN KSZTAŁCENIA:
I. Prowadzenie działań reklamowych.
- Cele prowadzenia działań Meta Ads.
- Różnice pomiędzy reklamą ATL, a BTL.
- Etapy podejmowania decyzji zakupowej (Model EKB).
- Podstawowy framework marketingowy AIDA.
- Persony, czym są? Jak mogą pomóc nam w pracy.
- Możliwości Meta w kontekście celów reklamowych.
II. Start działań reklamowych.
- Czym jest manager firmy i jaką pełni rolę.
- Dodawanie fanpage’y Facebook oraz kont Instagram do Business Manager?
- Zakładanie konta reklamowe oraz konfiguracja przez Business Manager.
- Faktury i ustawienia rozliczeń w koncie Meta Ads.
- Dodawanie i autoryzacja domeny.
- Źródła danych.
- Dodawanie użytkowników do Business Manager.
- Praca na kontach własnych oraz sprawdzenie konfiguracji.
III. Zestawy reklamowe Meta Ads.
- Struktura konta reklamowego Meta Ads.
- Targetowanie reklam.
- Jak stosować wykluczenia i zawężenia reklam.
- Zarządzanie umiejscowieniem reklam.
- Budżet reklamowy - Dzienny czy całkowity.
IV. Niestandardowe oraz podobne grupy odbiorców.
- Grupy niestandardowych odbiorców ze źródeł meta:
a: Czym są niestandardowe grupy odbiorców?
b: Niestandardowe grupy odbiorców 'inne'. - Podobne grupy odbiorców:
a: Czym są “lookalajki”. - Ćwiczenia praktyczne:
a: Tworzenie grup odbiorców.
b. Zasadność grup odbiorców.
V. Tworzenie niestandardowych grup odbiorców.
VI. Remarketing z użyciem Pixela.
- Czym jest remarketing i ten słynny Pixel Meta.
- Implementacja Pixela Meta.
- Zdarzenia.
- Instalacja zdarzeń.
- Analiza poprawności implementacji.
- Remarketing - działanie na stronie www.
VII. Reklamy.
- Istota wagi komunikatu względem designu.
- Tworzymy skuteczne komunikaty reklamowe.
- Kreacja - dobre i złe praktyki.
- Formaty reklamowe.
- Tagowanie ruchu przez UTM.
VIII. Specyficzne reklamy.
- Kampania na pozyskiwanie obserwujących na:
a: Facebooku.
b: Instagramie. - Kampania na aktywność pod postami na profilach.
- Kampania na nieaktywnych fanów.
- Kampania na zimny ruch.
IX. Analiza danych oraz optymalizacja.
- Na jakie współczynniki zwracamy uwagę.
- Jak ustawić własny widok danych w kolumnach.
- Optymalizacja reklam.
- Reguły automatyczne.
X. Forum dyskusyjne.
Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych i realizowane jest w kameralnych grupach, maksymalnie 10-osobowych. Każdy uczestnik realizujący kurs w formie zdalnej w czasie rzeczywistym ma możliwość otrzymania od nas (za pośrednictwem kuriera) jednostki sprzętowej. Po zakończonym kursie sprzęt zostaje odebrany przez kuriera.
Na czas trwania usługi składają się 4 godziny zajęć teoretycznych i 12 godzin zajęć praktycznych.
Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi .
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Prowadzenie działań reklamowych. Start działań reklamowych. (Wykłady, dyskusja, test.) | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa. | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Zestawy reklamowe Meta Ads. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa. | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Niestandardowe oraz podobne grupy odbiorców. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa. | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Tworzenie niestandardowych grup odbiorców. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Remarketing z użyciem Pixela. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa. | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Reklamy. Specyficzne reklamy. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa. | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Analiza danych oraz optymalizacja. (Wykłady, dyskusja, ćwiczenia.) | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa. | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Forum dyskusyjne. (Wykłady, dyskusja, test.) | Prowadzący Cezary Żmuda | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 936,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto246,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Cezary Żmuda
Współpraca z liderami wielu branż w obszarze reklam efektywnościowych, analityki, social media, grafiki oraz działań programistycznych.
Manager w firmie Aob Consulting - planowanie i wdrażanie strategi działań w obszarze marketingu efektywnościowego prowadząc kampanie lead generation na platformach Meta oraz Google.
Prowadzenie szkoleń na platformach Facebook i Instagram.
Realizacja szkoleń z strategii działań w Social Media.
Content Marketingu w działaniach performance.
Szkolenie z Reklamy Google Ads dla e-commerce i usług.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Całość opracowanych materiałów jest autorska i składa się z: opisów, schematów, zdjęć. Po zakończeniu kształcenia wszyscy uczestnicy otrzymują materiały w formie skryptu dotyczące całości przekazywanej wiedzy.
Każdy uczestnik realizujący kurs w formie zdalnej w czasie rzeczywistym ma możliwość otrzymania od nas (za pośrednictwem kuriera) jednostki sprzętowej. Po zakończonym kursie sprzęt zostaje odebrany przez kuriera.
Informacje dodatkowe
Faktura za usługę rozwojową podlega zwolnieniu z VAT dla osób korzystających z dofinansowania powyżej 70%.
Szkolenie łącznie trwa 16 godzin dydaktycznych, w godzinach od 8:45 do 16:00.
Harmonogram uwzględnia łączną liczbę godzin szkolenia, jako 14:30 godzin zegarowych, ponieważ uwzględnia również przerwy pomiędzy poszczególnymi blokami zajęć (I przerwa - 15 min, II przerwa - 45 min, III przerwa 15 min / 1 dzień).
Pierwsza przerwa zaczyna się 10:15 i kończy 10:30.
Druga przerwa zaczyna się 12:00 i kończy 12:45.
Trzecia przerwa zaczyna się 14:15 i kończy 14:30.
Szkolenie rozpoczyna się pre-testem weryfikującym początkową wiedzę uczestnika usługi rozwojowej i zakończone jest wewnętrznym egzaminem (post-test) weryfikującym i potwierdzającym pozyskaną wiedzę, pozytywne jego zaliczenie honorowane jest certyfikatem potwierdzającym jego ukończenie i uzyskane efekty kształcenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- Do połączenia zdalnego w czasie rzeczywistym pomiędzy uczestnikami, a trenerem służy program “Zoom Client for Meetings” (do pobrania ze strony https://zoom.us/download).
- Komputer/laptop z kamerką internetową z zainstalowanym klientem Zoom, minimum dwurdzeniowy CPU o taktowaniu 2 GHz.
- Mikrofon i słuchawki (ewentualnie głośniki).
- System operacyjny MacOS 10.7 lub nowszy, Windows 7, 8, 10, Linux: Mint, Fedora, Ubuntu, RedHat.
- Przeglądarkę internetowa: Chrome 30 lub nowszy, Firefox 27 lub nowszy, Edge 12 lub nowszy, Safari 7 lub nowsze.
- Dostęp do internetu. Zalecane parametry przepustowości łącza: min. 5 Mbps - upload oraz min. 10 Mbps - download, zarezerwowane w danym momencie na pracę zdalną w czasie rzeczywistym. Umożliwi to komfortową komunikację pomiędzy uczestnikami, a trenerem.
- Link umożliwiający dostęp do szkolenia jest aktywny przez cały czas jego trwania, do końca zakończenia danego etapu szkolenia. Każdy uczestnik będzie mógł użyć go w dowolnym momencie trwania szkolenia.