Poziom 2. Szkoła Skutecznej Sprzedaży: Doskonalenie Umiejętności Obsługi Klienta.
Poziom 2. Szkoła Skutecznej Sprzedaży: Doskonalenie Umiejętności Obsługi Klienta.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa to osoby, które na co dzień obsługują Klienta Indywidualnego i Biznesowego. Szkolenie dedykowane jest wszystkim pracownikom, których celem jest udoskonalenie i rozwinięcie umiejętności obsługi Klienta oraz poszerzenie umiejętności efektywnego komunikowania się z Klientem.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji28-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa pozwala uczestnikom na zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie identyfikacji potrzeb klienta, budowania relacji, wykorzystywania technik sprzedażowych oraz rozwiązywania problemów z Klientami. Usługaprzygotowuje do samodzielnego i bardziej świadomego kierowania rozmową z Klientem i powiększania wartości sprzedaży w rzeczywistych sytuacjach handlowych. Poszerzenie umiejętności sprzedażowych poznanych w poziomie 1.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje elementy pozytywnegowizerunku - autoprezentacja w roli sprzedawcy | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje swoje mocne stronyjako sprzedawcy za pomocą testu oceny kompetencji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje zachowania i komunikatydostosowane do Klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kontroluje jakich używać argumentów ijak zbijać obiekcje ze strony Klientów. | Kryteria weryfikacji Słucha wypowiedzi Klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Prowadzi do sukcesu w rozmowiesprzedażowej | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Zna i umiejętnie wykorzystuje techniki sprzedażowe w negocjacjach handlowych. | Kryteria weryfikacji Zna warunki niezbędne towykorzystania konkretnej techniki sprzedaży | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Negocjacje sprzedażowe - studium przypadku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Symulacja sytuacyjna - negocjacje handlowe | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1 godzina zajęć trwa 45 minut.
Usługa stacjonarna trwa łącznie 12 godzin dydaktycznych i podzielona została na 2 dni pracy.
Warunkiem przystąpienia do tego szkolenia jest ukończenie szkolenia ze sprzedaży - poziom 1.
Moduł 1. Wprowadzenie
- Przypomnienie i analiza problemów i wątpliwości, które pojawiły się po szkoleniu_ Poziom 1
- Czego chcemy więcej - analiza potrzeb i oczekiwań uczestników oraz Klientów (weryfikacja zadania domowego po szkoleniu Poziom 1)
- Wprowadzenie do kolejnych zagadnień
Moduł 2: Technik sprzedaży - negocjacje w ramach budowania relacji z Klientem
- Zasady i dobieranie technik sprzedaży przy produkcie drogim (samochody) oraz przy sprzedaży usług okołoproduktowych
- Asertywność i komunikacja procedur i standardów w sytuacjach trudnych oraz podczas negocjacji ustaleń
- Studium przypadków - analiza sytuacji handlowych, w których prawidłowo i źle dobrano technikę sprzedaży. Analiza i wnioski - przykłady sytuacji sprzedażowych bezpośrednich/na infolinii oraz w ramach obsługi klienta wewnętrznego
- Negocjacje - scenki/sytuacje symulowane dostosowane do person ze szkolenia Poziom 1 i codziennych sytuacji w pracy
Moduł 3: Techniki argumentacji i radzenie sobie z obiekcjami Klientów.
- Omówienie różnych technik argumentacji - analiza wybranych scen filmowych lub nagrań rozmów (odsłuchy)
- Ćwiczenia na skuteczne formułowanie argumentów i kontrargumentowanie - symulacje rozmów, tworzenie scenariuszy, przygotowywanie "szablonów" i gotowych odpowiedzi na najczęściej pojawiające się obiekcje
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami Klientów. Praktyczne przykłady zarządzania obiekcjami podczas rozmów sprzedażowych.
Moduł 4: Kreowanie pozytywnego wizerunku - autoprezentacja w mojej roli zawodowej
- Techniki skutecznej autoprezentacji. Wyjaśnienie znaczenia brandingu osobistego podczas obsługi Klienta
- Analiza wideo i feedback dotyczący prezentacji osobistej - ćwiczenia na budowanie wizerunku osobistego jako sprzedawcy - przykłady dobrych praktyk oraz tego, czego na pewno nie robić
- Testy oceny kompetencji, które będą obejmować kategorie związane z autoprezentacją (tj. komunikacja, umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz budowanie zaufania)
Moduł.5. Up-selling, cross-selling, czyli o technikach podnoszenia wartości sprzedaży
- co zrobić, żeby Klient kupił więcej
- przykłady dobrych praktyk
- gotowa baza wiedzy - wypracowanie komunikatów sprzedażowych podnoszących koszyk zakupowy naszych Klientów (warsztat grupowy online)
- jak mogę "sprzedać", jeśli nie jestem sprzedawcą - baza pomysłów i gotowych schematów działania
Moduł 6. Walidacja usługi - test wiedzy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Moduł 1. Wprowadzenie | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Moduł 2: Technik sprzedaży i negocjacje | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Moduł 3: Techniki argumentacji i radzenie sobie z obiekcjami Klientów. | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Moduł 4: Kreowanie pozytywnego wizerunku - autoprezentacja w roli sprzedawcy | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Moduł.5. Up-selling, cross-selling, czyli o technikach podnoszenia wartości sprzedaży | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Moduł 6. Walidacja usługi - test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 198,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto266,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto216,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Wojtowicz-Chałupa
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników szkolenia:
- podręcznik,
- pliki dokumentów przygotowanych w formacie .doc, .pdf,
- prezentacja multimedialna,
- autorskie materiały szkoleniowe - karty pracy, case study itp.
- nagrania instruktażowe
Warunki uczestnictwa
Ukończenie szkolenia Sprzedaż_Poziom1.