Kierunek - Rozwój - szkolenie PERSOLOG ® - PROFIL ZACHOWAŃ I TENDENCJE ZACHOWAŃ D-I-S-K - kwestionariusz z kompleksową analizą
Kierunek - Rozwój - szkolenie PERSOLOG ® - PROFIL ZACHOWAŃ I TENDENCJE ZACHOWAŃ D-I-S-K - kwestionariusz z kompleksową analizą
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana dla liderów, menedżerów, zespołów organizacyjnych, coachów, terapeutów, wszystkich profesjonalistów pracujących z ludźmi oraz osób prywatnych, które pragną zrozumieć lepiej siebie i swoje interakcje z otoczeniem, którzy dążą do stałego podnoszenia efektywności pracy swojej i swojego zespołu, poprzez wykorzystywanie swoich predyspozycji osobistych i rozumienie innych. Usługa realizowana jest w ramach projektu "Kierunek-Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji03-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do zdobycia wiedzy na temat środowisk, w jakich najefektywniej pracują osoby o innych profilach zachowań, za pomocą modelu osobowości DISK. Po zakończeniu szkolenia uczestnik pozna logikę swoich zachowań, będzie potrafił tworzyć strategię efektywności w zarządzaniu swoimi umiejętnościami, będzie potrafił wykorzystać swoje zdolności do komunikacji z innymi oraz swoje możliwości do działań w sytuacjach kryzysowych, pozna swoje mocne strony.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia po jego zakończeniu posługuje się wiedzą dotyczącą typówzachowań swoje i innych wg matrycy DI-S-K | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje typy zachowań swoje iinnych związane z wybranym środowiskiem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia typy zachowań swoje i innych wg matrycy D-I-S-K | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia profile zachowania i na ichpodstawie wprowadza strategie podnoszenia skuteczności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia potencjalne konflikty w pracy iobsługuje ich redukowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje każdy profil osobowościz osobna przez co inspiruje do pracy nad rozwojem osobistym, nakłania do refleksji i podnoszenia efektywności pracy jego odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia jego uczestnik posługuje się wiedzą dotyczącą profilizachowania w pracy z zespołem | Kryteria weryfikacji Omawia jak zachowania jego i innych oddziałują na dynamikę pracy wzespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opracowuje strategie intensyfikacji współpracy i podnoszeniaproduktywności w oparciu o różnorodność zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Adekwatnie stosuje techniki zgodne ztypami zachowań w zespole i kontakcie z innymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje w sposób zrównoważony rozwój swojego potencjału jak i pracowników | Kryteria weryfikacji Identyfikuje metody ocenypotencjału zawodowego swojego, kandydatów do pracy oraz pracowników. Charakteryzuje odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji
Program
Program
Usługa "Kierunek - Rozwój - szkolenie PERSOLOG ® - PROFIL ZACHOWAŃ I TENDENCJE ZACHOWAŃ D-I-S-K - kwestionariusz z kompleksową analizą" dostarcza uczestnikom praktyczną wiedzę i wskazówki, daje jasne drogowskazy na przyszłość organizacji i przestrzeń do rozwoju - zarówno na poziomie organizacji, jak i życia prywatnego. Jeżeli chcesz lepiej poznać siebie i nauczyć się wykorzystywać swoje mocne strony w metodyczny sposób, w przystępnej formie i pod okiem doświadczonego trenera - nasze szkolenie jest dla Ciebie!
Materiały szkoleniowe (skrypty) dostarczy trener w dniu rozpoczęcia usługi. W trakcie usługi uczestnicy wypełnią skrypt określający ich profil zachowań w zespole.
Usługa realizowana będzie w godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna rozumiana jest jako 45 minut).
DZIEŃ 1
1. Wprowadzenie w tematykę szkolenia
2. Zapoznanie się z podręcznikiem Uczestnika Persolog® DISK
3. Realizacja i zapoznanie się z raportami
4. Ocena zgodności profili oraz omówienie
5. Prezentacja własnych profili
6. Prezentacja metodologii DISC, omówienie stylów zachowań
7. Omówienie znaczenia 3 diagramów. Omówienie elementów produktywnych i nieproduktywnych.
8. Praca z podręcznikiem – praca z profilami
9. Analiza 4 typów zachowań
10. Zrozumienie kombinacji typów zachowań
11. Ćwiczenia w formie gry – wnioski
12. Podsumowanie dnia szkoleniowego.
DZIEŃ 2
1. Określanie zachowań znanych osób
2. Docenianie innych – ćwiczenie
3. Skuteczna współpraca w zespole – ćwiczenia
4. Nasze zachowanie w spełnionych i niespełnionych potrzebach
5. Jak reagujemy w stresie
6. Okno Johari – rozwijanie samoświadomości oraz zdolności rozpoznawania ogólnych tendencji zachowań
7. Model Marstona - omówienie
8. Strategia podnoszenia skuteczności
9. Zaplanowanie planu działania
10. Ćwiczenia.
Podsumowanie szkolenia. Zakończenie, walidacja
Szkolenie będzie trwało 2 dni. Zarówno pierwszy jak i drugi dzień trwa 8 godzin zegarowych i 15 minut. W sumie usługa trwa 16 i pół godzin zegarowych. Przerwy są wliczone w czas trwania szkolenia. Krótkie przerwy w trakcie szkolenia są ustalane indywidualnie według potrzeb Uczestników. Na każdy dzień szkoleniowy przypada 30 min przerwy, która zaplanowana jest na ok. godzinę 13:00 (zaplanowany czas przerwy obiadowej może się różnić w zależności od wymagań grupy i procesu wykonywania programu szkolenia).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Część teoretyczno-ćwiczeniowa - przedstawienie się uczestników w formie ćwiczenia, przedstawienie celu szkolenia, określenie zachowań innych uczestników - ćwiczenie, wprowadzenie w tematykę szkolenia | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Część teoretycznoćwiczeniowa - realizacja profilu zachowań, zapoznanie się z raportami | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Część teoretycznoćwiczeniowa - ocena i omówienie zgodności profilu, prezentacja swoich profili, prezentacja metodologii DISC oraz omówienie stylów zachowań | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Część teoretycznoćwiczeniowa - omówienie znaczenia 3 diagramów - elementy produktywne i nieproduktywne. Praca z profilami - praca z podręcznikiem. Analiza 4 typów zachowań | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Część teoretycznoćwiczeniowa - zrozumienie różnych typów. Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia. | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Część teoretyczna - określenie typów zachowań znanych osób, docenianie innych | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Część teoretyczna - współpraca w zespole. Niespełnione potrzeby profili DISK, reakcj | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Część ćwiczeniowa - okno Johari, Model Marstona | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Omówienie strategii podnoszenia skuteczności działań | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Część ćwiczeniowa - zaplanowanie planu działania, podsumowanie dnia szkoleniowego, walidacja | Prowadzący Katarzyna Anderka | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 198,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,36 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,18 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Anderka
prywatnego, promotor zdrowego stylu życia. Praktyk biznesu. Współwłaścicielka dwóch firm, w których odpowiedzialna jest za sprzedaż, kontakt z klientem oraz szkolenia. Od ponad 20 lat
buduje zespoły sprzedażowe w różnych obszarach. Wprowadziła na rynek polski węgierską markę kosmetyczną. Szkoli kadrę zarządzającą oraz pracowników. Wyspecjalizowała się w tworzeniu i realizowaniu szkoleń z zakresu sprzedaży bezpośredniej, odpowiedniej komunikacji, rozwoju umiejętności osobistych poprzez trening z Modelem Osobowości persolog® oraz pracy ze stresem w obszarze stresu zawodowego i prywatnego. Aktualnie zajmuje się prowadzeniem szkoleń, indywidualnym coachingiem oraz tworzeniem własnej marki osobistej w zakresie well –being. W ostatnich 5 latach, od 2019 r., zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma:
- licencjonowane materiały szkoleniowe persolog®,
- niezbędne materiały do ćwiczeń praktycznych,
- certyfikat potwierdzający zdobytę wiedzę i pozyskane umiejętności,
- niezbędne materiały biurowe.
Warunki uczestnictwa
Aby wziąć udział w szkoleniu należy skontaktować się przed datą zakończenia rekrutacji z organizatorem szkolenia drogą mailową na adres info@aleksandraskowronek.pl bądź telefonicznie pod numerem +48 517 555 871.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu "Kierunek – Rozwój".
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych: 1 godzina szkolenia = 45 minut
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi