Akademia Skutecznego Menedżera (Małopolski Pociąg do Kariery)
Akademia Skutecznego Menedżera (Małopolski Pociąg do Kariery)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zarządzające zasobami ludzkimi - menedżerów, kierowników, liderów oraz wszystkie osoby aspirujące do tego typu ról.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji29-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do efektywnego zarządzania personelem oraz rozwój kompetencji liderskich.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Uczestnik po udziale w szkoleniu: • zna techniki wywierania wpływu na innych, • zna zasady dotyczące przewodzenia innym, • zna style przewodzenia, ich zalety oraz wady, • zna zasady dotyczące formułowania wizji, • wie czym są role grupowe oraz jaki jest ich wpływ na efektywność zespołu, • wie jakie są przyczyny spadku motywacji u pracowników i jak im zapobiegać, • zna użyteczne w przewodzeniu innym modele coachingowe i mentorskie służące rozwojowi pracowników, • wie jakie są zasady dotyczące efektywnego delegowania i kontroli powierzonych zadań, • zna zasady planowania pracy z uwzględnieniem zdiagnozowanych zasobów własnych i zespołu, • zna zasady skutecznej komunikacji z zespołem, • wie w jaki sposób rozwiązywać problemy w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik posiada ugruntowaną wiedzę teoretyczną z zakresu tematyki szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:Uczestnik po udziale w szkoleniu: • potrafi wskazać swoje zasoby w kontekście wywierania wpływu na innych • potrafi identyfikować mocne strony i obszary do rozwoju- własne oraz zespołu • potrafi identyfikować występujące w zespole role grupowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozwiązuje case study przy współpracy z innymi kursantami, poprzez analizę danego przypadku i zaproponowanie rozwiązania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Uczestnik po udziale w szkoleniu:• potrafi efektywnie współpracować i komunikować się z innymi oraz wywierać wpływ na innych, aby osiągnąć wspólne cele. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozwiązuje case study przy współpracy z innymi kursantami, poprzez analizę danego przypadku i zaproponowanie rozwiązania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Lider i jego misja, wizja, tożsamość
a. „Jasna wizja oznacza jasne metody”- formułowanie inspirującej wizji
b. Tożsamość oraz misja lidera i jej wpływ na zaangażowanie pracowników
2. Siła Twojego wpływu na innych
a. Wywieranie wpływu a sprawowanie władzy
b. Czynniki wywierania wpływu na ludzi
c. Komunikacja niewerbalna a wywieranie wpływu
d. Znajomość siebie: określenie naturalnych predyspozycji, cech osobowościowych i Twoich zasobów w kontekście wywierania wpływu na innych
3. Ty a przywództwo
a. Kim jest przywódca i jaka jest jego rola?
b. Od zarządzania do przewodzenia – gdzie jesteś?
c. Czynniki budujące Twój autorytet w roli lidera
d. Koncepcje przewodzenia innym na przestrzeni lat a Twoja praktyka
e. Style przewodzenia i ich wpływ na Twój zespół
f. Twój preferowany styl przewodzenia- diagnoza
4. Różnorodność jako siła napędowa zespołu
a. Identyfikacja ról w Twoim zespole
b. Role w zespole a komunikacja, współpraca i przewodzenie
c. Budowanie zespołu w oparciu o koncepcję ról
d. Twoja rola w zespole- autodiagnoza
5. Standardy komunikacji w trakcie prowadzenia rozmów z pracownikami
a. Jak słuchać, aby pracownicy mówili i jak mówić, aby chcieli mnie słuchać?
b. Poziomy komunikacji- wg koncepcji von Thuna
c. Bariery i blokady komunikacyjne
d. Komunikacja w konflikcie
6. Trudne rozmowy z pracownikami
a. Przekazywanie trudnych decyzji
b. Prowadzenie rozmowy dyscyplinującej
c. Komunikowanie decyzji o zwolnieniu
d. Rozmowa o słabych wynikach w pracy
e. Rozmowa o nieakceptowalnych zachowaniach w miejscu pracy
f. Rozmowa oceniająca
7. Umiejętności skutecznego Lidera
a. Planowanie i organizacja pracy własnej i zespołu
b. Delegowanie i kontrola powierzonych zadań
c. Motywowanie zespołu- identyfikacja przyczyn spadku motywacji; motywacja finansowa i pozafinansowa; techniki budowania motywacji do pracy
d. Rozwój pracowników- coaching i mentoring jako liderskie narzędzia służące wzrostowi pracowników
e. Najczęstsze liderskie błędy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Szczepanek
Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie biznesowym z zakresu sprzedaży i obsługi klienta,
zarządzania pracownikami oraz wyzwalania potencjału pracowniczego. Skutecznie prowokuje do odkrywania i rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem.
• Na jej koncie jest ponad 7000 godzin pracy szkoleniowej, doradczej i superwizyjnej oraz ponad 3000
godzin coachingu indywidualnego
• Prowadzi szkolenia:
-sprzedażowe
-menedżerskie
-umiejętności osobistych (m.in. „Współpraca w zespole”; „Efektywność osobista”,; „Komunikacja
interpersonalna”)
• Doradza m.in. w zakresie sprzedaży, zarządzania pracownikami i wyzwalania potencjału
pracowniczego (optymalizacja wykorzystania posiadanych zasobów)
• Prowadzi Assessment i Development Center pod kątem selekcji i doboru oraz awansu pracowników
• Projektuje autorskie programy szkoleniowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne opracowane przez prowadzącego szkolenie.
Informacje dodatkowe
Terminy szkoleń zostaną ustalone wspólnie po zebraniu się grupy i skonsultowaniu potrzeb poszczególnych uczestników. Harmonogram zostanie umieszczony co najmniej 5 dni przed ropoczęciem szkolenia.
W kursie mogą wziąć udział osoby spoza projektu. Prosimy o kontakt w sprawie szczegółów.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komputer/urządzanie mobilne z dostępem do Internetu.