Kurs angielskiego grupowy - C1 - 82h - Małopolski Pociąg do Kariery
Kurs angielskiego grupowy - C1 - 82h - Małopolski Pociąg do Kariery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
- Osoby dorosłe 18+
- Osoby związane z małopolską (pracuje, uczy sie, mieszka)
- Osoby pracujące
- Osoby ubezpieczone w KRUS
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
Jeśli chcesz skorzystać z innych oferowanych przez nas kursów - skontaktuj się z nami!
tel. centrala: 12 372 28 95
sekretariat Wieliczka: 789 118 677
e-mail: wieliczka@mcgregor.home.pl
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji06-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi82
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzą gramatyczną na poziomie C1 zgodny z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie C1 | Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu długą wypowiedz, nawet jeśli jej struktura nie jest jasna i gdy zawiera ona niedopowiedzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przyswaja informacje z różnych źródeł np. programy telewizyjne i filmy, bez specjalnego wysiłku | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie C1 | Kryteria weryfikacji Czyta i analizuje długie i złożone teksty prasowe lub literackie o zróżnicowanym stylu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Czyta i wychwytuje sens tekstów specjalistycznych, długich instrukcji technicznych, nawet jeśli nie są one związane z jego specjalizacją | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie C1 | Kryteria weryfikacji Inicjuje i bierze swobodny i spontaniczniy udział w rozmowach nie szukając słów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Skutecznie używa języka w kontaktach społecznych i zawodowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia swoje myśli i poglądy oraz nawiązuje do wypowiedzi swoich rozmówców | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje jasno i szczegółowo tematy złożone, odnosząc się przy tym do tematów z nimi związanymi, rozwijając niektóre aspekty i odpowiednio kończąc swoją wypowiedź | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia ustnie jasno i dobrze skonstruowaną wypowiedź, rozwijając w nim swój punkt widzenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie C1 | Kryteria weryfikacji Pisze listy, eseje lub sprawozdania na tematy złożone podkreślając ważne z jego punktu widzenia aspekty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera styl pisania do stylu nadawcy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa, a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie B2 i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia prowadzone są w formie stacjonarnej. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na tym, aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie C1. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca w parach, praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do indywidualnych potrzeb kursanta.
Gramatyka C1
Przysłówki i wyrażenia przysłówkowe
Czasy Perfect
Porównanie
Intencje i ustalenia
Inwersja
Czasy narracyjne / przyszłość w przeszłości
Wyrażenia rzeczownikowe
Struktury z have i get
Zdania względne
Obowiązek, konieczność i pozwolenie
Czasowniki continuous i simple
Wyrażenie imiesłowowe
Spekulacje i dedukcje
Rozszczepione zdania
Gerunds i infinitives
Zdania warunkowe
Zaniki zwrotne i odwrotne
Elipsa i podstawienie
Żal i krytyka
Bierne czasowniki raportujące
Słownictwo
Części ciała
Ruch
Krajobraz
Umysł
Przestępczość
Nauka języka: formy rzeczownikowe
Opisywanie zmian
Czasowniki wielowyrazowe: interakcja społeczna
Czasowniki ruchu
Bogactwo i bieda
Cechy krajobrazu
Instynkt i rozsądek
Pamięć
Zatrudnienie
Wyrażanie siebie w niedokładny sposób
Dawanie rad
Parafrazowanie i podsumowanie
Zachowanie taktu w formalnych dyskusjach
Przypominamy i spekulujemy
Uczucia
Emocje
Opisywanie przedmiotów
Przymiotniki złożone
Rzeczowniki z przyrostkami: społeczeństwo i związek
Sen
Starzenie się i zdrowie
Czasowniki z -re
Opisywanie budynków
Czasowniki komunikacyjne
Przesądy, zwyczaje i wierzenia
Idiomy określające uczucia
Słowa utworzone z wyrazów: self, and, build, luck i chance
Organizacja prezentacji
Przepraszanie i przyznanie się do winy
Negocjowanie
Radzenie sobie z konfliktem
Wykonywanie skrętów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Angielski C1 | Prowadzący Barrie Sinclair | Data realizacji zajęć 07-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Angielski C1 | Prowadzący Barrie Sinclair | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 690,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto45,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto45,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barrie Sinclair
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie podręcznika oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor, do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
Zgłoś chęć uczestnictwa w kursie z McGregor Szkoła Językowa, telefonicznie lub mailowo
tel. centrala: 12 372 28 95
sekretariat Wieliczka: 789 118 677
e-mail: wieliczka@mcgregor.home.pl
1. Uzupełnj test diagnostyczny w wersji online:
www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. Odbądź rozmowę diagnostyczną weryfikującą poziom znajomości języka angielskiego,
oraz ustal szczegóły organizacyjne i podpisz umowę określającą zasady realizacji szkolenia.
Informacje dodatkowe
Szkolenia dofiansowane ze środków UE w województwie małopolskim.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi