Kurs angielskiego grupowy - B2+ - 82h - Małopolski Pociąg do Kariery
Kurs angielskiego grupowy - B2+ - 82h - Małopolski Pociąg do Kariery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
- Osoby dorosłe 18+
- Osoby związane z małopolską (pracuje, uczy sie, mieszka)
- Osoby pracujące
- Osoby ubezpieczone w KRUS
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
Jeśli chcesz skorzystać z innych oferowanych przez nas kursów - skontaktuj się z nami!
tel. centrala: 12 372 28 95
sekretariat Wieliczka: 789 118 677
e-mail: wieliczka@mcgregor.home.pl
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi82
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzą gramatyczną na poziomie B2+ zgodnie z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie B2+ | Kryteria weryfikacji Śledzi złożony wywód, który dotyczy tematu wcześniej poznanego, nawet jeśli jej struktura nie jest jasna | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przyswaja informacje z różnych źródeł, identyfikuje kluczowe znaczenie stosunkowo długiej wypowiedzi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie B2+ | Kryteria weryfikacji Czyta i analizuje długie i złożone teksty zawarte w artykułach i tekstach opisujących współczesną problematykę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa główną myśl współczesnego tekstu literackiego napisanego prozą. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Czyta i wychwytuje sens tekstów, nawet jeśli nie są one związane z jego specjalizacją | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie B2+ | Kryteria weryfikacji Inicjuje i bierze swobodny i spontaniczniy udział w rozmowach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Skutecznie używa języka w kontaktach społecznych i zawodowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia swój pogląd na aktualny temat, wyjścia korzyści i niedogodności różnych rozwiązań oraz nawiązuje do wypowiedzi swoich rozmówców. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje jasno i szczegółowo tematy złożone, odnosząc się przy tym do tematów z nimi związanymi | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia ustnie jasno i dobrze skonstruowaną wypowiedź na wiele tematów dotyczących swoich zainteresowań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie B2+ | Kryteria weryfikacji Pisze listy, eseje lub sprawozdania na tematy złożone, podkreślając ważne z jego punktu widzenia aspekty i dobiera styl pisania do stylu nadawcy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze teksty jasne i szczegółowe na wiele tematów, przekazując informacje lub swój pogląd za pomocą za lub przeciw wyrażonej opinii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa, a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie B2 i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia prowadzone są w formie stacjonarnej. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na tym, aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie B2+. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca w parach, praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do potrzeb kursanta.
Gramatyka B2+
Czas teraźniejszy idealny prosty i ciągły
Dokonywanie porównań
Przymiotniki z końcówkami -ed i -ing
Czas przeszły prosty, czas przeszły ciągły i używany
At, in i on w wyrażeniach czasowych
Past Perfect prosty i ciągły
So and such
Too and enough
Zero, pierwszy i drugi warunkowy
Policzalne i niepoliczalne rzeczowniki
The, a/an, no article
Bezokolicznik i czasownik + ing
At, in and on, aby wyrazić lokalizację
Mowa zależna
Czasowniki modalne wyrażające pewność i możliwość
as and like
Czasowniki modalne wyrażające zdolności
Zaimki względne i zdania względne
Trzeci tryb warunkowy i mieszany tryb warunkowy
Wish, if only and hope
Causative have and get
Wyrażanie obowiązku i pozwolenia
Strona bierny
Słownictwo
Czasowniki frazowe opisujące relacje
Kolokacje z make i do
Czasowniki frazowe i wyrażenia służące do mówienia o umiejętnościach i hobby
Travel, journey, trip and way
Tworzenie przymiotników i przysłówków z przyrostkami
Food, dish and meal
Przymiotniki opisujące restauracje
Czasowniki frazowe związane z edukacją i nauką
Find out, get to know, know, learn, teach, study, attend, join, take part, assist j
Work or job; possibility, occasion or opportunity; fun or funny
Kolokacje z pracą i pracą
Kolokacje czasowników z czynnościami
Look, see, watch, listen and hear
Opisywanie rozrywki
Play, performance, and acting; audience, (the) public and spectator; scene and stage
Achieve, carry out and devote
Stay, spend and pass; move, cause and have
Arrive, get and reach
Czasowniki frazowe związane z zakupami
Słownictwo zdrowotne
Idiomy
Avoid, prevent and protect, check, control keep an eye on and supervise
Słownictwo opisujące miejsce zamieszkania
Space, place, room, area, location and square
Słownictwo związane z festiwalami
Przyrostki tworzące rzeczowniki dla osób
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Angielski B2+ | Prowadzący Barrie Sinclair | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Angielski B2+ | Prowadzący Barrie Sinclair | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja B2+ | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 690,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto45,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto45,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barrie Sinclair
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie podręcznika oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor, do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
Zgłoś chęć uczestnictwa w kursie z McGregor Szkoła Językowa, telefonicznie lub mailowo
tel. centrala: 12 372 28 95
sekretariat Wieliczka: 789 118 677
e-mail: wieliczka@mcgregor.home.pl
1. Uzupełnj test diagnostyczny w wersji online:
www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. Odbądź rozmowę diagnostyczną weryfikującą poziom znajomości języka angielskiego,
oraz ustal szczegóły organizacyjne i podpisz umowę określającą zasady realizacji szkolenia.
Informacje dodatkowe
Szkolenia dofiansowane ze środków UE w województwie małopolskim.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi