Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce.
Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich tych, którzy w swojej pracy, mają częsty kontakt z ludźmi. Zarówno menadżer, urzędnik, doradca klienta, przedstawiciel handlowy czy specjalista na pewno znajdzie w nim wiele przydatnych informacji, które z powodzeniem wykorzysta podczas wywiązywania się z codziennych obowiązków. Prezentujemy Państwu warsztaty, dające możliwość pogłębienia i rozwinięcia zdolności interpersonalnych oraz wyćwiczenia poprawnych zachowań w sytuacjach zawodowych. Wszędzie tam, gdzie wizerunek osobisty odgrywa istotną rolę, nienaganne maniery i wiedza o tym, jakie zachowania są dopuszczalne, a jakie nie, staje się nieodzowna.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji11-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wiedza:- Uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu savoir vivre i etykiety w kontaktach zawodowych
Umiejętności:
- Dzięki dyskusjom na forum grupy oraz ćwiczeniom, studiom przypadków, scenkom rodzajowym uczestnik nauczy się odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem
Kompetencje społeczne :
- uczestnik nauczy się identyfikować własny styl uczenia się i wybierać sposoby dalszego kształcenia, akceptować różnorodność postaw i opinii w kontaktach interpersonalnych
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji • Walidacja usługi odbędzie się poprzez arkusz ankiety ewaluacyjnej w formie 5 pytań otwartych oraz 6 zamkniętych, przekazywanej dla uczestnika w ostatnim dniu szkolenia podczas ostatniej przerwy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich tych, którzy w swojej pracy, mają częsty kontakt z ludźmi. Zarówno menadżer, urzędnik, doradca klienta, przedstawiciel handlowy czy specjalista na pewno znajdzie w nim wiele przydatnych informacji, które z powodzeniem wykorzysta podczas wywiązywania się z codziennych obowiązków. Prezentujemy Państwu warsztaty, dające możliwość pogłębienia i rozwinięcia zdolności interpersonalnych oraz wyćwiczenia poprawnych zachowań w sytuacjach zawodowych. Wszędzie tam, gdzie wizerunek osobisty odgrywa istotną rolę, nienaganne maniery i wiedza o tym, jakie zachowania są dopuszczalne, a jakie nie, staje się nieodzowna.
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
1.Wprowadzenie do tematu warsztatów.
2.Rola etykiety w życiu zawodowym (znaczenie znajomości zasad dobrego wychowania, kultura osobista, uprzejmość, punktualność, gafy).
3.Procedencja, tytułowanie (zasady pierwszeństwa prawej strony, wzajemności, miejsce honorowe).
4.Powitanie i przedstawianie się (jak się przedstawić, uścisk dłoni, ukłon, przedstawianie innych, zapoznawanie, wizytówki).
5.Profesjonalna i nienaganna autoprezentacja w różnych sytuacjach zawodowych (strój w pracy, dodatki, pierwsze wrażenia, elegancka kobieta, elegancki mężczyzna, najczęstsze uchybienia).
6.Wyjazdy służbowe oraz wizyty innych delegacji (przygotowanie planu wyjazdu służbowego, hierarchia miejsc w samochodzie, przedstawianie i tytułowanie gości).
7.Zasady prowadzenia rozmów (kultura wypowiedzi, mowa oficjalna i potoczna, aktywne słuchanie, komunikacja niewerbalna, przytakiwania, pytania, kontakt wzrokowy, dystans).
8.Rozmowy telefoniczne, telefon komórkowy.
9. Zasady korespondencji (korespondencja urzędowa, okolicznościowa, e-mail, fax).
10.Etykieta w pracy i sytuacjach codziennych (dobre obyczaje w firmie, kontakty zewnętrzne, przyjmowanie interesantów, spotkanie „w interesach”).
11. Podsumowanie warsztatów - zakończenie.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Savoir vivre i etykieta w kontaktach zawodowych - warsztaty zdradzające tajniki profesjonalnego zachowania w praktyce. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 586,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 290,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto132,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto107,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener SEMPER
Przez ostatnie dziesięć lat pracował z różnorodnymi grupami zawodowymi, od pracowników korporacyjnych po przedsiębiorców i urzędników. Jego umiejętność dopasowywania treści szkoleń do potrzeb danej grupy sprawia, że uczestnicy zawsze odchodzą z wydarzenia z nową wiedzą i motywacją do działania.
Jego wyjątkowa zdolność do empatii pozwala mu tworzyć atmosferę zaufania i akceptacji, co jest kluczowe podczas pracy nad umiejętnościami miękkimi. Nie tylko przekazuje teorię, ale również inspiruje uczestników do praktycznych działań i refleksji. Jego szkolenia są interaktywne i angażujące, co pomaga uczestnikom w skutecznym przyswajaniu materiału.
Ekspert posiada również certyfikaty z dziedziny coachingu oraz komunikacji międzyludzkiej, co dodatkowo podkreśla jego kompetencje jako trenera. Jego umiejętność słuchania, zadawania trafnych pytań i pomagania uczestnikom odkrywać ich własne potencjały jest niezastąpiona podczas indywidualnych sesji coachingowych.
Dzięki swojemu doświadczeniu i pasji do pracy, jest idealnym wyborem jako trener do szkoleń z zakresu umiejętności miękkich. Jego pozytywne podejście, zaangażowanie i profesjonalizm gwarantują skuteczne i inspirujące szkolenia, które pozostawiają trwały wpływ na uczestnikach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.