Zakres uregulowań prawnych dotyczących funkcjonowania „podpisu elektronicznego”.
Zakres uregulowań prawnych dotyczących funkcjonowania „podpisu elektronicznego”.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo administracyjne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na nabyciu kompleksowej wiedzy z zakresu "podpisu elektronicznego".
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji11-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie kompetencji w zakresie uregulowań prawnych dotyczących funkcjonowania „podpisu elektronicznego”. Uczestnicy poznają rodzaje podpisu elektronicznego oraz jakie są różnice między nimi. Poznają korzyści jak i skutki korzystania z takiej formy podpisu. W trakcie szkolenia zostaną również przeanalizowane regulacje prawne, co pozwoli uczestnikom na podparcie posiadanej wiedzy regulacjami czy ustawami obowiązującymi w Polsce.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Zakres uregulowań prawnych dotyczących funkcjonowania „podpisu elektronicznego”
Czy i jak podpis elektroniczny jest uregulowany w prawie krajowym i UE? Jakie są rodzaje podpisu elektronicznego i czym się różnią? Kto może posługiwać się podpisem elektronicznym? Jak definiować językiem potocznym podpis elektroniczny („zwykły” podpis elektroniczny)? Co to jest i jak jest definiowany „zaawansowany podpis elektroniczny” (kwalifikowany)? Jakie są skutki prawne korzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego? Jakie są skutki prawne korzystania z innych podpisów niż kwalifikowany podpis elektroniczny? Czy można posługiwać się (bo to jest bardzo łatwe) cudzym podpisem elektronicznym?
Wybór regulacji prawnych
(1) Rozporządzenie UE nr 910/2014 z 23.07.2014 roku w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS)
(2) Ustawa z 05.09.2016 roku o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej
(3) wybór orzecznictwa
Wybór zagadnień szczegółowych
• Moc obowiązywania art. 288 Traktatu o funkcjonowaniu UE.
• Ogólne uwagi dotyczące eIDAS.
• Katalog unijnych „usług zaufania”.
o usługi tworzenia, weryfikacji i walidacji
-podpisów elektronicznych,
-pieczęci elektronicznych,
-elektronicznych znaczników czasu,
-usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego
-usługi tworzenia, weryfikacji i walidacji certyfikatów (powiązanych z tymi usługami),
-usługi tworzenia, weryfikacja i walidacji certyfikatów uwierzytelniania witryn internetowych,
-usługi konserwacji elektronicznych podpisów, pieczęci lub certyfikatów (powiązanych z tymi usługami).
• Identyfikacja elektroniczna.
• Dokument elektroniczny.
• Podstawowe zasady związane z usługami zaufania.
• Krajowa infrastruktura zaufania.
• Skutki prawne usług zaufania.
• Demonstracja praktycznych aspektów stosowania podpisu elektronicznego.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Zakres uregulowań prawnych dotyczących funkcjonowania „podpisu elektronicznego”. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto971,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto790,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto121,46 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Inwestycja
790.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
-autorski podręcznik Uczestnika szkolenia,
-materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Adres
Adres
W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia na obiekt o tym samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami