Specjalista salonu beauty
Specjalista salonu beauty
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy i właściciele gabinetów beauty
Niezbędne do udziału w szkoleniu: podstawowa wiedza i umiejętności w zakresie prowadzenia salonu beauty.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji05-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia BEAUTY EKSPERT - jest podniesienie kompetencji i standardów obsługi klienta. Szkolenie przygotowuje do stosowania różnych technik sprzedaży kosmetyków oraz zabiegów w gabinecie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się buduje relacje z klientem | Kryteria weryfikacji - stosuje metody wzbudzania szacunku i zaufania,-charakteryzuje techniki budowania partnerskiej relacji, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się poprawnie komunikuje się z klientem | Kryteria weryfikacji -stosuje metody prezentowania intencji własnych i odkrywania intencji klienta, - stosuje język korzyści, - reaguje na obiekcje klienta, - informuje klienta o dalszych etapach współpracy - używa kluczowe pytania, parafrazy, informacje zwrotne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się stosuje techniki wywierania wpływu | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje reguły wpływu społecznego,-wykrywa manipulacje klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się obsługuje trudnego klienta | Kryteria weryfikacji - opisuje zasady i techniki radzenia sobie z obsługą trudnego klienta,- stosuje metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, - omawia i wdraża techniki stawiania granic, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ I: Motywacja specjalisty
czyli jak przełamać w sobie strach przed proponowaniem, budować autorytet specjalisty i zaufanie w oczach klientek
- Przestań sprzedawać a poinformuj
- Po czym można poznać profesjonalistę - i na pewno nie po tym, że boi się poinformować o dalszych krokach w pielęgnacji
- Jak przestać bać się odmowy klientki
- Ratunku!Trudny klient, czyli jak poradzić sobie z upartą Kowalską
- Pozytywne nastawienie sprawia, że 3 na 4 klientki kupią od Ciebie kosmetyki i zabiegi- udowodnię to!
- Dlaczego klientki nie traktują poważnie zaleceń specjalisty i jak to zmienić
- Jak reagować na odmowę klientki, by mieć szansę na jej zmianę decyzji
MODUŁ II: Kluczowe umiejętności w komunikacji z klientami
"triki" - czyli małe szczegóły w rozmowie z klientem, które mają duże znaczenie
- Znajomość oferty – jak przygotować „mapę oferty”, by ułatwić sobie dopasowanie rozwiązania dla każdego klienta
- Prezentacja możliwości – czyli co podkreślać w rozmowie z klientką, by ona zdecydowała się na zakup profesjonalnych kosmetyków i kolejnych zabiegów.
- Reagowanie i zapobieganie wymówkom klientów (np. „zastanowię się”, „jeszcze mam swój krem”)
- Planowanie kolejnych kroków współpracy z klientami – czyli jak zamienić jedną wizytę klientki na plan dopasowanej dla niej kuracji
MODUŁ III: Schemat wizyty krok po kroku
przetestowany "majstersztyk", po którym wymówki klientek typu "ja jeszcze mam swój krem" są bez sensu
- Powitanie – zapowiadające rozmowę o kosmetykach i kolejnych zabiegach
- Konsultacja – kluczowe pytania i parafrazy potrzebne do tego, by klientka zrozumiała, że potrzebuje rozwiązania jej problemu, a nie jednorazowej wizyty
- Proponowanie – w jaki sposób mówić o kosmetykach i kolejnych wizytach, by były one naturalnym, logicznym wyborem dla klientki
- Pożegnanie – jak zakończyć wizytę, by zwiększyć szanse na sprzedaż na kolejnej wizycie
Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu.
Szkolenie adresowane jest do osób posiadających podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia salonu beauty.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych zgodnie z harmonogramem usługi.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Teoria rozumiana jest jako wykład prowadzącego, zajęcia praktyczne realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 MODUŁ I: Motywacja specjalisty | Prowadzący Marta Fiłoń | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 MODUŁ II: Kluczowe umiejętności w komunikacji z klientami | Prowadzący Marta Fiłoń | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 MODUŁ III: Schemat wizyty krok po kroku | Prowadzący Marta Fiłoń | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 496,91 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 217,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto213,84 PLN
- Koszt osobogodziny netto173,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Fiłoń
szkoleniowiec z zakresu sprzedaży, marketingu
usług i produktów salonu beauty, klinik medycyny
estetycznej i spa oraz zarządzania zespołem, a
także podejmowania decyzji negocjacji oraz
efektywnej komunikacji z klientami i w zespole..
Autorka publikacji w pismach branżowych oraz
materiałów szkoleniowych dla managerów i
specjalistów branży beauty.
Prowadzi szkolenia otwarte Akademii Menadżera, dotyczących
Analizy Strategicznej, Podejmowania Decyzji,
Negocjacji czy Budowania Relacji z Klientami,
Efektywnej komunikacji w zespole,
spa&beauty, jak i dedykowane dla hoteli spa,
salonów beauty, klinik medycyny estetycznej
oraz dla firm dostarczających rozwiązania dla
salonów i spa. Jest autorką artykułów w „Spa
Inspirations” oraz publikacji książkowych i
materiałów wideo, pomagających zwiększać
sprzedaż w salonie urody i spa. Trener biznesu
spa&beauty Beauty Inspiration gru 2009 –
Obecnie
Ukończona Szkoła Trenerów Wszechnicy
Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Uniwersytet Warszawski Psychologia 2002 –
2006 Szkoła Główna Handlowa Magister
(Mgr)Finanse i Bankowość 1999 – 2004
Przeszkoliła ponad 700 osób na szkoleniach
otwartych oraz przeznaczonych dla salonów
beauty i hoteli spa. Od 2010 roku współpracuje z
Polskim Instytutem Spa i Wellness oraz
wydawnictwem Spa Inspirations, prowadząc
Akademię Managera Spa & Beauty Prowadzi
indywidualne konsultacje. Prowadzi szkolenia Akademii
Menadzera dla firm większych, jak i mniejszych,
przeprowadziła wiele
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkolenia, schemty rozmów, ćwiczenia.
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie się odbywało w trybie stacjonarnym. W każdym dniu szkoleniowym jest przewidziana przerwa minimum 15 minutowa. Minimum jedna przerwa po 4 godzinach zajęć. Częstotliwość przerw dopasowana będzie do indywidualnych potrzeb grupy.