Profesjonalny pracownik recepcji
Profesjonalny pracownik recepcji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy i właściciele salonów beauty
Niezbędne do udziału w szkoleniu: podstawowa wiedza i umiejętności w zakresie prowadzenia salonu beauty.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji04-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia Profesjonalny pracownik recepcji jest przygotowanie uczestnika do zadań takich jak: zwiększenie sprzedaży pakietów, dodatkowych zabiegów i kosmetyków, opracowania standardów pracy recepcji według listy obowiązków oraz do dbania o pozytywny wizerunek obiektu beauty.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się prawidłowo sprzedaje i komunikuje się z klientem poprzez telefon | Kryteria weryfikacji -stosuje zasady komunikacji interpersonalnej oraz zasady skutecznej komunikacji z klientem-przełamuje w sobie strach przed proponowaniem oraz dociera do potrzeb klientów -układa procedury zabiegowe i przygotowuje oferty zabiegowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się stosuje prawidłowe techniki obsługi klienta | Kryteria weryfikacji -przygotowuje „mapę oferty”, by ułatwić sobie dopasowanie rozwiązania dla każdego klienta-planuje kolejne kroki współpracy z klientami -buduje autorytet specjalisty i zaufanie w oczach klientek | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się profesjonalnie wita oraz żegna klienta salonu przy recepcji | Kryteria weryfikacji -radzi sobie z trudnym klientem i z klientem roszczeniowym-przeprowadza prawidłową procedurę obsługi klienta ; przez telefon, przy powitaniu oraz przy pożegnaniu klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ I: SPRZEDAŻ I OBSŁUGA PRZEZ TELEFON
Jak zrobić piorunujące wrażenie na klientach by zachęcić do droższych zabiegów
- Jak ważne jest właściwe przestawienie oferty przez telefon - czyli co tracisz, gdy "tylko" odpowiadasz na pytania klientów
- Czarna lista słów i stwierdzeń przez telefon
- Znajomość oferty - czyli czy MISTRZ RECEPCJI powinien znać całą ofertę obieku
- Kluczowe korzyści oferty, czyli jak szybko trafić w potrzeby klienta
- Pierwsze wrażenie - czyli jak przestawić salon/gabinet by od razu podkreślić jego atuty
- Jak opowiadać o ofercie osobom, które chcą się tylko zorientować i umówić ich na wizytę
- Jak proponować dodatkowy zabieg, gdy klientka umawia się na wizytę
- Jak zwiększyć zamówienie klientki poprzez proponowanie pakietów zabiegowych
- Dlaczego każda klientka powinna się dowiedzieć co jest w danym momencie w promocji i nigdy w taki sposób jak na stacji benzynowej
- W jaki sposób zareagować na odmowę klientki, by podkreślić swoją troskę o jej efekt
- Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
- Co powiedzieć klientce, gdy nie ma miejsca w kalendarzu
- Co powiedzieć gdy klientka odwołuję wizytę, by poczuła, że przez to może stracić upragniony efekt
- Co powiedzieć na koniec rozmowy by podkreślić swój profesjonalizm
- Jak sobie radzić z trudnym i wymagającym niemożliwego klientem
MODUŁ II: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI - POWITANIE KLIENTA
jak zachęcać do dodatkowych opcji, by zwiększyć zadowolenie klientek z ich efektów
- Jak poprosić o zgodę na przetwarzanie danych dla celów marketingowych, by klientka nie odmówiła
- Jak przestawić całą ofertę salonu klientce, która jest pierwszy raz
- Czy i jak sprzedawać przy recepcji kosmetyki do pielęgnacji domowej
MODUŁ III: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI - POŻEGNANIE KLIENTA
jak profesjonalnie pożegnać klientkę, by zwiększyć szanse na kolejne większe zamówienia
- Jak zachęcać do programu lojalnościowego (który pomaga zwiększyć sprzedaż, a nie rozdaje zniżki)
- Jak recepcja ma sprzedawać kosmetyki po zabiegu (i tu się zdziwisz)
- Co powiedzieć, gdy klientka odmówi
- Jak zachęcić do rezerwacji kolejnej wizyty
- Co powiedzieć na typową wymówkę: "sama zadzwonię, bo nie mam ze sobą swojego grafiku"
- Jak przyjąć reklamację od klientki
Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu.
Szkolenie adresowane jest do osób posiadających podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia salonu beauty.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych zgodnie z harmonogramem usługi.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Teoria rozumiana jest jako wykład prowadzącego, zajęcia praktyczne realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 MODUŁ I: SPRZEDAŻ I OBSŁUGA PRZEZ TELEFON | Prowadzący Marta Fiłoń | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 MODUŁ II: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI - POWITANIE KLIENTA | Prowadzący Marta Fiłoń | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 MODUŁ III: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI - POŻEGNANIE KLIENTA | Prowadzący Marta Fiłoń | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 496,91 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 217,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto213,84 PLN
- Koszt osobogodziny netto173,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Fiłoń
szkoleniowiec z zakresu sprzedaży, marketingu
usług i produktów salonu beauty, klinik medycyny
estetycznej i spa oraz zarządzania zespołem, a
także podejmowania decyzji negocjacji oraz
efektywnej komunikacji z klientami i w zespole..
Autorka publikacji w pismach branżowych oraz
materiałów szkoleniowych dla managerów i
specjalistów branży beauty.
Prowadzi szkolenia otwarte Akademii Menadżera, dotyczących
Analizy Strategicznej, Podejmowania Decyzji,
Negocjacji czy Budowania Relacji z Klientami,
Efektywnej komunikacji w zespole,
spa&beauty, jak i dedykowane dla hoteli spa,
salonów beauty, klinik medycyny estetycznej
oraz dla firm dostarczających rozwiązania dla
salonów i spa. Jest autorką artykułów w „Spa
Inspirations” oraz publikacji książkowych i
materiałów wideo, pomagających zwiększać
sprzedaż w salonie urody i spa. Trener biznesu
spa&beauty Beauty Inspiration gru 2009 –
Obecnie
Ukończona Szkoła Trenerów Wszechnicy
Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Uniwersytet Warszawski Psychologia 2002 –
2006 Szkoła Główna Handlowa Magister
(Mgr)Finanse i Bankowość 1999 – 2004
Przeszkoliła ponad 700 osób na szkoleniach
otwartych oraz przeznaczonych dla salonów
beauty i hoteli spa. Od 2010 roku współpracuje z
Polskim Instytutem Spa i Wellness oraz
wydawnictwem Spa Inspirations, prowadząc
Akademię Managera Spa & Beauty Prowadzi
indywidualne konsultacje. Prowadzi szkolenia Akademii
Menadzera dla firm większych, jak i mniejszych,
przeprowadziła wiele
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkolenia, schemty rozmów, ćwiczenia.
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie się odbywało w trybie stacjonarnym. W każdym dniu szkoleniowym jest przewidziana przerwa minimum 15 minutowa. Minimum jedna przerwa po 4 godzinach zajęć. Częstotliwość przerw dopasowana będzie do indywidualnych potrzeb grupy.