Organizacja i udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Możliwość dofinansowania
Organizacja i udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dziecku/uczniowi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Numer usługi 2024/08/07/7115/2255451
199,00 PLN
brutto
199,00 PLNnetto
39,80 PLNbrutto/h
39,80 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla dyrektorów, nauczycieli, wychowawców i specjalistów przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz wszystkich osób zainteresowanych tematem.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi5
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna jest podstawową formą działalności dydaktyczno-wychowawczej przedszkola, szkoły. Zadaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej jest wspieranie indywidualnego rozwoju każdego dziecka/ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Szkolenie przybliży uczestnikom szczegółowe zadania nauczycieli, wychowawców i specjalistów w obszarze organizacji, udzielania oraz dokumentowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom, uczniom i rodzicom.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia pozna:→ podstawy prawne organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej → wynikające z prawa zadania nauczyciela, wychowawcy i specjalisty, w obszarze organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej Nauczy się zasad organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej dziecku Zdobędzie umiejętność rozpoznawania indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka Zrozumie, co to znaczy udzielać pomoc psychologiczno-pedagogiczną w trakcie bieżącej pracy Potrafi zorganizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną dziecku/uczniowi/rodzicowi po rozpoznaniu indywidulanych potrzeb Dowie się, jak dokumentować, planować i udzielać pomocy psychologiczno-pedagogicznej Uczestnicy otrzymają odpowiedzi na nurtujące pytania podczas sesji pytań i odpowiedzi z ekspertką z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Ponadto otrzymają formalne potwierdzenie udziału w szkoleniu, które wzbogaci CV i będzie wartościowym świadectwem profesjonalnego rozwoju | Kryteria weryfikacji Szkolenie przeprowadzone będzie w formie mini wykładu interaktywnego. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
16:00 - rozpoczęcie szkolenia
19:00 - zakończenie szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto199,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto199,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto39,80 PLN
- Koszt osobogodziny netto39,80 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma po zakończeniu szkolenia:
- prezentację
- arkusz rozpoznania nauczycielskiego
- arkusz do zbiorczej analizy potrzeb dzieci w przedszkolu w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- arkusz do analizy potrzeb dzieci w szkole w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- propozycja druku – informacja dla rodziców o objęciu dziecka/ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną
- propozycja – arkusz oceny efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- propozycja – arkusz WOPFU dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
- propozycja – arkusz okresowej WOPFU i oceny efektywności IPET
- propozycja – arkusz IPET dla dziecka w przedszkolu
- propozycja – arkusz IPET dla ucznia w szkole
- inne materiały przydatne do rozpoznania indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dziecka/ucznia
- przydatną literaturę w obszarze organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej i kształcenia specjalnego
Informacje dodatkowe
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na druku zgodnym z rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagany dostęp do internetu
Kontakt
Kontakt
Magdalena Gorczyca
E-mail
magdalena.gorczyca@kire.pl
Telefon
(+48) 695 928 305