Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - poziom zaawansowany. Przegląd błędów i ryzyk w składaniu ofert oraz analiza technologii i narzędzi wspomagających procesy związane z zamówieniami publicznymi.
Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - poziom zaawansowany. Przegląd błędów i ryzyk w składaniu ofert oraz analiza technologii i narzędzi wspomagających procesy związane z zamówieniami publicznymi.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Zamówienia publiczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do doświadczonych Wykonawców, którzy już mają już pewne doświadczenie w składaniu ofert i uczestniczeniu w zamówieniach publicznych. Uczestnicy powinni mieć wiedzę na temat podstawowych procedur związanych z zamówieniami publicznymi i być aktywnymi uczestnikami rynku przetargów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji22-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
-Poszerzenie wiedzy teoretycznej-Zwiększenie umiejętności praktycznych
-Znalezienie nowych możliwości biznesowych
-Doskonalenie procesów wewnętrznych
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji • Walidacja usługi odbędzie się poprzez arkusz ankiety ewaluacyjnej w formie 5 pytań otwartych oraz 6 zamkniętych, przekazywanej dla uczestnika w ostatnim dniu szkolenia podczas ostatniej przerwy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1:
- Wprowadzenie do zaawansowanych zagadnień w zakresie zamówień publicznych.
- Przegląd celów i korzyści szkolenia.
- Omówienie profilu uczestników i ich dotychczasowego doświadczenia z zamówieniami publicznymi.
- Analiza ustawy Prawo zamówień publicznych - kluczowe aspekty i zmiany.
- Dogłębne zrozumienie głównych założeń ustawy i jej najnowszych poprawek.
- Wyjaśnienie różnic między różnymi trybami przetargowymi (otwarty, ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem).
- Przygotowanie oferty na poziomie zaawansowanym - praktyczne wskazówki.
- Analiza dokumentów konkursowych i zrozumienie kluczowych wymagań.
- Techniki skutecznego przygotowywania ofert konkurencyjnych i atrakcyjnych dla zamawiających.
- Zasady dotyczące kalkulacji cen ofertowych i zabezpieczenia konieczności uczestnictwa w przetargu.
- Zasady udziału w dialogu technicznym i negocjacjach z zamawiającym.
- Omówienie zalet dialogu technicznego i negocjacji w procesie zamówień publicznych.
- Przygotowanie do efektywnego prowadzenia dialogu i negocjacji z przedstawicielami zamawiającego.
- Studium przypadków negocjacji w różnych branżach.
- Przegląd typowych błędów i ryzyk w składaniu ofert.
- Identyfikacja powszechnych błędów popełnianych przez Wykonawców.
- Analiza skutków błędów i ryzyka nieprawidłowego przygotowania dokumentacji ofertowej.
- Strategie unikania i rozwiązywania problemów.
- Postępowania odwoławcze i środki ochrony prawnej w przypadku sporów.
- Przegląd procedur odwoławczych w przypadku unieważnienia przetargu.
- Skuteczne dochodzenie roszczeń w przypadku naruszenia przepisów zamówień publicznych.
Dzień 2:
- Studium przypadków - analiza rzeczywistych sytuacji z rynku zamówień publicznych.
- Analiza wybranych przetargów, w tym zarówno sukcesów, jak i niepowodzeń.
- Dyskusja nad najlepszymi praktykami i wnioskami wyniesionymi z realnych przypadków.
- Efektywne zarządzanie kontraktami po wygraniu przetargu.
- Zrozumienie kluczowych aspektów zarządzania kontraktami publicznymi.
- Rozwiązanie problemów i konfliktów w trakcie trwania umowy.
- Etyka w zakresie zamówień publicznych - unikanie konfliktów interesów.
- Wytyczne etyczne dla Wykonawców uczestniczących w zamówieniach publicznych.
- Przykłady naruszeń etycznych i konsekwencje ich stosowania.
- Zastosowanie technologii i narzędzi wspomagających procesy związane z zamówieniami publicznymi.
- Przegląd nowoczesnych rozwiązań informatycznych wspierających procesy składania ofert.
- Omówienie możliwości automatyzacji niektórych etapów przygotowania oferty.
- Podsumowanie i dyskusja końcowa.
- Wyciągnięcie wniosków i podsumowanie kluczowych punktów szkolenia.
- Odpowiedzi na pozostałe pytania uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - poziom zaawansowany. Przegląd błędów i ryzyk w składaniu ofert oraz analiza technologii i narzędzi wspomagających procesy związane z zamówieniami publicznymi. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - poziom zaawansowany. Przegląd błędów i ryzyk w składaniu ofert oraz analiza technologii i narzędzi wspomagających procesy związane z zamówieniami publicznymi. | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 783,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto111,47 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
-autorski podręcznik Uczestnika szkolenia,
-materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Adres
Adres
W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia na obiekt o tym samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami