Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych w przedsiębiorstwie, sztuczna inteligencja. E-marketing w sprzedaży i reklama w przedsiębiorstwie.
Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych w przedsiębiorstwie, sztuczna inteligencja. E-marketing w sprzedaży i reklama w przedsiębiorstwie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone dla właścicieli firm i pracowników chcących zwiększyć swoją wiedzę z zakresu prowadzenia działań sprzedażowych i marketingowych z wykorzystaniem planowania, tworzenia i dystrybuowania treści marketingowych w przedsiębiorstwie, Poznanie zasady działania E-marketingu w sprzedaży oraz budowanie strategii reklamowej w przedsiębiorstwie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji12-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Główny cel usługiCel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia działań marketingowych, planowania, tworzenia i dystrybuowania treści marketingowych w przedsiębiorstwie Poznania zasady działania E-marketingu w sprzedaży oraz budowanie strategii reklamowej w przedsiębiorstwie oraz innych kanałów dotarcia do klienta.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po odbytym szkoleniu buduje strategie social media oraz person sprzedazowych | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji efektów uczenia obejmują następujące elementy:- ocenia osiągnięcia zakladanych efektow uczenia się w procesie ksztalcenia dokonywaną w odniesieniu do poszczegolnych przedmiotów/ modułów (i ich form) -ocenę osiagnięcia zakladanych efektow uczenia się w odniesieniu do zajęć praktycznych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Analizuje i ocenia strategię i sytuację marketingową przedsiębiorstwa za pomocą odpowiednich narzędzi marketingowych | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji efektów uczenia obejmują następujące elementy:- ocenia osiągnięcia zakladanych efektow uczenia się w procesie ksztalcenia dokonywaną w odniesieniu do poszczegolnych przedmiotów/ modułów (i ich form) -ocenę osiagnięcia zakladanych efektow uczenia się w odniesieniu do zajęć praktycznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się rozumie i stosuje narzędzia marketingu internetowego | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji efektów uczenia obejmują następujące elementy:- ocenia osiągnięcia zakladanych efektow uczenia się w procesie ksztalcenia dokonywaną w odniesieniu do poszczegolnych przedmiotów/ modułów (i ich form) -ocenę osiagnięcia zakladanych efektow uczenia się w odniesieniu do zajęć praktycznych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Planuje działania związane z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych: | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji efektów uczenia obejmują następujące elementy:- ocenia osiągnięcia zakladanych efektow uczenia się w procesie ksztalcenia dokonywaną w odniesieniu do poszczegolnych przedmiotów/ modułów (i ich form) -ocenę osiagnięcia zakladanych efektow uczenia się w odniesieniu do zajęć praktycznych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Przygotowuje treści marketingowe | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji efektów uczenia obejmują następujące elementy:- ocenia osiągnięcia zakladanych efektow uczenia się w procesie ksztalcenia dokonywaną w odniesieniu do poszczegolnych przedmiotów/ modułów (i ich form) -ocenę osiagnięcia zakladanych efektow uczenia się w odniesieniu do zajęć praktycznych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się potrafi uruchomic skuteczne kampanie sprzedażowe z wykorzystaniem sztucznej inteligencji | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji efektów uczenia obejmują następujące elementy:- ocenia osiągnięcia zakladanych efektow uczenia się w procesie ksztalcenia dokonywaną w odniesieniu do poszczegolnych przedmiotów/ modułów (i ich form) -ocenę osiagnięcia zakladanych efektow uczenia się w odniesieniu do zajęć praktycznych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Opracowuje materiały audiowizualne | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji efektów uczenia obejmują następujące elementy:- ocenia osiągnięcia zakladanych efektow uczenia się w procesie ksztalcenia dokonywaną w odniesieniu do poszczegolnych przedmiotów/ modułów (i ich form) -ocenę osiagnięcia zakladanych efektow uczenia się w odniesieniu do zajęć praktycznych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Monitoruje efekty wdrożenia treści marketingowych | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji efektów uczenia obejmują następujące elementy:- ocenia osiągnięcia zakladanych efektow uczenia się w procesie ksztalcenia dokonywaną w odniesieniu do poszczegolnych przedmiotów/ modułów (i ich form) -ocenę osiagnięcia zakladanych efektow uczenia się w odniesieniu do zajęć praktycznych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się wykorzystuje metody i narzędzia marketingowe w celu angazowania klientów | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji efektów uczenia obejmują następujące elementy:- ocenia osiągnięcia zakladanych efektow uczenia się w procesie ksztalcenia dokonywaną w odniesieniu do poszczegolnych przedmiotów/ modułów (i ich form) -ocenę osiagnięcia zakladanych efektow uczenia się w odniesieniu do zajęć praktycznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działan marketingu cyfrowego | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji efektów uczenia obejmują następujące elementy:- ocenia osiągnięcia zakladanych efektow uczenia się w procesie ksztalcenia dokonywaną w odniesieniu do poszczegolnych przedmiotów/ modułów (i ich form) -ocenę osiagnięcia zakladanych efektow uczenia się w odniesieniu do zajęć praktycznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
1. Poznanie uczestników oraz omówienie celów szkolenia
2. Technologie transformacyjne i ich wpływ na marketing:
- media społecznosciowe
- wirtualna rzeczywistosc
- sztuczna inteligencja
- technologie mobilne
3.Planowanie wykorzystania treści marketingowych w strategii marketingowej przedsiębiorstwa:
- omawianie dostępnych działani marketingowych służących przygotowaniu treści marketingowych,
- analiza narzędzi marketingowych stosowana w przedsiębiorstwie (strona internetowa, media społecznościowe, blogi, fora internetowe, grupy dyskusyjne, portale internetowe, artykuły prasowe, materiały drukowane) pod kątem treści marketingowej,
- charakterystyka działan marketingowych podejmowanych w przedsiębiorstwach o zbliżonym profilu działalności,
- sporządza prezentację dotyczącą strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
4.Planowanie działan związanych z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych:
- rozpoznanie i charakterystyka potrzeb przedsiębiorstwa np. na podstawie przeprowadzonego wywiadu,
- identyfikacja docelowej grupy odbiorców treści marketingowych
- omawianie zasad tworzenia treści marketingowych w zależności od kanału dystrybucji i grupy docelowej (z uwzględnieniem słów kluczowych, rodzajów treści multimedialnych, atrakcyjności i perswazyjności przekazu),
- omawianie przepisów prawa autorskiego i RODO w zakresie korzystania z utworu
- 5 Przygotowywanie treści marketingowych:
- rozróżnianie rodzaje/gatunki tekstów tworzonych dla wybranych kanałów dystrybucji,
- sporządzanie tekstu odpowiedniego do kanału dystrybucji na podstawie tekstu źródłowego,
- optymalizacja treści dla potrzeb marketingu w wyszukiwarkach (SEM, SEO, PPC),
6. Opracowanie materiałów graficznych:
- rozróżnianie rodzajów materiałów graficznych,
- źródła materiałów graficznych,
- formaty plików graficznych
- scenariusz sesji zdjęciowej,
- zdjęcia zgodnie z zasadami kompozycji,
- programy i aplikacje do obróbki zdjęć (kadruje, dodaje napisy, stosuje filtry graficzne),
7.Opracowanie materiałów audiowizualnych:
- rodzaje/gatunki materiałów audiowizualnych,
- cel materiału audiowizualnego,
8. Ocena sytuacji rynkowej/kontekstu przedsiębiorstwa za pomocą:
- analiza swot
- analiza portfolio
- analiza sytuacji ze względu na cykl życia produktów
9. Narzędzia marketingu internetowego w tym marketingu mix - charakterystyka
- narzędzia wspierające e-mail marketing i lead nurturing
- narzedzia do marketingu w mediach spolecznosciowych
- programy reklamowe
- narzędzia do marketinfu wideo
- platformy do tworzenia tresci
- systemy do obslugi klienta
- systemy wspierające produktywnosc i zarzadzanie projektami
- platformy crm
10. zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów spolecznosciowych i internetu.
11. Zasady działania marketingu automotion
- user tracking
- live chat
- czatbot
- kamanie email
- kampanie sms
- crm
- personalizowanie tresci strony internetowej
12. pojęcie nowoczesnego marketingu cyfrowego
13. Strategie e marketingu
14. Wybor i ocena e marketingu w firmie
15.Wybór właściiwych narzędzi marketingu internetowego do sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesu
16. Analiza strategii e marketingowej i propozycje udoskonalenia wraz z ich uzasadnieniem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Poznanie uczestników oraz omówienie celów szkolenia, Technologie transformacyjne i ich wpływ na marketing, .Planowanie wykorzystania treści marketingowych w strategii marketingowej przedsiębiorstwa | Prowadzący Anna Stemplowska | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Planowanie działan związanych z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych, Narzędzia marketingu internetowego w tym marketingu mix - charakterystyka | Prowadzący Anna Stemplowska | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów spolecznosciowych i internetu. Zasady działania marketingu automotion | Prowadzący Anna Stemplowska | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 opracowanie materiałów graficznych i audiowizualnych | Prowadzący Anna Stemplowska | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Wybor i ocena e-marketingu, właściwych narzędzi marketingu internetowego do sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesu. Analiza strategii i propozycje udoskonalenia -uzasadnieniem | Prowadzący Anna Stemplowska | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Stemplowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Prezentacja multimedialna ze szkolenia
- Materiały szkoleniowe
- Zeszyt ćwiczeń
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- zadania wdrożeniowe
-
korzystanie z aplikacji
-
prezentacje na forum wypracowanych wyników.
Informacje dodatkowe
1 godzina szkolenia = 45 minut
Przerwa dopasowana do potrzeb grupy.
Firma szkoleniowa zapewnia:
-
sprzęt komputerowy z dostępem do internetu wraz z zainstalowaną przeglądarką internetową oraz dostępem do narzędzi wykorzystywanych w realizacji kampanii online, zapewniających możliwość uzyskania wskazanych efektów uczenia się,
-
zestaw praktycznych ćwiczeń w zakresie planowania kampanii online, w oparciu o które będą realizowane kolejne czynności pozwalające nabyć i utrwalić, a także na bieżąco weryfikować
-
przykłady prawidłowych i nieprawidłowych działań w zakresie
kampanii online wraz z omówieniem ich skuteczności i efektywnośc i dostęp do książek, podręczników, publikacji branżowych polsko- i obcojęzycznych, dotyczących prezentowanych zagadnień.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami