PRACA Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ Z ZABURZENIAMI EMOCJONALNYMI
PRACA Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ Z ZABURZENIAMI EMOCJONALNYMI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób, które na codzień zajmują się pracą z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami emocjonalnymi
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji08-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do właściwej pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami emocjonalnymiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje zagrożenia i sposoby pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami emocjonalnymi | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje genezę i rodzaje zaburzeń rozwoju emocjonalnego u dziecka- wymienia zasady pracy z dzieckiem działającym w stanie pobudzenia i ataku agresji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje problemy zaburzeń lękowych | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje poszczególne typy więzi- wymienia rodzaje zaburzeń lękowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efektywnie i empatycznie podchodzi do pracy z młodymi osobami borykającymi się z trudnościami emocjonalnymi. | Kryteria weryfikacji - tworzy środowisko, w którym dzieci i młodzież czują się bezpiecznie, mogą otwarcie wyrażać swoje emocje i uczucia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Rozwój mózgu w kontekście rozwoju emocjonalnego.
2.Wybrane teorie dotyczące emocji.
3.Geneza i rodzaje zaburzeń rozwoju emocjonalnego u dzieci.
4.Specyfika i problemy poszczególnych etapów rozwoju.
5.Jakie są przyczyny trudnych zachowań dziecka?
6.Kiedy zachowanie dziecka można uznać za zaburzone?
7.Jakie zasady pracy z dzieckiem działają w stanie pobudzenia i ataku agresji?
8. Jak możemy pomóc dziecku w zmianie zachowania?- konstruktywne reagowanie
na konkretne trudne zachowania ucznia.
9.Jakie zasady pracy wypracować z klasą, w której jest „trudne dziecko”?
10.Jak rozmawiać z rodzicami ucznia, który przejawia zachowania agresywne?
11.Zaburzenia przywiązania – charakterystyka poszczególnych typów więzi.
12.Zaburzenia lękowe – rodzaje, objawy, pomoc.
13.Pobudzenie i zahamowanie emocjonalne.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto942,18 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto766,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto157,03 PLN
- Koszt osobogodziny netto127,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi otrzyma komplet materiałów szkoleniowych przygotowany przez prowadzących:
Informacje dodatkowe
Cena bez VAT dla opłacających szkolenie, w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: https://wektorwiedzy.pl/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenia na ClickMeeting nie wymagają instalowania żadnego programu, są transmitowane przez przeglądarkę. Bardzo ważne jest, żeby była ona zaktualizowana do najnowszej wersji (jeśli nie będzie aktualna, podczas testu nie pojawi się zielony “✓”). W razie potrzeby istnieje też możliwość pobrania aplikacji mobilnej i uczestniczenia w szkoleniu poprzez smartfon lub tablet.
Wymagania techniczne: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps.
Najbezpieczniejszą opcją jest połączenie internetowe za pomocą kabla sieciowego. Gdy nie ma takiej możliwości i pozostaje korzystanie z WiFi, warto na czas szkolenia umieścić komputer jak najbliżej routera i zadbać, aby inni użytkownicy tej samej sieci WiFi ograniczyli w tym czasie aktywności mocno obciążające sieć (np. oglądanie filmów, rozmowy wideo lub pobieranie dużych plików). Jeśli jest taka możliwość zachęcamy do przetestowania połączenia w domu oraz miejscu pracy i uczestniczenia w szkoleniu z tego miejsca, w którym będzie lepszy Internet.
Jak dołączyć do spotkania: https://youtu.be/ZFWhNh2KHro, https://knowledge.clickmeeting.com/pl/infographic/jak-dolaczyc-do-wydarzenia-instrukcja-dla-uczestnika/
Link umożliwiający uczestnictwo w kursie ważny jest od dnia poprzedzającego rozpoczęcie kursu do zakończenia zajęć.