Negocjacje zakupowe i efektywna współpraca z dostawcami w praktyce.
Negocjacje zakupowe i efektywna współpraca z dostawcami w praktyce.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztat szkoleniowy przeznaczony jest przede wszystkim dla:
- specjalistów i kierowników działów zakupów
- pracowników odpowiedzialnych za uzgadnianie warunków handlowych z kontrahentami
- kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla
- osób podejmujących ważne decyzje szczególnie w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, negocjowania z dostawcami, współpracy handlowej oraz obniżania kosztów w organizacji.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji10-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie praktycznych umiejętności negocjacyjnych, pozwalających na skuteczną współpracę z dostawcami i osiąganie korzystnych warunków zakupu.Zrozumienie kluczowych elementów skutecznej współpracy z dostawcami oraz budowanie trwałych relacji biznesowych.
Zapoznanie się z narzędziami i strategiami optymalizacji procesów zakupowych w celu zwiększenia efektywności i redukcji kosztów.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
1. Wprowadzenie do negocjacji zakupowych
2. Definicja kluczowych pojęć
3. Rola negocjacji w procesie zakupowym
4. Kluczowe umiejętności negocjacyjne
5. Komunikacja werbalna i niewerbalna
6. Sztuka słuchania i zadawania pytań
7. Ćwiczenia praktyczne: Rozwijanie umiejętności negocjacyjnych
8. Symulacje negocjacyjne
9. Analiza przypadków
10. Planowanie negocjacji
11. Analiza SWOT w kontekście negocjacji zakupowych
12. Określanie celów negocjacyjnych
13. Studium przypadku: Skuteczne planowanie negocjacji
14. Analiza przypadku praktycznego
15. Dyskusja i podsumowanie
Dzień 2
1. Budowanie skutecznych relacji z dostawcami
2. Zarządzanie relacjami z dostawcami
3. Identyfikowanie kluczowych dostawców
4. Budowanie zaufania i lojalności
5. Praktyczne strategie budowania relacji
6. Etapy rozwoju relacji biznesowych
7. Rozwiązywanie konfliktów z dostawcami
8. Warsztaty: Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych
9. Techniki skutecznej komunikacji w biznesie
10. Rozwijanie empatii i zrozumienia w relacjach biznesowych
11. Studium przypadku: Skuteczne budowanie relacji z dostawcami
12. Analiza przypadku praktycznego
13. Dyskusja i podsumowanie
Dzień 3
1. Optymalizacja procesów zakupowych
2. Optymalizacja procesów zakupowych
3. Analiza kosztów i korzyści
4. Wybór optymalnych strategii zakupowych
5. Case studies: Optymalizacja procesów zakupowych w praktyce
6. Analiza konkretnych przypadków
7. Dyskusja grupowa
8. Strategie negocjacyjne w trudnych warunkach
9. Negocjacje w sytuacjach kryzysowych
10. Zarządzanie presją i konfliktem
11. Ćwiczenia końcowe: Symulacja negocjacji i podsumowanie
12. Symulacja finalnej rundy negocjacji
13. Podsumowanie kluczowych narzędzi i rozwiązań
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Negocjacje zakupowe i efektywna współpraca z dostawcami w praktyce | Prowadzący Ekspert SEMPER | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Negocjacje zakupowe i efektywna współpraca z dostawcami w praktyce | Prowadzący Ekspert SEMPER | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Negocjacje zakupowe i efektywna współpraca z dostawcami w praktyce | Prowadzący Ekspert SEMPER | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 570,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 090,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,82 PLN
- Koszt osobogodziny netto116,11 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ekspert SEMPER
Przez ostatnie dziesięć lat pracował z różnorodnymi grupami zawodowymi, od pracowników korporacyjnych po przedsiębiorców i urzędników. Jego umiejętność dopasowywania treści szkoleń do potrzeb danej grupy sprawia, że uczestnicy zawsze odchodzą z wydarzenia z nową wiedzą i motywacją do działania.
Jego wyjątkowa zdolność do empatii pozwala mu tworzyć atmosferę zaufania i akceptacji, co jest kluczowe podczas pracy nad umiejętnościami miękkimi. Nie tylko przekazuje teorię, ale również inspiruje uczestników do praktycznych działań i refleksji. Jego szkolenia są interaktywne i angażujące, co pomaga uczestnikom w skutecznym przyswajaniu materiału.
Ekspert posiada również certyfikaty z dziedziny coachingu oraz komunikacji międzyludzkiej, co dodatkowo podkreśla jego kompetencje jako trenera. Jego umiejętność słuchania, zadawania trafnych pytań i pomagania uczestnikom odkrywać ich własne potencjały jest niezastąpiona podczas indywidualnych sesji coachingowych.
Dzięki swojemu doświadczeniu i pasji do pracy, jest idealnym wyborem jako trener do szkoleń z zakresu umiejętności miękkich. Jego pozytywne podejście, zaangażowanie i profesjonalizm gwarantują skuteczne i inspirujące szkolenia, które pozostawiają trwały wpływ na uczestnikach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z Internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
Wymagania sprzętowe:
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.