Budowanie marki osobistej z odpowiednim wykorzystaniem technik sprzedażowych - szkolenie
Budowanie marki osobistej z odpowiednim wykorzystaniem technik sprzedażowych - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do
- właścicieli firm,
- pracowników
- wszystkich osób, które są zainteresowane zwiększeniem swoich umiejętności z zakresu zdobywania wiedzy na temat budowania marki osobistej
Szkolenie adresowane jest również do tych, którzy chcą zwiększyć zasięg i efektywność swoich działań marketingowych, zdobyć umiejętności tworzenia strategii, zarządzania profilami biznesowymi, oraz prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych, a także zwiększenie sprzedaży swoich produków i usług.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego wykorzystania Instagrama w celu sprzedaży i budowania marki osobistej.Celem szkolenie jest poznanie nowoczesnych i skutecznych metod sprzedawania, opartej na najnowszej wiedzy, która jest gwarancją wzrostu sprzedaży.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje markę osobistą w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji Omawia strategię niezbędną do skutecznego wykorzystania tej platformy w celu promocji i sprzedaży swoich produktów lub usług | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozróżnia podstawowe zasady sprzedaży i marketingu | Kryteria weryfikacji Omawia specyfikę sprzedaży internetowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Obsługuje klientów | Kryteria weryfikacji Rozróżnia potrzeby klienta | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje techniki negocjacyjne | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Skutecznie domyka sprzedaż | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje problemy klientów | Kryteria weryfikacji Identyfikuje oraz analizuje problemy znajdując odpowiednie rozwiązania w celu zadowolenia klienta | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Obsługuje trudnych klientów | Kryteria weryfikacji stosuje zasady komunikacji interpersonalnej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia typy klientów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Definiuje techniki negocjacyjne orazcharakteryzuje podstawowe style negocjowania | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje sposoby negocjacji oraz o procesy argumentowania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykonuje test teoretyczny sprawdzający wiedzę z zakresu nabytych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje etapy sprzedaży, obsługi klienta oraz budowanie marki osobistej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Budowanie marki osobistej z odpowiednim wykorzystaniem technik sprzedażowych - szkolenie składa się z części wykładowej oraz praktycznej.
Uczestnik wykonuje ćwiczenia przy wykorzystaniu własnego komputera - w przypadku braku własnego laptopa zostanie udostepniony sprzęt przez nas.
W szkoleniu mogą uczestniczyć osoby mające do czynienia na co dzień z pozyskiwaniem klienta indywidualnego lub biznesowego orz prowadzące proces sprzedaży.
W trakcie szkolenia uczestnik pozna sprawdzone i skuteczne techniki sprzedażowe powiązane z prowadzeniem skutecznych negocjacji cenowych.
Ze względu na charakter szkolenia, w trakcie szkolenia realizowane będą ćwiczenia praktyczne, których wyniki będą na bieżąco prezentowane prowadzącemu. Realizacja ćwiczeń praktycznych, na bieżąco, jest równoznaczna z potwierdzeniem uczestnictwa w zajęciach.
Podsumowaniem szkolenia jest przeprowadzenie procesu walidacji/egzaminu składającego się z części teoretycznej oraz praktycznej podczas, kótrej walidator będzie sprawdzac umiejętności Uczestników za pomocą wywiadu swobodnego oraz testu teoretycznego.
W ramach części teoretycznej uczestnicy będą musieli wypełnić testy jedno/wielokrotnego wyboru. Warunkiem zaliczenia części teoretycznej jest uzyskanie minimum 80% prawidłowych odpowiedzi.
Ramowy program usługi:
Dzień I
- Wprowadzenie do social mediów
- Strategia Twojej Marki Osobistej
- Biogram , Zdjęcia , Opisy i Hashtagi
- Budowanie Relacji
- Reklama na mediach społecznościowych i zasięg ograniczny
Dzień II
- Podstawowe informacje o technikach sprzedaży.
- Techniki aktywnego słuchania
- Etapy procesu sprzedaży
- Techniki sprzedaży
- Obiekcje i dylematy sprzedażowe
- Symulacje sprzedażowe
- Zamykanie sprzedaży i obsługa posprzedażowa
Czas trwania szkolenia: 18h dydaktycznych
Czas trwania 1h szkoleniowej: 45 minut.
Czas trwania walidacji: 45 minut
Przerwy nie wliczają sie w czas trwania usługi ani w jej koszta.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 1. Wprowadzenie do social mediów | Prowadzący Agnieszka Poniatowska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 2. Strategia Twojej Marki Osobistej, 3. Biogram , Zdjęcia , Opisy i Hashtagi, | Prowadzący Agnieszka Poniatowska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 4. Budowanie Relacji, 5. Reklama na mediach społecznościowych i zasięg ograniczny | Prowadzący Agnieszka Poniatowska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 1. Podstawowe informacje o technikach sprzedaży. | Prowadzący Agnieszka Poniatowska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 2. Techniki aktywnego słuchania, 3. Etapy procesu sprzedaży | Prowadzący Agnieszka Poniatowska | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 4. Techniki sprzedaży, 5. Obiekcje i dylematy sprzedażowe | Prowadzący Agnieszka Poniatowska | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 6. Symulacje sprzedażowe, | Prowadzący Agnieszka Poniatowska | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 7. Zamykanie sprzedaży i obsługa posprzedażowa | Prowadzący Agnieszka Poniatowska | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto283,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto283,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Poniatowska
ZAKRES SZKOLEŃ:
szkolenia sprzedażowe i marketingowe, budowanie relacji, zamykanie sprzedaży, negocjacje
komunikacja NVC
szkolenia trenerskie dla liderów
budowanie autorytetu trenera
szkolenie z umiejętności i technik trenerskich
budowanie motywacji i zarządzanie zaangażowaniem pracowników
szkolenia interpersonalne i kursy umiejętności osobistych
szkolenia z zakresu rynku pracy
stres, zmęczenie i wypalenie zawodowe
pracownik administracyjno - biurowy
kurs komputerowy - obsługa komputera oraz pakietu Microsoft Office i Office 365, LIbra, OpenOffice
warsztaty pro-ekologiczne, wprowadzania zasad zrównoważonego rozwoju, zasady zielonego biura
animator eventów, animator czasu wolnego
obsługa social mediów oraz podstawowych programów graficznych do tworzenia prezentacji i videorelacji
zarządzanie czasem oraz organizacja własna
Treningi kompetencji społecznych
Doradztwo zawodowe
Konsultacje w zakresie budowania ścieżki kariery
Sztuczna inteligencja oraz użytkowanie jej w życiu codziennym oraz w programach MS Office
Trener w przeciągu ostatnich 3 lat zrealizował 220h z tematyki Karty Usługi w tym:
2024r - 72h
2023r - 48h
2022r. - 100h
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały tworzone w trakcie zajęć na podstawie ćwiczeń praktycznych i wykładów.
Materiały szkoleniowe: Skrypt w formie elektronicznej notes, teczka i długopis.
Warunki uczestnictwa
W szkoleniu mogą uczestniczyć osoby mające doczynienia na codzień z pozyskiwaniem klienta indywidualnego lub biznesowego oraz prowadzące proces sprzedaży.
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia: 18h dydaktycznych =13,5 godziny zegarowej ( w tym 1 godzina dydaktyczna walidacji)
Czas trwania 1h szkoleniowej: 45 minut.
Koszt szkolenia nie zawiera kosztów dojazdu, wyżywienia i noclegu.
W ciągu dnia szkoleniowego sa dwie przerwy - 15 -minutowa kawowa oraz 30 minutowa obiadowa.
Przerwy nie wliczają sie w czas trwania usługi ani w jej koszta.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi