Tworzenie oferty, planowanie i prowadzenie sprzedaży skierowanej do klientów biznesowych i zarządzanie ryzykiem - handlowiec - szkolenie online.
Tworzenie oferty, planowanie i prowadzenie sprzedaży skierowanej do klientów biznesowych i zarządzanie ryzykiem - handlowiec - szkolenie online.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy sektora handlu, w tym szczególnie kierownicy, menadżerowie i prowadzący w jego obrębie działalność gospodarczą, związaną ze sprzedażą towarów i usług B2B; osoby, które samodzielnie chcą poszerzyć swoje kwalifikacje o elementy budowania relacji z klientami biznesowymi;
zawodowo są związane z prowadzeniem sprzedaży aktywnej B2B, ale nie mają kwalifikacji w tym zakresie. - Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników19
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po zakończonym szkoleniu potrafi samodzielnie realizować wieloetapowe procesy sprzedażowe w relacji zklientami biznesowymi (B2B).Uczestnicy nauczą się obsługiwać klientów w komunikacji zdalnej, identyfikować ich
potrzeby, negocjować warunki współpracy. Organizować w zakładzie pracy działania prowadzące do realizacji celu
sprzedażowego w sytuacjach trudnych. Finalizować transakcję za pomocą komunikacji zdalnej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Osoba posiadająca kwalifikację „Tworzenie oferty, planowanie i prowadzenie sprzedaży skierowanej do klientów biznesowych i zarządzanie ryzykiem - handlowiec” jest przygotowana do samodzielnej realizacji wieloetapowych procesówsprzedażowych w relacji z klientami biznesowymi Samodzielnie sporządza analizę wybranego segmentu rynku, przygotowuje plan sprzedaży, redaguje ofertę i określa sposób jej prezentacji. Nawiązuje kontakt z klientem, negocjuje warunki współpracy, zawiera umowę i prowadzi obsługę posprzedażową. Jest przygotowana do wdrażania działań prowadzących do realizacji celu sprzedażowego w sytuacjach trudnych. Organizuje zespół projektowy i zarządza jego pracą. Pozyskuje nowych kontrahentów, tworząc sieć kontaktów handlowych. Jest odpowiedzialna za monitorowanie realizacji kontraktu oraz swoich wyników. Zarządza pracą zespołu projektowego, dba o skuteczną komunikację w zespole oraz efektywność i odpowiedzialność wykonywania działań zawodowych. Identyfikuje typ klienta i dostosowuje do niego sposób komunikacji. Dobiera metodę komunikacji zdalnej. Inicjuje komunikację zdalna z klientem biznesowym. Omawia zasady radzenia sobie z trudnym klientem w komunikacji zdalnej. Prezentuje ofertę klientowi biznesowemu za pomocą komunikacji zdalnej. Stosuje odpowiednie formuły RODO w komunikacji zdalnej. Finalizuje transakcję za pomocą komunikacji zdalnej. | Kryteria weryfikacji Walidacja usługi: W zakresie spełnienia celu edykacyjnego będzie przeprowadzony na początku pre-test, a na końcu posttest sprwdzający wiedze uczestnika na platformie WebToLearn. Absolwent szkolenia otrzymuje po pozytywnie zdanym post-teście (min.70 % punktów) zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi
Szkolenie będzie przeprwadzone w formie zajęć teoretycznych 36 godziny i praktycznych 26 godzin
Walidacja usługi: W zakresie spełnienia celu edykacyjnego będzie przeprowadzony na początku pre-test ( 1 godzina) , a na końcu post-test sprwdzający wiedze uczestnika ( 1 godzina )
Trener Paula Borowska poprowadzi szkolenie w dniach: 17.10.22, 18.10.22, 20.10.22, 21.10.22 ,28.10.22
Trener Katarzyna Barylska poprowadzi szkolenie w dniach: 13.10.22, 14.10.22
Szkolenie podzielone jest trzy moduły, ułatwiające opanowanie materiału.
Rynek, procesy sprzedażowe i organizacja:
Analiza rynkowa, plan sprzedażowy, przygotowanie oferty i jej odpowiednia prezentacja.zajęcia teoretyczne -1godzina 30 min
Analiza rynkowa, plan sprzedażowy, przygotowanie oferty i jej odpowiednia prezentacja.zajęcia praktyczne-1godzina 30 min
Analiza rynkowa, plan sprzedażowy, przygotowanie oferty i jej odpowiednia prezentacja.zajęcia teoretyczne -1godzina 30 min
Zespół projektowy – organizacja zespołu i zarządzanie jego pracą, komunikacja w zespole, efektywna praca zajęcia teoretyczne -45 min
Zespół projektowy – organizacja zespołu i zarządzanie jego pracą, komunikacja w zespole, efektywna praca zajęcia praktyczne -1 godzina 30 min
Sieć kontaktów handlowych – pozyskiwanie kontrahentów cz 1 zajęcia teoretyczne- 1 godzina 30 min
Sieć kontaktów handlowych – pozyskiwanie kontrahentów cz 2 zajęcia teoretyczne 1 godzina 30 min
Sieć kontaktów handlowych – pozyskiwanie kontrahentów cz 3 zajęcia praktyczne- 1 godzina 30 min
Realizacja kontraktu – analiza i monitorowanie wyników zajęcia teoretyczne -1 godzina 30 min
Realizacja celu sprzedażowego w sytuacjach trudnych zajęcia praktyczne -1 godzina 30 min
Obsługa klienta:
Kontakt z klientem – nawiązanie kontaktu, negocjowanie warunków współpracy, zawieranie umów cz 1 zajęcia teoretyczne- 1 godzina 30 min
Kontakt z klientem – nawiązanie kontaktu, negocjowanie warunków współpracy, zawieranie umów cz 2 zajęcia praktyczne -1 godzina 30 min
Typy klienta – identyfikacja, sposoby komunikacji zależnie od typu klienta cz 1 zajęcia teoretyczne -1 godzina 30 min
Typy klienta – identyfikacja, sposoby komunikacji zależnie od typu klienta cz 2 zajęcia praktyczne- 1 godzina 30 min
Orientacja na klienta i sposoby nawiązywania kontaktu zajęcia teoretyczne -1 godzina 30 min
Orientacja na klienta i sposoby nawiązywania kontaktu zajęcia praktyczne -1 godzina 30 min
Formułowanie oferty cz 1 zajęcia teoretyczne- 1 godzina 30 min
Formułowanie oferty cz 2 zajęcia teoretyczne -1 godzina 30 min
Obsługa klienta w komunikacji zdalnej:
Dostępne metody komunikacji zdalnej, dobór metody do klienta. Techniki identyfikowania potrzeb klienta cz 1 zajęcia teoretyczne -1 godzina 30 min
Dostępne metody komunikacji zdalnej, dobór metody do klienta. Techniki identyfikowania potrzeb klienta cz 2 zajęcia teoretyczne- 1 godzina 30 min
Inicjowanie komunikacji zdalnej z klientem biznesowym zajęcia teoretyczne -1 godzina 30 min
Zasady radzenia sobie z trudnym klientem w komunikacji zdalnej zajęcia teoretyczne -1 godzina 30 min
Prezentacja oferty klientowi biznesowemu za pomocą komunikacji zdalnej, Prezentacja korzyści płynących z poszczególnych cech oferty. Uzasadnienie ceny towaru lub usługi zajęcia praktyczne -1 godzina 30 min
Finalizacja transakcji za pomocą komunikacji zdalnej zajęcia teoretyczne- 1 godzina 30 min
Obsługa posprzedażowa w komunikacji zdalnej - sposoby podtrzymywania relacji z klientem po sfinalizowaniu transakcji, regulacje prawne zajęcia praktyczne -45 min
Dobieranie towaru/usługi i dostosowanie sposobu prezentacji do oczekiwań klienta - zajęcia praktyczne 1godzina 30 min
Prezentacja korzyści płynących z poszczególnych cech oferty - zajęcia praktyczne- 1godzina 30 min
Uzasadnienie ceny towaru lub usługi - zajęcia teoretyczne- 1godzina 30 min
Poszerzanie sprzedazy - powody i motywacje - zajęcia praktyczne- 1godzina
Formułowanie propozycji poszerzenia zakupu - język korzyści i uwzględnienie potrzeb klienta - zajecia praktyczne- 1godzina
Przepisy RODO w komunikacji zdalnej cz 1 zajęcia teoretyczne - 1 godzina 30 min
Przepisy RODO w komunikacji zdalnej cz 2 zajęcia praktyczne -1 godzina 15 min
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 975,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 975,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto93,36 PLN
- Koszt osobogodziny netto93,36 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paula Borowska
polskich, europejskich i międzynarodowych projektach m.in. w Gruzji, Armenii,
Azerbejdżanie, Kazachstanie, Kosowie, Ukrainie, Macedonii z szeroko pojętego zakresu
zarządzania zasobami ludzkimi (HRM, HRD) zarówno w sektorze prywatnym, jak i
publicznym. Twórca programów szkoleniowych w sektorze prywatnym, służbie cywilnej oraz
programów aplikacji sądowej i prokuratorskiej - moduły zarządzania sądem. Trener w Dbb
akademie GmbH. Ekspert OECD i programu SIGMA w Tunezji i Maroku z zakresu rozwoju
kariery Łączy doświadczenie nabyte na arenie międzynarodowej z kompetencjami
dydaktycznymi. Wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w
Białymstoku. Trener posiada 16 letnie doświadczenie w edukacji formalnej i 8 letnie doświadczenie w edukacji rynkowej. Posiada ponad 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ostatnich dwóch latach
Katarzyna Barylska
interpersonalnej.
Posiada ponad 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ostatnich dwóch latach. Ponad pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń rynkowych, zna problemy sektora handlu, w tym obsługi klienta i sprzedaży w punkcie handlowym (posiada 5 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z handlem )
Na co dzień praktyk sprzedaży, rozwoju osobistego, coachingu oraz mentoringu.
Absolwentka i Certyfikowany trener Akademii Sprzedaży, Menadżera oraz Coachingu.
Od 5 lat prowadzi warsztaty, wykłady, indywidualne konsultacje coachingowo - mentorskie dla
przedsiębiorców.
Stawia na efektywność oraz zwiększenie wyników sprzedaży.
Założycielka i autorka programu z rozwoju osobistego dla kobiet ,,Czas na Zmiany”
Wspiera firmy prowadząc szkolenia, warsztaty, coachingi w zakresie sprzedaży, obsługi klienta,
komunikacji w zespole, realizacji planów sprzedażowych oraz motywacji.
Z ogromną pasją dzieli się wiedzą i umiejętnościami zdobytymi w pracy, w branży handlu, doradztwa
finansowego oraz beauty.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma skrypt z materiałami szkolenia w formie papierowej oraz elektronicznej do pobrania na platformie WebToLearn na , której będą odbywać się zajęcia online.
Zgodnie z zakresem tematycznym usługi uczestnik będzie posiadał:
- dostęp do literatury fachowej ( skrypty, strony internetowe)
- zapewniony dostęp do ćwiczeń
- dostęp do wersji testowych I freeware oprogramowania wspierającego prowadzenie CRM, oraz zarządzanie zespołem zdalnym
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z Funduszy Europejskich , warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych , zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora, udzielającego dofinansowanie
Informacje dodatkowe
Godzina szkoleniowa wyrażona jest w jednostach lekcyjnych i trwa 45 min.Szkolenie składa się z jednostek lekcyjnych
oraz przerw. Szkolenie składa się z zajęć teoretycznych i praktycznych.
Szkolenie będzie przeprowadzone na platformie WebToLearn. Jest to platforma webinarowa do
prezentacji szkoleń , kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Każdy uczestnik otrzyma skrypt z materiałami szkolenia w formie papierowej oraz elektronicznej do pobrania na
platformie WebToLearn na , której będą odbywać się zajęcia online.
Szkolenie kończy się walidacją w formie post- test'u na platformie WebToLearn. Absolwent szkolenia otrzymuje po po
pozytywnie zdanym post-teście (min.70 % punktów) oraz stwierdzeniu obecnośći na minimum 80% zajęć - zaświadczenie
ukończenia szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie
kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
Adres realizacji usługi - forma zdalna - Broniewskiego 6c/7 15-730 Białystok
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik musi dysponować:
- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa
- wbudowne lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki
- wbudownay lub zewnętrzny mikrofon
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura
- mysz lub wbudowany touchpadlink operatorow
Dostęp do internetu minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego): Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk +
obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2 Mbps, Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps,
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) - 2-5 Mbps, Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps. Uaktualniona
wersja przeglądarki internetowej.