Budowanie długofalowych relacji z klientem.
Budowanie długofalowych relacji z klientem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana jest do właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, kadry menedżerskiej i kierowniczej, pracowników firm, specjalistów ds. sprzedaży, specjalistów ds. obsługi klienta, marketerów a także wszystkich osób zainteresowanych tematyką budowania i utrzymywania relacji z klientem.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji03-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do badania potrzeb klienta i tworzenia z nimi stałych relacji, dzięki poznaniu czym jest marketing relacji, jak od podstaw tworzyć relacje z klientami, dlaczego lojalny klient to podstawa sukcesu firmy, znaczenia indywidualizacji potrzeb klienta, sposobów radzenia sobie klientem, narzędzi pomocnych w utrzymywaniu relacji, korzyści z budowania trwałych relacji z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:- Definiuje czynniki wpływające na lojalność klienta - Charakteryzuje sposoby na długoterminowe związanie klienta z firmą - Rozróżnia najlepsze praktyki rynkowe w obszarze utrzymania klienta oraz do rozszerzania współpracy z klientem - Omawia zasady budowania relacji z klientami, Umiejętności: - Rozwija umiejętności w zakresie komunikacji biznesowej. - Nawiązuje relacje zawodowe. - Bada potrzeby klientów - Przewiduje zachowania klientów - Realizuje metody efektywnej komunikacji z klientem, - Wykorzystuje nabyte umiejętności do nawiązywania kontaktu z klientem, - Pozytywnie wpływa na czynniki budujące lojalność klienta - Stosuje w praktyce poznane sposoby na długoterminowe związanie klienta z firmą | Kryteria weryfikacji Walidacja usługi: W zakresie spełnienia celu edykacyjnego będzie przeprowadzony na początku pre-test, a na końcu posttest sprwdzający wiedze uczestnika. Absolwent szkolenia otrzymuje po pozytywnie zdanym post-teście (min.70 % punktów) zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie dedykowane dla pracowników firm, specjalistów ds. sprzedaży, specjalistów ds. obsługi klienta, marketerów a także wszystkich osób zainteresowanych tematyką budowania i utrzymywania relacji z klientem.
Warunkiem niezbednym do spełnienia przez uczestników usługi jest obecność na zajęciach w frekwencji nie niższej niż 80 proc czasu trwania szkolenia oraz zaliczenie testu końcoweho na poziomie minimum 70 proc.
Zajęcia odbywają się w godzinach zegarowych.
Aby szkolenie przebiegało swobodnie docelowa grupa uczestników nie powinna przekroczyc 10 osob.Zajęcia zostana poporwadzone na platformie webtolearn wyposazonej w webinary. Kazdy z uczestników na czas szkolenia otrzyma tablet/laptop wyposażony w głośnik, kamere oraz wbudowany touchpad. Tablety posiadają stały dostęp do internetu.
Do każdego szkolenia online przydzielane jest wsparcie techniczne - kontakt do wsparcia podany będzie w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Forma zajęć:
wykłady,warsztaty,prezentacje multimedialne ,zajęcia praktyczne.
Szkolenie rozpoczyna się walidacją usługi w formie pre-test'u.
Moduł 1. Komunikacja z klientem i budowanie pozytywnych relacji.
- Kluczowe zasady dobrej komunikacji
- Rozmowa z klientem
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Marketing relacji – czym jest?
- Jak od podstaw tworzyć relacje z klientami?
- Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami.
Moduł 2. Rozpoznawanie potrzeb klienta, proces decyzyzjny klienta.
- Metody rozpoznawania potrzeb klienta
- Typy osobowości klienta i jak ich rozpoznawać
- Trudna rozmowa z klientem – kluczowe zasady jak sobie radzić
- Panowanie nad stresem i emocjami w relacji z klientem
- Etapy procesu decyzji klienta
- Segmentacja klientów
- Sprzedaż za pomocą języka Cech – Zalet - Korzyści
Moduł 3. Lojalność klientów
- Istota lojalności i budowania lojalności z klientami.
- Klient nowy a klient lojalny.
- Sposoby budowania lojalności klientów.
- Pracownicy a lojalność klienta.
- Czynniki neutralne oraz mające wpływ na lojalność.
- Kiedy klient zrywa współpracę – motywy.
- Rola działań promocyjnych oraz stosowanie reguły „Extra mile” w budowaniu lojalności klienta.
Moduł 4. Wizerunek i postawa pracownika kluczem w budowaniu trwałych relacji.
- Co sprzyja wizerunkowi?Od czego zależy zaufanie i sympatia przy pierwszym kontakcie?
- Znaczenie budowania relacji.
- Kluczowe elementy budujące wizerunek w kontakcie z klientem.
- Budowanie autorytetu.
- Efekt pierwszego wrażenia.
- Zbiór najlepszych praktyk związanych z utrzymaniem klienta.
Szkolenie kończy się walidacją w formie post-test'u.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Barylska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma skrypt z materiałami szkolenia w formie elektronicznej do pobrania na platformie WebToLearn na , której będą odbywać się zajęcia online.
Zgodnie z zakresem tematycznym usługi uczestnik będzie posiadał:
dostęp do literatury fachowej ( skrypty, strony internetowe)
zapewniony dostęp do ćwiczeń publikacji branżowych witryny internetowe.
Zajęcia będą prowadzone metodami:
Metody oparte na słowie: wykład, opowiadanie, opis
Metody aktywizujące: burza mózgów, obserwacja
Metody interaktywne: nauczanie oparte o problem, mapę myśli
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z Funduszy Europejskich , warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych , zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora, udzielającego dofinansowanie
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie przeprowadzone na platformie WebToLearn. Jest to platforma webinarowa do prezentacji szkoleń, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Szkolenie kończy się walidacją w formie post- test'u na platformie WebToLearn.
Adres realizacji usługi - forma zdalna - Broniewskiego 6c/7 15-730 Białystok
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki wbudowana lub zewnętrzna klawiatura
mysz lub wbudowany touchpan
dostęp do szybkiego łącza internetowego
Minimalne wymagania sprzętowe: tablet, komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome .
Dostęp do internetu minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego): Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2 Mbps, zaktualizowana przeglądarka internetowa.