„Nowoczesne techniki zarządzania zespołem”-zarządzanie relacjami z klientami, budowanie relacji ze współpracownikami, negocjowanie.
„Nowoczesne techniki zarządzania zespołem”-zarządzanie relacjami z klientami, budowanie relacji ze współpracownikami, negocjowanie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca, pracownicy zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych oraz pracownicy przewidziani do objęcia stanowiska kierowniczego w przedsiębiorstwach:
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji18-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do pełnienia stanowisk menedżerskich oraz dostarcza niezbędnych kompetencji do samodzielnego koordynowania projektów realizowanych przez firmę. Głównym celem szkolenia jest podwyższenie uniwersalnych kompetencji menedżerskich, takich jak: zarządzanie relacjami z klientami, budowanie relacji ze współpracownikami, negocjowanie Zdobyte kompetencje pozwolą im na budowanie trwałego i efektywnego zespołu w przedsiębiorstwie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Budowanie relacji ze współpracownikami.Wiedza: Omawia podstawowe zasady budowania relacji ze współpracownikami. Omawia podstawowe koncepcje na temat potrzeb człowieka. Omawia podstawowe zasady tworzenia się indywidualnych hierarchii wartości. Posiada wiedzę na temat różnic kulturowych pracowników pochodzących z różnych krajów a pracujących w Polsce. | Kryteria weryfikacji Rozpoczynając szkolenie odbędzie się walidacja w formie pre-test'u określająca początkową wiedzę uczestników.Szkolenie kończy się walidacją w formie post- test'u. Absolwent szkolenia otrzymuje po pozytywnie zdanym post-teście (min.70 % punktów) oraz stwierdzeniu obecnośći na minimum 80% zajęć - zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Forma zajęć:
wykłady,warsztaty,prezentacje multimedialne ,zajęcia praktyczne.
Szkolenie rozpoczyna się walidacją usługi w formie pre-test'u.
Moduł 1. Budowanie relacji ze współpracownikami.
Podstawowe zasady budowania relacji ze współpracownikami
Podstawowe koncepcje na temat potrzeb człowieka
Podstawowe zasady tworzenia się indywidualnych hierarchii wartości
Różnice kulturowe pracowników pochodzących z różnych krajów a pracujących w Polsce
Umiejętność budowania pozytywnego wizerunku jako lidera
Najpowszechniejsze dysfunkcje zespołów i relacji z pracownikami
Przykłady dobrych praktyk w obszarze budowania relacji ze współpracownikami
Moduł 2. Negocjowanie.
Podstawowe style negocjowania.
Istota i kluczowe zasady negocjacji.
Rodzaje i techniki negocjacji
Zasady wywierania wpływu Cialdiniego
Techniki aktywnego słuchania w negocjacjach
Etapy negocjacji
Przygotowanie do negocjacji, skuteczne narzędzia.
Moduł 3. Zarządzanie relacjami z klientami
Korzyści wynikające z wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientami
Przepisy prawne odnoszące się do pozyskiwania i przechowywania danych klientów
Strategią generalna przedsiębiorstwa a strategia marketingowa
Narzędzia marketingowe nastawione na kształtowanie relacji z klientem
Czynniki mające znaczenie dla lojalności klienta
Modele najważniejszych zachowań konsumentów
Czynniki redukujące chęć przejścia klienta do konkurencji
Szkolenie kończy się walidacją w formie post-testu.
Absolwent szkolenia otrzymuje po pozytywnie zdanym post-teście (min.70 % punktów) oraz stwierdzeniu obecnośći na minimum 80% zajęć - zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 128,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 128,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto172,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto172,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Jazgara
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma skrypt z materiałami szkolenia w formie papierowej.
Zgodnie z zakresem tematycznym usługi uczestnik będzie posiadał:
- dostęp do literatury fachowej ( skrypty, strony internetowe)
- zapewniony dostęp do ćwiczeń
Zajęcia będą prowadzone metodami:
Metody oparte na słowie: wykład, opowiadanie, pogadanka, opis, dyskusja
Metody aktywizujące: burza mózgów, obserwacja, dyskusja
Metody interaktywne: nauczanie oparte o problem, mapę myśli
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z Funduszy Europejskich, warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych , zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora, udzielającego dofinansowanie.
Informacje dodatkowe
Szkolenie kończy się walidacją w formie post- test'u na platformie WebToLearn. Absolwent szkolenia otrzymuje po pozytywnie zdanym post-teście (min.70 % punktów) oraz stwierdzeniu obecnośći na minimum 80% zajęć - zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi